De kostschool!

09-07-2017 14:35 155 berichten
Kom lekker kletsen in de aula of op de slaapzaal van de Kostschool!

Hier kunnen we heerlijke virtuele kussengevechten houden en gezellig teuten en tetteren zoals teuten en tetteren dient te zijn.
Chocoladeaardbei schreef:
09-07-2017 18:02
Goedemiddag allen,

Hier ben ik, een meisje wat geweldig kan zingen en dat zelf ook heel goed weet. Later word ik vast een beroemde operazangeres! Ik hoorde dat er in het dorp een talentenjacht georganiseerd wordt, maar ik denk dat de directrice me er niet heen laat gaan.. zal ik stiekem gaan en dan maar hopen dat ik de laatste bus naar huis haal? Dekken jullie me, zeg maar dat ik een extra zangles heb!
Welkom! Eline wil je wel dekken.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Voldemort schreef:
09-07-2017 18:09
Welkom! Eline wil je wel dekken.
Oh ja, Eline zal het vast prachtig vinden als ik voor haar zing!
Ik ga meppen met mijn lacrossestick en wil straks bij de thee een sandwich. "Malory Towers"
you go girl
09-07-2017 18:13

Ik denk dat Eline meer ergens anders in geinteresseerd is...
668, the neighbour of the Beast
O zeg! Er is nog voldoend van het uitheemse eten over om morgen bij ons nachtfeestje te gebruiken bij het zwembad gevuld met het verkwikkende zeewater!

Als Marion die laatste bus maar haalt.
09-07-2017 18:13
Ja. Tot er een wannabe-actrice komt. Of een meisje van adel. Of als we haar met z'n allen koppelen aan Marilene, die zo ongeveer haar dubbelgangster is in doen en laten.
blueeyes*3 schreef:
09-07-2017 18:18
Ja. Tot er een wannabe-actrice komt. Of een meisje van adel. Of als we haar met z'n allen koppelen aan Marilene, die zo ongeveer haar dubbelgangster is in doen en laten.
Marlene en Eline werden op slag bff. Ze leken zoveel op elkaar.
yasmijn schreef:
09-07-2017 18:16
O zeg! Er is nog voldoend van het uitheemse eten over om morgen bij ons nachtfeestje te gebruiken bij het zwembad gevuld met het verkwikkende zeewater!

Als Marion Chocoladeaardbei die laatste bus maar haalt.
Oh wat dol! Dat zal me een feest worden! Hopelijk is het morgen wel beter weer dan nu. Wat een wolkbreuk, ik hoop maar dat Chocoladeaardbei haar parapluie heeft meegenomen.
Ik heb beslist, ladies ... Ik wil hier weg.

Die levertraan, dat rotslechte eten, die continue strengheid, ...
Ik ben het beu!
Ik word hier alleen maar depressief.

Alleen ... Als ik thuis terug opduik sturen ze mij gegarandeerd met de eerste trein terug.
Iemand toevallig een oudere neef waar ik bij kan intrekken?
En die me wil onderhouden totdat ik ergens een baantje in de horeca heb gevonden?
En misschien wil de Amerikaanse Diana wel Hamlet voor ons declameren! :flirting:
yasmijn schreef:
09-07-2017 18:20
Marlene en Eline werden op slag bff. Ze leken zoveel op elkaar.
Nee hoor, Eline vond haar superstom, en toen heeft Alice haar fijntjes uitgelegd waarom iedereen maar bleef zeggen dat Eline en Marlene zo op elkaar lijken. Eline vond dat vreselijk, ze keek in een spiegel, toen probeerde ze te veranderen en niemand merkte dat op en toen, in het zesde jaar, werd haar vader ziek en moest ze als de sodemieter naar huis.

(sorry, ik ken die boekjes van achter naar voren)
anoniem_179756 wijzigde dit bericht op 09-07-2017 18:33
4.96% gewijzigd
blueeyes*3 schreef:
09-07-2017 18:31
Nee hoor, Eline vond haar superstom, en toen heeft Alice haar fijntjes uitgelegd waarom iedereen maar bleef zeggen dat Eline en Marlene zo op elkaar lijken. Eline vond dat vreselijk, ze keek in een spiegel, toen probeerde ze te veranderen en niemand merkte dat op en toen, in het zesde jaar, werd haar vader ziek en moest ze als de sodemieter naar huis.
O jan😂
Oo daar komen de 7 broers van Wim. Allemaal op briesende dampende paarden.
Marels schreef:
09-07-2017 18:08
Die Eline is toch ook een slet he, die dekt iedereen....
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Konijntje999 schreef:
09-07-2017 16:55
Wie heeft mijn breiwerkje uitgehaald? Het is al zo jammer als je een steek laat vallen. Vast dezelfde persoon die de mooie tekeningen kapot maakte tijdens de biologieles buiten.
Wat een lage streek!
Terwijl je een vest voor je oma aan het breien was!
blueeyes*3 schreef:
09-07-2017 18:06
Hebben jullie al gehoord dat we het nichtje van Mam'zelle in de klas krijgen?
Ja.
Claudine heet ze.
Wat voor naam is dát zeg!
Eleonora-2 schreef:
09-07-2017 18:57
Ja.
Claudine heet ze.
Wat voor naam is dát zeg!
Zij was zo ondeugend!
Wie heeft er weer al het warm water opgedoucht?
Da's hier ook elke week hetzelfde ... dan mogen we 1 keer per week douchen, maar als ik dan eindelijk onder die kraan sta ... is dat water weer es steenkoud.

