Hoe neem je je smartphone mee?
zondag 2 juli 2017 om 21:09
Ik weet eigenlijk niet zo goed onder welke pijler dit hoort, maar ik heb een vraag.
Op dit moment heb ik een Samsung s4 mini, maar ik ben toe aan een nieuwe. Ik zat te denken aan een Samsung A5, maar die is een stuk groter. Die past nooit in mijn broekzak/jaszak. En ik heb niet altijd zin om met mijn handtas te gaan sjouwen (bijvoorbeeld als ik mijn kinderen uit school ga halen). Toch wil ik dan wel graag een telefoon mee ivm eventuele speelafspraakjes van de kinderen etc.
Weten jullie een beetje handige en elegante oplossing hiervoor? In mijn hand houden is trouwens geen optie, ik heb kinderen die graag hand in hand lopen
Op dit moment heb ik een Samsung s4 mini, maar ik ben toe aan een nieuwe. Ik zat te denken aan een Samsung A5, maar die is een stuk groter. Die past nooit in mijn broekzak/jaszak. En ik heb niet altijd zin om met mijn handtas te gaan sjouwen (bijvoorbeeld als ik mijn kinderen uit school ga halen). Toch wil ik dan wel graag een telefoon mee ivm eventuele speelafspraakjes van de kinderen etc.
Weten jullie een beetje handige en elegante oplossing hiervoor? In mijn hand houden is trouwens geen optie, ik heb kinderen die graag hand in hand lopen

zondag 2 juli 2017 om 21:38
Dat is niet gezond. Ik ken gevallen waarbij de telefoon hartritmestoornissen veroorzaakten. Weken nadat de telefoon niet meer in de BH werd gestopt, verdwenen ook de hartritmestoornissen. Kan toeval zijn, maar ook verband hebben.

zondag 2 juli 2017 om 21:44
Best lastig he? Regelmatig loop ik ook op mijn werk met mijn smartphone rond en dan weet ik ook niet altijd waar ik m moet laten. Of ik heb m in mijn hand maar laat m dan weer overal slingeren, of toch in een broekzak maar dat zit ook niet zo lekker. In de winter stop ik 'm ook wel eens in m'n laars als ik bv een jurkje met laarzen draag.
zondag 2 juli 2017 om 21:51
https://res.cloudinary.com/stylight/ima ... 370438.jpg
Ik heb deze en dan met een los bijgekochte lange schouderband. Ook fijn voor op m'n werk, wat iemand hierboven ook al zei.
Ik heb deze en dan met een los bijgekochte lange schouderband. Ook fijn voor op m'n werk, wat iemand hierboven ook al zei.
zondag 2 juli 2017 om 21:58
Ja zo'n heel klein tasje zal het toch moeten worden denk ik. Ik zou graag een kleine telefoon willen, maar die hebben geen 32 gb geheugen. Ik heb nu 8 gb geheugen en de hele tijd loopt het ding vast vanwege te weinig opslagruimte. En mijn telefoon staat niet vol met apps. Alle foto's en video's staan op de externe sd-kaart. Maar iedere keer weer updates vreten ruimte.ik_ben_moppie70 schreef: ↑02-07-2017 21:51https://res.cloudinary.com/stylight/ima ... 370438.jpg

zondag 2 juli 2017 om 22:08
zondag 2 juli 2017 om 22:41
Kijk eens naar de Sony xperia x compact. Geen aandelen, maar het is een lekker klein toestel met zeer veel opslagruimte. Samsung heeft altijd veel veel voorgeïnstalleerde apps, Sony veel minder en minder updates ervan. Ik was altijd van Samsung, maar ben echt om.
Ik doe mijn telefoon meestal in jas- of kontzak, of los in mijn hand (ook handig voor pokemon
) maar heb onlangs ook een klein tasje gekocht, formaat telefoon - portemonnee - huissleutels voor hetzelfde probleem (en vooruit, omdat ik het zo'n schattig tasje vond
)
Ik doe mijn telefoon meestal in jas- of kontzak, of los in mijn hand (ook handig voor pokemon

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C