Mishandeling
dinsdag 11 juli 2017 om 18:34
dinsdag 11 juli 2017 om 18:35
Tja. Altijd een beetje apart om te gaan schelden. Ze wilde de hond slaan met de riem? Maar ze deed het dus niet? Hoe weet je zeker dat ze dat wilde?
En wat wil je dat de politie doet? Wel het volgende : was het op een "losloopplek" of hoe noemen ze dat? Want honden mogen bijna nergens los lopen. Kun je een bekeuring voor krijgen. Maar om nou de politie te bellen gaat wel wat ver, hoor.
En wat wil je dat de politie doet? Wel het volgende : was het op een "losloopplek" of hoe noemen ze dat? Want honden mogen bijna nergens los lopen. Kun je een bekeuring voor krijgen. Maar om nou de politie te bellen gaat wel wat ver, hoor.
dinsdag 11 juli 2017 om 18:40
dinsdag 11 juli 2017 om 18:40
Omdat ze de riem uit haar jaszak haalde en dreigend naar haar hond keek. Het was niet in een losloopgebied. En dan moet je je hond aangelijnd houden, vooral honden die andere honden aanvallen.Jufjoke schreef: ↑11-07-2017 18:35Tja. Altijd een beetje apart om te gaan schelden. Ze wilde de hond slaan met de riem? Maar ze deed het dus niet? Hoe weet je zeker dat ze dat wilde?
dinsdag 11 juli 2017 om 18:41
Ze had niet eens geslagen ? Jeetje niks aan de hand toch..
En tuurlijk, zij hoort haar hond vast te houden...
dinsdag 11 juli 2017 om 18:50
Nee, maar dat wilde ze absoluut wel doen maar volgens haar niet, ze wilde dreigen met slaan naar de hond. Maar als de hond daarop angstig reageert dan wordt de hond toch vaker wel geslagen met de riem?
dinsdag 11 juli 2017 om 18:52
Ze schrok toen ze mij en mijn aangelijnde hond zag en riep angstig naar haar hond van kom hier en nu maar hond reageerde mooi niet en kwam dreigend naar mijn hond lopen. Toen wilde ze slaan met de riem. Maar dat kan je toch niet maken? Ik zei dat ze haar hond maar vast moest maken, want haar excuus was dat anders haar hond mijn hond zou aanvallen.
dinsdag 11 juli 2017 om 18:54
Dus er is niks gebeurd. Waar wilde je precies aangifte van doen? Jouw interpretatie wat ze met die riem van plan was maar niet heeft gedaan?
dinsdag 11 juli 2017 om 18:55
dinsdag 11 juli 2017 om 18:56
Ze sloeg dus niet. Wat denk je precies wat de politie je gaat zeggen? Juist. Helemaal niks. Er is namelijk nik s gebeurd behalve jouw aanname. Ik vind dat je overdreven reageert en da zal de politie ook vinden. Je kunt bellen wat je wilt maar laat die mensen het werk doen wat ze horen te doen. En dat is niet dat wat jij nu wil.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:00
Wat een kul argument. Ik zou ook angstig reageren als iemand dreigend met een riem op me afkomt, mijn hond idem. Toch zijn we allebei nog nooit geslagen met een riem.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:01
Ik zei dat als ze de volgende keer haar hond wel ziet slaan, dan neem ik maatregelen. Zei vroeg bangig van; wat voor maatregelingen? Ik zei dan bel ik de politie en zij zei dat ik dat dan maar moest doen. Toen zei ik van wacht maar af wat er dan gaat gebeuren. Begint ze mij daar toch te schelden. Echt overdreven.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:04
Ik zou me verstoppen anchter een bosje en haar achtervolgen enzo om een heterdaadje te maken. Met je cam natuurlijk.indianen schreef: ↑11-07-2017 19:01Ik zei dat als ze de volgende keer haar hond wel ziet slaan, dan neem ik maatregelen. Zei vroeg bangig van; wat voor maatregelingen? Ik zei dan bel ik de politie en zij zei dat ik dat dan maar moest doen. Toen zei ik van wacht maar af wat er dan gaat gebeuren. Begint ze mij daar toch te schelden. Echt overdreven.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:07
Hoe weet je nou of ze haar hond vaker slaat?indianen schreef: ↑11-07-2017 19:01Ik zei dat als ze de volgende keer haar hond wel ziet slaan, dan neem ik maatregelen. Zei vroeg bangig van; wat voor maatregelingen? Ik zei dan bel ik de politie en zij zei dat ik dat dan maar moest doen. Toen zei ik van wacht maar af wat er dan gaat gebeuren. Begint ze mij daar toch te schelden. Echt overdreven.