Hoe neem je je smartphone mee?
zondag 2 juli 2017 om 21:09
Ik weet eigenlijk niet zo goed onder welke pijler dit hoort, maar ik heb een vraag.
Op dit moment heb ik een Samsung s4 mini, maar ik ben toe aan een nieuwe. Ik zat te denken aan een Samsung A5, maar die is een stuk groter. Die past nooit in mijn broekzak/jaszak. En ik heb niet altijd zin om met mijn handtas te gaan sjouwen (bijvoorbeeld als ik mijn kinderen uit school ga halen). Toch wil ik dan wel graag een telefoon mee ivm eventuele speelafspraakjes van de kinderen etc.
Weten jullie een beetje handige en elegante oplossing hiervoor? In mijn hand houden is trouwens geen optie, ik heb kinderen die graag hand in hand lopen
Op dit moment heb ik een Samsung s4 mini, maar ik ben toe aan een nieuwe. Ik zat te denken aan een Samsung A5, maar die is een stuk groter. Die past nooit in mijn broekzak/jaszak. En ik heb niet altijd zin om met mijn handtas te gaan sjouwen (bijvoorbeeld als ik mijn kinderen uit school ga halen). Toch wil ik dan wel graag een telefoon mee ivm eventuele speelafspraakjes van de kinderen etc.
Weten jullie een beetje handige en elegante oplossing hiervoor? In mijn hand houden is trouwens geen optie, ik heb kinderen die graag hand in hand lopen

zondag 2 juli 2017 om 22:44
zondag 2 juli 2017 om 23:27
Wél erg handig, niet elegant (maar misschien onder je shirt dragen?):
https://nl.aliexpress.com/item/Young-fa ... 2743477171
https://nl.aliexpress.com/item/Young-fa ... 2743477171
maandag 3 juli 2017 om 01:21
Mijne heeft 64 gb en past gewoon in mijn kontzak en met een beetje proppen zelfs in de meeste broekzakken.hvm schreef: ↑02-07-2017 21:58Ja zo'n heel klein tasje zal het toch moeten worden denk ik. Ik zou graag een kleine telefoon willen, maar die hebben geen 32 gb geheugen. Ik heb nu 8 gb geheugen en de hele tijd loopt het ding vast vanwege te weinig opslagruimte. En mijn telefoon staat niet vol met apps. Alle foto's en video's staan op de externe sd-kaart. Maar iedere keer weer updates vreten ruimte.
maandag 3 juli 2017 om 05:43
Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik denk dat ik toch voor een cross body bag ga, aangezien ik ook wel eens rokjes en jurkjes draag. Gelukkig zijn daar tegenwoordig veel van. Ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem.
Ik had het liefst weer een kleine telefoon gewild a la de s4 mini die ik nu heb, maar als ik op vergelijkingssites kijk, zijn die er gewoon niet met dat geheugen. Helaas voor mij.
Ik had het liefst weer een kleine telefoon gewild a la de s4 mini die ik nu heb, maar als ik op vergelijkingssites kijk, zijn die er gewoon niet met dat geheugen. Helaas voor mij.
maandag 3 juli 2017 om 07:19
Ik laat hem praktisch altijd thuis omdat hij te groot en te zwaar is en ook omdat hij als hij een oproep meldt, ik er geen moer van zie als ik buiten ben.
Mijn mini GSM Samsung zonder smartphone functies is meer dan zat voor die enkele oproep. Meestal staat hij trouwens uit.
Mijn mini GSM Samsung zonder smartphone functies is meer dan zat voor die enkele oproep. Meestal staat hij trouwens uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 3 juli 2017 om 07:33
In mijn nieuwste zomerjasje zitten twee heel diepe binnenzakken trouwens, dus zeer attent van America Today. Ik weet niet of die in al hun modellen zitten.
Uiteraard kan je zelf een zakje in je jas naaien. Stukje voering van 18x10 in de goede kleur en daar ga je een halfuurtje voor zitten want langer duurt dat niet met de hand.
Uiteraard kan je zelf een zakje in je jas naaien. Stukje voering van 18x10 in de goede kleur en daar ga je een halfuurtje voor zitten want langer duurt dat niet met de hand.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 3 juli 2017 om 09:17
Lees even mijn eerdere post, Sony Xperia X compact, 32 gbhvm schreef: ↑03-07-2017 05:43Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik denk dat ik toch voor een cross body bag ga, aangezien ik ook wel eens rokjes en jurkjes draag. Gelukkig zijn daar tegenwoordig veel van. Ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

