Overzetten Clash of Clans van IPad naar Samsung tablet

02-07-2017 08:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft sinds kort zijn eigen tablet en wil graag zijn dorp overzetten van mijn ipad naar een Samsung tablet. Via Google ben ik al wat wijzer geworden, helaas is het nog niet gelukt. Op de ipad krijg ik bij instellingen wel de mogelijkheid om over te zetten maar op de Samsung staat bij instellingen geen optie om te koppelen aan mijn googleplus account. Heeft iemand enig idee hoe het wel gaat lukken?
Lavendel_Madelief schreef:
02-07-2017 11:07
Je Google Play account is nl. gekoppeld aan een gmailaccount.

Als ik in Clash of Clan druk op Google Play Sign-in dan kan ik het koppelen aan een gmailaccount.
Via de instellingen? Op de Samsung staat bij instellingen verbonden met Google Play. Kan daar geen koppeling maken met een gmailaccount.
Voor Google Play heb je ooit moeten inloggen met een gmailaccount. Is dat hetzelfde als waar je op je ipad mee bent ingelogd?
tulp09 schreef:
02-07-2017 11:42
Via de instellingen? Op de Samsung staat bij instellingen verbonden met Google Play. Kan daar geen koppeling maken met een gmailaccount.
Dan is het koppelen dus al gebeurd. Heeft hij niet zijn juist dorpje nu op de Samsung? Zo nee dan is de koppeling met het verkeerde Google Plau Account gemaakt.
retrostar schreef:
02-07-2017 08:59
Ipad blijft een vervelend eigenzinnig ding; ik zal niet snel meer iets kopen van Apple, hoewel Google die de bemoeizuchtige almachtige baas is op Android bestuurde hardware ook geen pretje is. Maar er is niet veel anders. Windows heeft het niet zo gemaakt. Met Windows 10 hebben die ook hun betrekkelijke onschuld verloren op privacygebied. Tijd voor iets nieuws; maar helaas, big data is nog steeds een lucratief idee. Onzin natuurlijk want in totaal wordt er daardoor niet meer verkocht dan wat men wil besteden en de privacyprijs is enorm.
Deze vraag heeft niets met Apple te maken maar met keuzes van de app-developer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven