Mails vriend
woensdag 28 juni 2017 om 02:59
Hallo,
Mijn vriend en ik kijken in elkaars mail. Dat is niet vanwege wantrouwen maar we vinden het beiden gewoon fijn.
Ik kwam er vandaag achter dat hij allemaal mails kreeg van vrouwen om af te spreken en in de namen van die vrouwen zaten ook hartjes emoticons.
Dit stond allemaal bij de ongewenste mail.
Het komt binnen op zijn gmail account.
Ook wordt hij overal op zijn eigen naam genoemd.
Bij sommige mails stuurde een man iets over dat hij nog een leuke vrouw had gevonden voor mijn vriend. Ik heb geen flauw idee wie het was.
Moet ik mij druk maken dat dit iets ergs is?
Mijn vriend en ik kijken in elkaars mail. Dat is niet vanwege wantrouwen maar we vinden het beiden gewoon fijn.
Ik kwam er vandaag achter dat hij allemaal mails kreeg van vrouwen om af te spreken en in de namen van die vrouwen zaten ook hartjes emoticons.
Dit stond allemaal bij de ongewenste mail.
Het komt binnen op zijn gmail account.
Ook wordt hij overal op zijn eigen naam genoemd.
Bij sommige mails stuurde een man iets over dat hij nog een leuke vrouw had gevonden voor mijn vriend. Ik heb geen flauw idee wie het was.
Moet ik mij druk maken dat dit iets ergs is?
dinsdag 4 juli 2017 om 13:38
Dit moet je echt gewoon met hem bespreken. Waarom niet?
Overigens weet mijn man dat ik afschuwelijk nieuwsgierig ben van karakter. Ik mag van hem dus altijd in zijn telefoon en mail
Zegt, ik heb toch niks te verbergen voor jou.
Het hoeft geen wantrouwen te zijn, je hebt ook gewoon nieuwsgierige karaktertjes
Overigens weet mijn man dat ik afschuwelijk nieuwsgierig ben van karakter. Ik mag van hem dus altijd in zijn telefoon en mail
Zegt, ik heb toch niks te verbergen voor jou.
Het hoeft geen wantrouwen te zijn, je hebt ook gewoon nieuwsgierige karaktertjes
dinsdag 4 juli 2017 om 14:18
Een gek kan mijn brievenbus openbreken, maar dat maakt het lezen van mijn post nog steeds niet legaal.Novembervakantie schreef: ↑04-07-2017 11:07Nouja dan ligt het dus toch aan mij, deze mening. MAar ik denk maar zo... online is niks privé. E-mails kunnen gehackt worden, iemand kan zijn mail open laten staan op een vreemde computer en iemand kan zijn telefoon verliezen. Ik vind zelf dus dat je er rekening mee moet houden dat alles wat je online typt nog 100x terug op je bord kunt krijgen en eigenlijk nooit verdwijnt. Vanuit deze instelling zou ik dus ook nooit privé dingen gaan mailen of online zetten, behalve hier op het viva natuurlijk...![]()
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:19
Eens.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 4 juli 2017 om 14:35
Misschien al genoemd ....?
Maar waarom zou je vriend zulke mails bewaren of naar z'n mail laten sturen, terwijl hij weet dat jij zijn mail bekijkt?
Beetje dom toch ?
Mocht hij dat willen doen, dan is een nieuw geheim email adres zo aangemaakt waar jij het bestaan niet van weet.
Mijn oude emailadres is mijn naam, en krijg ook geregeld engelstalige mailtjes met mijn naam er in.
Maar waarom zou je vriend zulke mails bewaren of naar z'n mail laten sturen, terwijl hij weet dat jij zijn mail bekijkt?
Beetje dom toch ?
Mocht hij dat willen doen, dan is een nieuw geheim email adres zo aangemaakt waar jij het bestaan niet van weet.
Mijn oude emailadres is mijn naam, en krijg ook geregeld engelstalige mailtjes met mijn naam er in.