huishoudelijke hulp

01-07-2017 09:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een familielid ben ik op zoek naar een huishoudelijke hulp. Omdat hulp vrij snel ingezet moet worden en het via de WMO allemaal nogal even duurt voor het in gang gezet wordt ben ik verder gaan zoeken en zie ik allerlei bureaus die bemiddelen tussen hulpen en zorgvragers. Uurprijs en bemiddelingskosten lopen nogal uiteen. Wie heeft ervaring met zo'n bureau en waar moet ik op letten?
Kijk op de website van de gemeente met welke aanbieders de gemeente een contract heeft
absor schreef:
01-07-2017 09:15
Kijk op de website van de gemeente met welke aanbieders de gemeente een contract heeft
Ik wil het niet via de WMO doen omdat de organisaties waar zij mee samen werken log en traag zijn. Vandaar zo'n bemiddelingsbureau die binnen paar dagen hulp kunnen inzetten.
ririanneke schreef:
01-07-2017 09:53
Ik wil het niet via de WMO doen omdat de organisaties waar zij mee samen werken log en traag zijn. Vandaar zo'n bemiddelingsbureau die binnen paar dagen hulp kunnen inzetten.
Vaak kan je ook bij deze organisaties zelf de hulp inhuren, dus zonder tussenkomst gemeente. Je moet dan wel het particuliere tarief betalen.
Ik zou er dus gewoon eentje in de buurt bellen.
ririanneke schreef:
01-07-2017 09:53
In dat geval helpling en dat soort websites
Ik zag een keer wat via een studentenorganisatie.

Natuurlijk eerst even de sites vergelijken:

Hulpstudent.nl, wij maken graag kennis
https://www.hulpstudent.nl/
Hulpstudent.nl bemiddelt tussen particulieren en studenten. Een student kan worden ingezet voor huishoudelijke hulp en meer voor €13,50 per uur.
‎Ik ben een student · ‎Ik wil Hulpstudent worden · ‎Zo werkt Hulpstudent.nl · ‎Contact

https://www.schoonmaak-student.nl/
Laat uw woning schoonmaken door een schoonmaak student voor slechts EUR 10,- per uur. ... Huishoudelijke hulp door een schoonmaakstudent. Ervaringen ...

Er zijn er meer, zoekterm: huishoudelijk hulp studenten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven