De kostschool!

09-07-2017 14:35 155 berichten
Kom lekker kletsen in de aula of op de slaapzaal van de Kostschool!

Hier kunnen we heerlijke virtuele kussengevechten houden en gezellig teuten en tetteren zoals teuten en tetteren dient te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Meisjes is het al tijd om bij het avondeten de aula een beetje op stelten te zetten? Of liggen jullie allemaal nog te rollebollen?
668, the neighbour of the Beast
Ik verwacht wel een echt Engels supper nu natuurlijk he!
blueeyes*3 schreef:
09-07-2017 17:27
Heb je al gekeken of ze niet ook gescheurd zijn? Anders moet je deze eerst gaan verstellen hoor!
Zeker wel dat ze gescheurd zijn. Wij maken namelijk het bed van de nieuwelingen altijd op met de Franse Slag. Lachen is dat :hihi:
n00r schreef:
09-07-2017 17:48
Hier meldt zich het meisje dat door haar stiefmoeder naar kostschool is gestuurd!
Mijn moeder is dood, mijn vader hertrouwd met een loeder! Mijn vader houdt van mij, maar heeft niet door hoe hij gemanipuleerd wordt! En ze komen natuurlijk ook niet op de bezoekdagen.
Gelukkig zijn jullie er voor mij.
O, wacht, ging jij niet eerst een poos de boel op stelten zetten en alle lessen verstieren?
Hier meldt zich het meisje dat door haar stiefmoeder naar kostschool is gestuurd!
Mijn moeder is dood, mijn vader hertrouwd met een loeder! Mijn vader houdt van mij, maar heeft niet door hoe hij gemanipuleerd wordt! En ze komen natuurlijk ook niet op de bezoekdagen.
Marels schreef:
09-07-2017 17:45
Meisjes is het al tijd om bij het avondeten de aula een beetje op stelten te zetten? Of liggen jullie allemaal nog te rollebollen?
Bweikes, weer van die vieze oneetbare kost ...
Skip dat avondeten maar voor mij.
Lady_Voldemort schreef:
09-07-2017 17:27
Ik heb u zojuist op uw wenken bediend :jump:

Mijn wenken zijn erg content
Oo, we krijgen hier een Chinees soupeetje. De zwijgende lederlooien bruine tuinman heeft zijn paard gezadeld en is naar het dorp om Chinees te halen.
Zo dól!
Ik denk dat ik maar ergens een fish & chips ga scoren.
Dat eten hier is toch niet te vreten. Dekken jullie me als ik ontsnap?
oeps!

* laat de bestekbak met het tafelzilver ondersteboven uit haar handen vallen*

Excusez moi!
n00r schreef:
09-07-2017 17:48
Nou niet zo hard van stapel lopen he.

Eerst moet je je een half trimester lang stierlijk vervelend gedragen, in de hoop van school gestuurd te worden. Als dat dan tegen half term nog steeds niet gelukt is (waardeloos altijd, zo'n in- en in verstandige, menslievende directrice) loop je weg en dan struikel je in het bos over een losliggende tak waarbij je je enkel verstuikt en niet meer verder kunt. Vervolgens begint het te stortregenen, en terwijl je daar als een hoopje drijfnatte ellende in dat bos ligt te verpieteren kom je tot contemplatie. Die zijn hoogtepunt vindt als juffrouw Peters je op haar paard komt redden, en dan wil je nooit meer van kostschool weg, je blijkt ineens te stikken van de vriendinnen en je vader komt je met halftime huilend opzoeken om te vertellen dat het hem zo spijt en dat hij je stiefmoeder de deur heeft gewezen.

Zo werkt dat.
Lv, wat een fijn vooruitzicht! Of heb ik dat al achter de rug?
Iemand overigens al een manier gevonden om die vieze levertraan die we elke ochtend krijgen weg te krijgen zonder braken?

Of kunnen we dat potje ergens kapen en de sloot inkieperen?
Als ik me nog vervelend moet gedragen, wil ik er wel op uit om de levertraan achterover te drukken.
Nee, ik verwissel het met whisky.
TinyBel schreef:
09-07-2017 17:57
Iemand overigens al een manier gevonden om die vieze levertraan die we elke ochtend krijgen weg te krijgen zonder braken?

Of kunnen we dat potje ergens kapen en de sloot inkieperen?
Just a spoonful of sugar makes the medicine go down, the medicine go down, the medicine go down!
n00r schreef:
09-07-2017 17:57
Lv, wat een fijn vooruitzicht! Of heb ik dat al achter de rug?
Nou je bent nieuw he, dus het komt allemaal nog.
Als jij me nou dekt en zorgt dat de concierge me niet snapt als ik 'm peer, neem ik voor jou ook wel wat te eten mee heur.
Goedemiddag allen,

Hier ben ik, een meisje wat geweldig kan zingen en dat zelf ook heel goed weet. Later word ik vast een beroemde operazangeres! Ik hoorde dat er in het dorp een talentenjacht georganiseerd wordt, maar ik denk dat de directrice me er niet heen laat gaan.. zal ik stiekem gaan en dan maar hopen dat ik de laatste bus naar huis haal? Dekken jullie me, zeg maar dat ik een extra zangles heb!
Marels schreef:
09-07-2017 17:53
Ik denk dat ik maar ergens een fish & chips ga scoren.
Dat eten hier is toch niet te vreten. Dekken jullie me als ik ontsnap?
Neem voor mij even een calzone mee. Die klontjespap komt me echt mijn neus uit. Alleen met ouderdag krijg je hier fatsoenlijk te eten.
Hebben jullie al gehoord dat we het nichtje van Mam'zelle in de klas krijgen?
Lady_Voldemort schreef:
09-07-2017 18:03
Neem voor mij even een calzone mee. Die klontjespap komt me echt mijn neus uit. Alleen met ouderdag krijg je hier fatsoenlijk te eten.
En op de eerste en laatste avond. School denkt dat we uitgehongerd zijn na die lange reis!
blueeyes*3 schreef:
09-07-2017 18:06

Die treiteren we wel weer terug naar de banlieus van Parijs, waar ze thuis hoort.
blueeyes*3 schreef:
09-07-2017 18:06
Oh god, weer zo eentje van de liefdadigheid. En we hebben de dochter van Matrone ook al. Straks komt het buurmeisje van de tuinman hier ook nog op school! Wat vreselijk ordinair, allemaal.
Vanavond zal ik de levertraan omwisselen voor whisky! Natuurlijk doe in dat in het levertraanflesje. Dan slikken we dat voortaan graag. Gaat er nog iemand mee? Anders ga ik alleen, geen probleem. Mijn stiefmoe kan het toch niet schelen wat ik doe. Dus als ze me betrappen....
Lady_Voldemort schreef:
09-07-2017 18:09
Welkom! Eline wil je wel dekken.
Die Eline is toch ook een slet he, die dekt iedereen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven