De kostschool!
zondag 9 juli 2017 om 17:46
Zeker wel dat ze gescheurd zijn. Wij maken namelijk het bed van de nieuwelingen altijd op met de Franse Slag. Lachen is datblueeyes*3 schreef: ↑09-07-2017 17:27Heb je al gekeken of ze niet ook gescheurd zijn? Anders moet je deze eerst gaan verstellen hoor!
zondag 9 juli 2017 om 17:47
O, wacht, ging jij niet eerst een poos de boel op stelten zetten en alle lessen verstieren?n00r schreef: ↑09-07-2017 17:48Hier meldt zich het meisje dat door haar stiefmoeder naar kostschool is gestuurd!
Mijn moeder is dood, mijn vader hertrouwd met een loeder! Mijn vader houdt van mij, maar heeft niet door hoe hij gemanipuleerd wordt! En ze komen natuurlijk ook niet op de bezoekdagen.
Gelukkig zijn jullie er voor mij.
zondag 9 juli 2017 om 17:48
Hier meldt zich het meisje dat door haar stiefmoeder naar kostschool is gestuurd!
Mijn moeder is dood, mijn vader hertrouwd met een loeder! Mijn vader houdt van mij, maar heeft niet door hoe hij gemanipuleerd wordt! En ze komen natuurlijk ook niet op de bezoekdagen.
zondag 9 juli 2017 om 17:50
Mijn wenken zijn erg content
zondag 9 juli 2017 om 17:53
Nou niet zo hard van stapel lopen he.n00r schreef: ↑09-07-2017 17:48Hier meldt zich het meisje dat door haar stiefmoeder naar kostschool is gestuurd!
Eerst moet je je een half trimester lang stierlijk vervelend gedragen, in de hoop van school gestuurd te worden. Als dat dan tegen half term nog steeds niet gelukt is (waardeloos altijd, zo'n in- en in verstandige, menslievende directrice) loop je weg en dan struikel je in het bos over een losliggende tak waarbij je je enkel verstuikt en niet meer verder kunt. Vervolgens begint het te stortregenen, en terwijl je daar als een hoopje drijfnatte ellende in dat bos ligt te verpieteren kom je tot contemplatie. Die zijn hoogtepunt vindt als juffrouw Peters je op haar paard komt redden, en dan wil je nooit meer van kostschool weg, je blijkt ineens te stikken van de vriendinnen en je vader komt je met halftime huilend opzoeken om te vertellen dat het hem zo spijt en dat hij je stiefmoeder de deur heeft gewezen.
Zo werkt dat.
zondag 9 juli 2017 om 18:01
Just a spoonful of sugar makes the medicine go down, the medicine go down, the medicine go down!
668, the neighbour of the Beast
zondag 9 juli 2017 om 18:02
Goedemiddag allen,
Hier ben ik, een meisje wat geweldig kan zingen en dat zelf ook heel goed weet. Later word ik vast een beroemde operazangeres! Ik hoorde dat er in het dorp een talentenjacht georganiseerd wordt, maar ik denk dat de directrice me er niet heen laat gaan.. zal ik stiekem gaan en dan maar hopen dat ik de laatste bus naar huis haal? Dekken jullie me, zeg maar dat ik een extra zangles heb!
Hier ben ik, een meisje wat geweldig kan zingen en dat zelf ook heel goed weet. Later word ik vast een beroemde operazangeres! Ik hoorde dat er in het dorp een talentenjacht georganiseerd wordt, maar ik denk dat de directrice me er niet heen laat gaan.. zal ik stiekem gaan en dan maar hopen dat ik de laatste bus naar huis haal? Dekken jullie me, zeg maar dat ik een extra zangles heb!
zondag 9 juli 2017 om 18:03
zondag 9 juli 2017 om 18:06
En op de eerste en laatste avond. School denkt dat we uitgehongerd zijn na die lange reis!Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 18:03Neem voor mij even een calzone mee. Die klontjespap komt me echt mijn neus uit. Alleen met ouderdag krijg je hier fatsoenlijk te eten.
zondag 9 juli 2017 om 18:07
blueeyes*3 schreef: ↑09-07-2017 18:06Hebben jullie al gehoord dat we het nichtje van Mam'zelle in de klas krijgen?
Die treiteren we wel weer terug naar de banlieus van Parijs, waar ze thuis hoort.
zondag 9 juli 2017 om 18:08
Oh god, weer zo eentje van de liefdadigheid. En we hebben de dochter van Matrone ook al. Straks komt het buurmeisje van de tuinman hier ook nog op school! Wat vreselijk ordinair, allemaal.blueeyes*3 schreef: ↑09-07-2017 18:06Hebben jullie al gehoord dat we het nichtje van Mam'zelle in de klas krijgen?
Die Eline is toch ook een slet he, die dekt iedereen....