Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Hut sneeft?!
Ga in therapie!
Hiero ook! En zoas me klega zeg: "Wat hep dat nou voor nut, kersmis is al geweesd!"
Pfssskkkt, ja, krijge we somz een wite karlavan? Wat hebbie daarnouw an?

Het is ook nogh van die natte storm sneef die nie ees blijf legge assiet zeg. Nicks an.
Ga in therapie!
Wie helpdt mij even door de brand?

Ik zou venavend met een bak petat op me bank in storten ma nou komp der ineend iemandt langs die ge voedderd moet. Wat ken ik da voor koken? Kwa moellikheits graat zoek ik iets van het tieper ''Een blindt paard ken de was doen" en kwa tijds infestatie iets van

"10 menute na de appie, 10 menute in de ove, 10 foebbalplaatjes" en kwa in spanning iets van "pas in storteren na dat het op is".

Wie Owie (dewieswieswieswies).
Walla kristalla!

Ik zout voor de pietsa gaan, maar wie ben ik haha!

Anders falafel maken, met pita-broodjes en sla?

Of moet het echt kuulinèr beantwoord worden?

Dan het je misgien noet zo veel aan mei.

*gaat nog efen denken*
Wad Loes zecht, Emma.

Je chaad gwoon naar de Appie en mod je es keike wad je daar almaal kan kope, klaarenkand! Vakkushaase, aatapputjes, sla en een teotje en klaar is Emma! Of moed ut weer feget aries wese?
Spare Getty, Piet R. Selie en Rief 4 Kreefjesz, met Knof Look.

Kuly Nare, alteit 1 hidt en klarin de teit dajje spare getty kookt.

Nodig: alle dinge zowas (2 bakkies kreefjesz), veel tene knof bijv. 4 of 5. Bossie platte (of gwone) Piet. R. Selie

Spare getty met veel zaut koke.

knoflook in veel O. Lijfolie zagt bakke (Nie bruin) R. Kreefjes 2 min erbei zaggies bakke. piet R zag 1 menuutje meebakke.

Eindelik! Menge met de spare getty.

Sla: snij een paar grote termate aan artistyke styke. vlikker er wad mossel rella op. sgeut O. Lijfolie, sgeut Bal Semico Azijn, Peppie Nero en Sallie, en KLAAAAARRRR binne tien miep nuutjes!!!
As jylie van die visoog tauriers zijn de kreefjes verfange door kaas soef vlees.
Reuzel bedenkt voor de in put!

Ja as visoog taurier loopt mijn hard toch het meest warm voor de falafval. Eigelik wel een chemicaal idee!

Ken ik dat denke julie? Hebbe ze van die brootjes en ballentjes bij de Apie? Staterop hoe het moed? En krijg je der genouig foebbel platjes bij?
Ze hebben alles voor de falafel bij de Apie, en het staat der ook op hoe of dat ut moet.

En dan is het lekker met gesnede sla, komkommaar en of tomaten, en dan creme fres.

En gesmolton kaas is ook lekker derbij. Of reepjes paperike.

Eets makkeluk!
*heeft het rezept van Lied genotuleert want moet zelluf ook wat vers zinnen voor donderdag als der mense komen*
quote:Iseo schreef op 10 februari 2009 @ 16:13:

Ze hebben alles voor de falafel bij de Apie, en het staat der ook op hoe of dat ut moet.

Leg het dan een beedtje bij mekaar of hoorter een speur tochd door de winkel bij?

Ik weed waar de suyr cool ligd, is het dabij in de buurd?
Hier in boerengat, bij onze Apie ligt de falafel naast de vlesen en kippen. Want daar liggen ook de toof ùh dingen en vlegel tariese burgers. Hier ligt de falafel helemaal bovun in het rek.

De pitta broodjes liggen er ook bij, maar anders vint je die bij de brood afdeling want daar ligt ook afbaksel stokbrood en pitta broodjes dus ook.

De sla ligt natulluk bij de groente, met ook alles voor der in.

En de krem fres bij de melk in de buurt, meestal bovun in.
Weer een Havette publeem getorrepedeert! Nauw maar hope dat Em de lokaasje fan de falafel in de Apie finde kan.

Neem je je blekberrie mee in chefal we noch toe de reskjoe moete kome as je in de Apie bend?
Hee, maar ik woon in een boerengat, maar Em toch in de stad?

Dan heb je daar echte falafel tenten toch?

Das noch veelste lekkerder!
quote:Iseo schreef op 10 februari 2009 @ 16:34:

Hee, maar ik woon in een boerengat, maar Em toch in de stad?

Dan heb je daar echte falafel tenten toch?

Das noch veelste lekkerder!

Ja Moaz. Maar maak me nou niet in de wa-har!

ik had net een schoot boppe leisje met een platte grondt gemaakd.
Ag liefe Em gaattut alemal nog1beedje?!

Je klingt vol met Adrie Naliene Stretsj... Bleive Aseme wijvie!!!
Whoe fogdeggen de vol afwas Em? Luquese een b'dje? En jijj, wasem je nog?

Wat vein tog, totter al tijd haveters toe de reskjoe komen met reus septe en apie roete vesgrijvinge en al. Hard verarrement!
Ga in therapie!
Ze zijn gekogd. En alles lag perzisch waar loes zij! Dat is tog wel bizonder hoe de sgepping in mekaar zit tot de apie in het dorrenp een verbeeldtenis is van die in de stadt!
Maar wij Apen juli stedelingen natuulluk gwoon na, Em.
Bij de weg, wij gaan frieten eten, mijn bruur komt daluk.

Lekker!

Eets makkuluk!
Lek kur jonnes!! Feel goet pleizier med de verziete!

Ik wilde 1st BurenKole maken maar had de kragt nie meer voor hud jaszen vadde pypers... Duznu de volgudu menuu:

Menhir en Zo'n Bokkje: Brijne Beaune met Speck en Strohp (*gryzel*(

MamMa: porsje Groene Etterzoep uit de Friez!

Perbleem ge ent loost! ((fjoe.*
Lied, hie vojouw een vieze weel beelt plaadje voor te vieze wallie zere tot je soep pul en flets ziebel opegaat tijdes de geboring:

Ga in therapie!
liet liet, er zijn foetballers van de vragwaggel gefalle , ik ga se nu niet meer uitpakke (karjere moe) maar ik sal de nummers hier of in KK neersette dan ken de rest naar de frient van biljartbal toe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeje ogtent.

Ik hep hut so gelofeluk druck de laaste teid. Gister moest ik kantkloswokke (nordikfarijant) en vanaafont moet ik ook weer kantkloswokke (nordikfarijant). Ik leer er goet door kankloswokke (nodrikfarijant) maar ik hep daardoor wel wijnING teid med july te praate. Boehoe.

Em is hut geluckt medt de falafval?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven