Lichaam wil iets anders?

07-07-2017 16:05 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik heb een beetje een vage vraag. is het mogelijk dat je lichaam ergens ja op zegt terwijl jij het misschien niet zo bedoeld, en wat is er dan meer verantwoordelijk? houd het dan in dat je het wel wilde?
Nee, je lichaam reageert op handelingen zoals het 'hoort' vrouwen die worden verkracht kunnen dus ook gewoon nat worden.
Ben je verkracht? Dat is nooit maar dan ook nooit jouw schuld, ook niet als je lichaam reageerde alsof je het toch wel wilde.
Nee is nee.
Internagelaktisch
Ben je een man? Werd je opgewonden van iets waar je niet opgewonden van hoort te raken?.Een kind op schoot of iets dergelijks?
Maaique schreef:
07-07-2017 16:08

Ben je verkracht?
of heb je iemand verkracht?
Lekker vaag.
Ben je verder gegaan in het vrijen met een jongen dan aanvankelijk je bedoeling was?
lilalinda schreef:
07-07-2017 16:09
of heb je iemand verkracht?
Goede vraag, had niet op de gebruikersnaam gelet
Internagelaktisch
Ik kan me voorstellen dat het blijkbaar iets is waar de TO zich voor schaamt en om niet direct afgerekend te worden heel zorgvuldig begint met zijn/haar vraagstelling.
Mijn bericht was als antwoord op Karin. Even for the record.
Een vrouwenlichaam wordt nat zodat penetratie geen pijn doet.
Ik ben toch anoniem dus kan beter gewoon alles vertellen denk ik. Op een feest had ik voor het eerst wat gebruikt en dat viel verkeerd. heel verkeerd. ik raakte in paniek als enige en wilde alleen zijn. en iemand zocht me op en wilde meer en ik voelde er niet zoveel bij. zat midden in mijn paniek. maar mn lichaam reageerde er wel op en nou weet ik niet of het wel of niet wilde. mn verstand zei nee, alles zei nee want geloof me mijn hoofd stond daar totaal niet naar. ik probeerde rustig te blijven, maar ik kreeg dus wel een stijve weet ik nog. punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.
sam-the-man schreef:
07-07-2017 16:17
Ik ben toch anoniem dus kan beter gewoon alles vertellen denk ik. Op een feest had ik voor het eerst wat gebruikt en dat viel verkeerd. heel verkeerd. ik raakte in paniek als enige en wilde alleen zijn. en iemand zocht me op en wilde meer en ik voelde er niet zoveel bij. zat midden in mijn paniek. maar mn lichaam reageerde er wel op en nou weet ik niet of het wel of niet wilde. mn verstand zei nee, alles zei nee want geloof me mijn hoofd stond daar totaal niet naar. ik probeerde rustig te blijven, maar ik kreeg dus wel een stijve weet ik nog. punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.

Nooit meer iets gebruiken wat je niet kent en niets vertellen.
Wat voegt het toe?
nou als hij erachter komt en ik heb het niet verteld dan ben ik sowieso de sjaak. dan trapt hij me eruit. maar als ik het wel vertel trapt hij me er ook uit. diegene die dat deed maakt ook telkens van die opmerkingen waar vriend bij is misschien slechts een kwestie van tijd. ik wil mn vriend niet kwijt.
sam-the-man schreef:
Is er ook echt iets gebeurd of heeft die ander enkel aangedrongen?
sam-the-man schreef:
punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.