maandag 3 juli 2017 om 11:44
In al mijn vesten, gilets en jassen een binnenzak (zo gekocht of gemaakt) voor telefoon. Zonder extra laag kleding of broekzakken: in de hand. Ik ben dan echt zo'n Guurtje met oversized portemonnee waar mijn iPhone in past en autosleutels in de aanslag.
Als het even niet anders kan: onder BH bandje.
Als het even niet anders kan: onder BH bandje.

maandag 3 juli 2017 om 14:44
Label88 tasje...
.
Hang je om je nek. Er is ook ruimte voor bijv je pinpas en aan de haak kan je ook je sleutels hangen.
Ik gebruikte hem eerst dagelijks, maar kreeg daar uiteindelijk wel nekklachten van.
Dus nu alleen nog als ik echt geen tas mee wil.

Hang je om je nek. Er is ook ruimte voor bijv je pinpas en aan de haak kan je ook je sleutels hangen.
Ik gebruikte hem eerst dagelijks, maar kreeg daar uiteindelijk wel nekklachten van.
Dus nu alleen nog als ik echt geen tas mee wil.
Follow your heart, but take your brain with you....
maandag 3 juli 2017 om 18:47
Grappig, dit kwam gisteren ook op mijn tijdlijn op FB voorbij. Inderdaad veel vrouwen die hem in hun bh stoppen tijdens het uitgaan maar zich niet realiseren wat die straling allemaal met je kan doen, laarzen was ook een geliefde plek. Je hebt van die rennersarmbanden, of riemen met zakjes erin of eraan. Ik ben tijdens het uitgaan zelf fan van een elastische band met tasje om mijn middel of bovenbeen onder mijn kleding. Moet je alleen wel naar het toilet als je er iets uit moet halen in de meeste gevallen haha.

dinsdag 4 juli 2017 om 08:58
In een leuke crossbody tasje. Eentje die niet te groot is maar waar de telefoon en epipen in kunnen. En nog wat sleutels enzo.
Ik heb nooit broeken aan met zakken waar het in kan. Koop er geen speciale jassen voor, hang hem niet aan een riem/broek en steek hem niet bij mijn borsten, vind dat vies en aso. Wel handig als je niet wil dat andere mensen je telefoon nog willen lenen.
Ik heb nooit broeken aan met zakken waar het in kan. Koop er geen speciale jassen voor, hang hem niet aan een riem/broek en steek hem niet bij mijn borsten, vind dat vies en aso. Wel handig als je niet wil dat andere mensen je telefoon nog willen lenen.

dinsdag 4 juli 2017 om 09:22

dinsdag 4 juli 2017 om 13:23
Ik ben ook een Guurtje met mijn oversized portemonnee waarin ook mijn telefoon past (Samsung S7 edge, de grote variant) en waar nog een haakje aan zit waar mijn sleutelbos aan kan. Tijdens het fietsen hangt die aan mijn stuur en op het schoolplein/super/stad/waar dan ook heb ik die gewoon in mijn hand.
Of een kleine handtas die ik schuin hang. Werkt ook.
Of een kleine handtas die ik schuin hang. Werkt ook.
dinsdag 4 juli 2017 om 17:50
Fee-de-Goede schreef: ↑04-07-2017 08:58In een leuke crossbody tasje. Eentje die niet te groot is maar waar de telefoon en epipen in kunnen. En nog wat sleutels enzo.
Ik heb nooit broeken aan met zakken waar het in kan. Koop er geen speciale jassen voor, hang hem niet aan een riem/broek en steek hem niet bij mijn borsten, vind dat vies en aso. Wel handig als je niet wil dat andere mensen je telefoon nog willen lenen.![]()
Nou hoef ik dat ding ook niet bij mijn borsten, maar je redenatie volg ik niet? Mijn borsten zijn ongetwijfeld schoner dan mijn handen die de hele dag vanalles en nogwat aanraken. En ik zie ook niet waarom Jan en alleman aan mijn telefoon zouden moeten zitten?