Zal 't niet missen als ik hier binnenkort weg ben.
Eleonora-2 schreef:
09-07-2017 18:55
Wat een lage streek!
Terwijl je een vest voor je oma aan het breien was!
Ja je doet nu wel zo onschuldig. Maar ik weet dat jij die wol ingepikt hebt om dekjes voor die pitbulls van jou te haken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Man, tis écht te lang geleden dat ik die boekjes gelezen heb zeg.
668, the neighbour of the Beast
Ben ik even blij dat ik de queenbe ben. Het loopt op het eind heel slecht met me af, maar tot die tijd geniet ik van het roddelen, stoken en slijmen bij de mods eh.....leraressen. En wat heerlijk dat mijn groepje precies doet wat ik wil. Die tutjes- met - rietje haten me tot op het bot. Boeiuhhhhh, Meds is in haar eentje mijn knokploeg mijn vader is toch rijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
charlottew88 schreef:
09-07-2017 19:06
Ja je doet nu wel zo onschuldig. Maar ik weet dat jij die wol ingepikt hebt om dekjes voor die pitbulls van jou te haken.
Dat komt pas aan het einde van het schooljaar uit Charlie.
Maar dan blijkt dat ik die dekjes breide voor mijn oude blinde moeder in Frankrijk maar geen geld had voor wol omdat al mijn bij elkaar gewerkte geld door mijn kwaaie schoonzus werd ingepikt die zogenaamd voor mijn arme blinde moeder zorgde.
En dan mag ik bij de directrice wonen.

Aan het eind he dan.
blijfgewoonbianca schreef:
09-07-2017 19:44
Ben ik even blij dat ik de queenbe ben. Het loopt op het eind heel slecht met me af, maar tot die tijd geniet ik van het roddelen, stoken en slijmen bij de mods eh.....leraressen. En wat heerlijk dat mijn groepje precies doet wat ik wil. Die tutjes- met - rietje haten me tot op het bot. Boeiuhhhhh, Meds is in haar eentje mijn knokploeg mijn vader is toch rijk.
En jij kijkt steeds af bij iedereen voor goede cijfers en duwt angstige klasgenoten onder water bij het zwemmen in het zwembad in de rotsen. En bij het lacrosse spelen gebruik je je ellebogen en ga je om de haverklap liggen alsof iemand je omver geschopt heeft.

Maar dat doe je alleen omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad en je oudste broer zat zelfs in de gevangenis. En die kwam je op school opzoeken. Hij zag heel bleek, van de nor, en al je klasgenoten hebben hem gezien want hij hing rond, bij de school, en je liet hem in de schuur van de tuinman slapen en smokkelde eten naar hem toe 's nachts.

Iedereen vindt je broer eng en je kunt niet zeggen dat het je broer is dus van binnen wordt je alleen maar kwaaier en daarom verpest je de nachtelijke feestjes van andere meisjes door matrone wakker te maken als ze gaande zijn.

Heel moeilijk allemaal.
Ohnee, de laatste bus gemist, nu moet ik helemaa door de regen naar huis lopen.. als ik maar niet ziek word en daarna nooit meer kan zingen!

Alhoewel, misschien ontdek ik dan dat ik stiekem zonder het zingen ook wel minder arrogant ben en best een leuk persoon kan zijn.
Eleonora-2 schreef:
09-07-2017 20:03
En jij kijkt steeds af bij iedereen voor goede cijfers en duwt angstige klasgenoten onder water bij het zwemmen in het zwembad in de rotsen. En bij het lacrosse spelen gebruik je je ellebogen en ga je om de haverklap liggen alsof iemand je omver geschopt heeft.

Maar dat doe je alleen omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad en je oudste broer zat zelfs in de gevangenis. En die kwam je op school opzoeken. Hij zag heel bleek, van de nor, en al je klasgenoten hebben hem gezien want hij hing rond, bij de school, en je liet hem in de schuur van de tuinman slapen en smokkelde eten naar hem toe 's nachts.

Iedereen vindt je broer eng en je kunt niet zeggen dat het je broer is dus van binnen wordt je alleen maar kwaaier en daarom verpest je de nachtelijke feestjes van andere meisjes door matrone wakker te maken als ze gaande zijn.

Heel moeilijk allemaal.
Ik heb gewoon een heeeeel zwaar leven en daarbij ben ik ook nog eens ubergevat en bloedjemooi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven