Lichaam wil iets anders?
vrijdag 7 juli 2017 om 16:08
vrijdag 7 juli 2017 om 16:17
Ik ben toch anoniem dus kan beter gewoon alles vertellen denk ik. Op een feest had ik voor het eerst wat gebruikt en dat viel verkeerd. heel verkeerd. ik raakte in paniek als enige en wilde alleen zijn. en iemand zocht me op en wilde meer en ik voelde er niet zoveel bij. zat midden in mijn paniek. maar mn lichaam reageerde er wel op en nou weet ik niet of het wel of niet wilde. mn verstand zei nee, alles zei nee want geloof me mijn hoofd stond daar totaal niet naar. ik probeerde rustig te blijven, maar ik kreeg dus wel een stijve weet ik nog. punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:19
sam-the-man schreef: ↑07-07-2017 16:17Ik ben toch anoniem dus kan beter gewoon alles vertellen denk ik. Op een feest had ik voor het eerst wat gebruikt en dat viel verkeerd. heel verkeerd. ik raakte in paniek als enige en wilde alleen zijn. en iemand zocht me op en wilde meer en ik voelde er niet zoveel bij. zat midden in mijn paniek. maar mn lichaam reageerde er wel op en nou weet ik niet of het wel of niet wilde. mn verstand zei nee, alles zei nee want geloof me mijn hoofd stond daar totaal niet naar. ik probeerde rustig te blijven, maar ik kreeg dus wel een stijve weet ik nog. punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.
Nooit meer iets gebruiken wat je niet kent en niets vertellen.
Wat voegt het toe?
vrijdag 7 juli 2017 om 16:21
nou als hij erachter komt en ik heb het niet verteld dan ben ik sowieso de sjaak. dan trapt hij me eruit. maar als ik het wel vertel trapt hij me er ook uit. diegene die dat deed maakt ook telkens van die opmerkingen waar vriend bij is misschien slechts een kwestie van tijd. ik wil mn vriend niet kwijt.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:22
Is er ook echt iets gebeurd of heeft die ander enkel aangedrongen?sam-the-man schreef: ↑07-07-2017 16:17Ik ben toch anoniem dus kan beter gewoon alles vertellen denk ik. Op een feest had ik voor het eerst wat gebruikt en dat viel verkeerd. heel verkeerd. ik raakte in paniek als enige en wilde alleen zijn. en iemand zocht me op en wilde meer en ik voelde er niet zoveel bij. zat midden in mijn paniek. maar mn lichaam reageerde er wel op en nou weet ik niet of het wel of niet wilde. mn verstand zei nee, alles zei nee want geloof me mijn hoofd stond daar totaal niet naar. ik probeerde rustig te blijven, maar ik kreeg dus wel een stijve weet ik nog. punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:22
sam-the-man schreef: ↑07-07-2017 16:17punt is dat ik in een relatie zit en nu aan het flippen ben of ik het wl of niet moet vertellen.
Kortom: je was onder invloed en bent vreemdgegaan. Ja, ik zou het wel vertellen. Je partner heeft het recht om te weten met wie hij/zij een relatie heeft. En je relatie stelt geen reet voor als je niet eerlijk durft te zijn tegen elkaar.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:25
Maar wat is er nu daadwerkelijk gebeurd? Heeft hij alleen aangedrongen of je daadwerkelijk gepijpt of afgetrokken?sam-the-man schreef: ↑07-07-2017 16:23iedereen was onder invloed. ik was de enige die het voor het eerst deed en ik heb niks teruggedaan, echt niet. ik zou dat nooit doen. ik hou te veel van mn vriend om hem zoiets aan te doen.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:29
Toen hij aan me begon te zitten draaide ik me op mn buik en hij duwde toch zijn hand tussen het bed en mij. ik bleef voor me kijken want ik wilde niet fout gaan, ik was bang dat als ik mn mond open zou doen de hele boel onder zou kotsen, heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. en toen werd ik dus stijf. ben niet gekomen was daar ook fysiek niet toe in staat leek wel. en ik voelde me niet opgewonden ofzo ik wilde het allemaal niet maar kreeg toch een stijve.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:34
Joh, dat kun je toch prima vertellen?sam-the-man schreef: ↑07-07-2017 16:29Toen hij aan me begon te zitten draaide ik me op mn buik en hij duwde toch zijn hand tussen het bed en mij. ik bleef voor me kijken want ik wilde niet fout gaan, ik was bang dat als ik mn mond open zou doen de hele boel onder zou kotsen, heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. en toen werd ik dus stijf. ben niet gekomen was daar ook fysiek niet toe in staat leek wel. en ik voelde me niet opgewonden ofzo ik wilde het allemaal niet maar kreeg toch een stijve.
Zo erg is het toch allemaal niet?
vrijdag 7 juli 2017 om 16:38
Dit is aanranding hoor. Je hebt helemaal niets fout gedaan. Iemand heeft misbruik van je gemaakt terwijl je kwetsbaar (onder invloed) was. 
Zoiets kan je hopelijk wel met je vriend delen.
Zoiets kan je hopelijk wel met je vriend delen.
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:37
Reden: fout uitgedrukt. Kwam totaal verkeerd over.
Reden: fout uitgedrukt. Kwam totaal verkeerd over.
1.78% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 16:38
Niet zo erg?karin12345 schreef: ↑07-07-2017 16:34Joh, dat kun je toch prima vertellen?
Zo erg is het toch allemaal niet?
Dit klinkt als aanranding of poging tot verkrachting.
Geen vreemdgaan in elk geval, en dader is heel erg fout in deze!
vrijdag 7 juli 2017 om 16:42
vrijdag 7 juli 2017 om 16:44
Lees even de post van Maaique opnieuw. Ze heeft het dan wel over een vrouw, maar voor mannen is het net hetzelfde. Je lichaam reageert zoals het "hoort", maar je wilt iets helemaal anders. Dat kan. Dat je lichaam reageert is geen teken van toestemming.sam-the-man schreef: ↑07-07-2017 16:42ik weet dus niet of het erg is want ik reageerde er wel op om het zo te zeggen. ik weet niet hoe ik dit aan vriend moet uitleggen. ik wil niet dat hij erachter komt maar als hij het niet van mij hoort is het ook fout. ik wil niet dat hij me eruit trapt en me haat.