Kortom: je was onder invloed en bent vreemdgegaan. Ja, ik zou het wel vertellen. Je partner heeft het recht om te weten met wie hij/zij een relatie heeft. En je relatie stelt geen reet voor als je niet eerlijk durft te zijn tegen elkaar.
iedereen was onder invloed. ik was de enige die het voor het eerst deed en ik heb niks teruggedaan, echt niet. ik zou dat nooit doen. ik hou te veel van mn vriend om hem zoiets aan te doen.
sam-the-man schreef:
07-07-2017 16:23
iedereen was onder invloed. ik was de enige die het voor het eerst deed en ik heb niks teruggedaan, echt niet. ik zou dat nooit doen. ik hou te veel van mn vriend om hem zoiets aan te doen.
Maar wat is er nu daadwerkelijk gebeurd? Heeft hij alleen aangedrongen of je daadwerkelijk gepijpt of afgetrokken?
Toen hij aan me begon te zitten draaide ik me op mn buik en hij duwde toch zijn hand tussen het bed en mij. ik bleef voor me kijken want ik wilde niet fout gaan, ik was bang dat als ik mn mond open zou doen de hele boel onder zou kotsen, heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. en toen werd ik dus stijf. ben niet gekomen was daar ook fysiek niet toe in staat leek wel. en ik voelde me niet opgewonden ofzo ik wilde het allemaal niet maar kreeg toch een stijve.
sam-the-man schreef:
07-07-2017 16:29
Toen hij aan me begon te zitten draaide ik me op mn buik en hij duwde toch zijn hand tussen het bed en mij. ik bleef voor me kijken want ik wilde niet fout gaan, ik was bang dat als ik mn mond open zou doen de hele boel onder zou kotsen, heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. en toen werd ik dus stijf. ben niet gekomen was daar ook fysiek niet toe in staat leek wel. en ik voelde me niet opgewonden ofzo ik wilde het allemaal niet maar kreeg toch een stijve.
Joh, dat kun je toch prima vertellen?
Zo erg is het toch allemaal niet?
Dit is aanranding hoor. Je hebt helemaal niets fout gedaan. Iemand heeft misbruik van je gemaakt terwijl je kwetsbaar (onder invloed) was. :hug:

Zoiets kan je hopelijk wel met je vriend delen.
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:37
Reden: fout uitgedrukt. Kwam totaal verkeerd over.
1.78% gewijzigd
karin12345 schreef:
07-07-2017 16:34
Joh, dat kun je toch prima vertellen?
Zo erg is het toch allemaal niet?
Niet zo erg?
Dit klinkt als aanranding of poging tot verkrachting.
Geen vreemdgaan in elk geval, en dader is heel erg fout in deze!
ik weet dus niet of het erg is want ik reageerde er wel op om het zo te zeggen. ik weet niet hoe ik dit aan vriend moet uitleggen. ik wil niet dat hij erachter komt maar als hij het niet van mij hoort is het ook fout. ik wil niet dat hij me eruit trapt en me haat.
Dit klinkt inderdaad als aanranding. Sterker nog, dit is aanranding en hoe sneller je het met je vriend deelt hoe eerder je hopelijk op zijn steun kunt rekenen. Ja was in een situatie waarin iemand heel erg misbruik van heeft gemaakt.
sam-the-man schreef:
07-07-2017 16:42
ik weet dus niet of het erg is want ik reageerde er wel op om het zo te zeggen. ik weet niet hoe ik dit aan vriend moet uitleggen. ik wil niet dat hij erachter komt maar als hij het niet van mij hoort is het ook fout. ik wil niet dat hij me eruit trapt en me haat.
Lees even de post van Maaique opnieuw. Ze heeft het dan wel over een vrouw, maar voor mannen is het net hetzelfde. Je lichaam reageert zoals het "hoort", maar je wilt iets helemaal anders. Dat kan. Dat je lichaam reageert is geen teken van toestemming.
diegene zag dat anders ook omdat ik geen nee gezegd heb denk ik en dat moet ik dan ook aan vriend vertellen. en hij kent die persoon langer dus ik weet niet wie hij gaat geloven.
Dit klinkt als aanranding, en je lichaam heeft puur op instinkt gereageerd, je hoeft je niet te schamen di vriend moet zich schamen hij heeft misbruik gemaakt van de situatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven