Mishandeling

11-07-2017 18:17 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-07-2017 10:36
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.80% gewijzigd
Beste politie meneer, een onaangelijnde vrouw hond schold me uit.

Ik zeg doen!
Het is haar hond, jij werd boos en er volgde een woordenwisseling.
En nu maak je je druk om het feit dat je uitgescholden bent en ze haar hond wilde tegenhouden die jouw hond aanviel?

Wat had je dan verwacht?
Doen.

Ik zou iig niet mijn adem inhouden totdat de agent er is.
Rooss4.0 schreef:
11-07-2017 18:27
Het is haar hond, jij werd boos en er volgde een woordenwisseling.
En nu maak je je druk om het feit dat je uitgescholden bent en ze haar hond wilde tegenhouden die jouw hond aanviel?

Wat had je dan verwacht?
Nee, omdat ze haar hond wilde slaan.
Tja. Altijd een beetje apart om te gaan schelden. Ze wilde de hond slaan met de riem? Maar ze deed het dus niet? Hoe weet je zeker dat ze dat wilde?
En wat wil je dat de politie doet? Wel het volgende : was het op een "losloopplek" of hoe noemen ze dat? Want honden mogen bijna nergens los lopen. Kun je een bekeuring voor krijgen. Maar om nou de politie te bellen gaat wel wat ver, hoor.
Als mijn hond word aangevallen is het niet de eigenaar die haar hond slaat maar ik... tuurlijk het is de schuld van de eigenaar en het beestje kan er niks aan doen, maar liever zo'n beest afschrikken dan dat mijn hond gewond raakt en een trauma krijgt.
Jufjoke schreef:
11-07-2017 18:35
Tja. Altijd een beetje apart om te gaan schelden. Ze wilde de hond slaan met de riem? Maar ze deed het dus niet? Hoe weet je zeker dat ze dat wilde?
En wat wil je dat de politie doet? Wel het volgende : was het op een "losloopplek" of hoe noemen ze dat? Want honden mogen bijna nergens los lopen. Kun je een bekeuring voor krijgen. Maar om nou de politie te bellen gaat wel wat ver, hoor.
Omdat ze de riem uit haar jaszak haalde en dreigend naar haar hond keek. Het was niet in een losloopgebied. En dan moet je je hond aangelijnd houden, vooral honden die andere honden aanvallen.
indianen schreef:
11-07-2017 18:40
Omdat ze de riem uit haar jaszak haalde en dreigend naar haar hond keek. Het was niet in een losloopgebied. En dan moet je je hond aangelijnd houden, vooral honden die andere honden aanvallen.
Oh, ze had dus nog niet eens geslagen?
indianen schreef:
Ze had niet eens geslagen ? Jeetje niks aan de hand toch..

En tuurlijk, zij hoort haar hond vast te houden...
indianen schreef:

Misschien wilde ze 'm gewoon aanlijnen.
En hoe weet je dan dat die hond de jouwe wilde aanvallen?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Liever dat ik mijn hond een mep verkoop dan dat de jouwe dood wordt gebeten en als je daar op net zo'n betweterig toontje sprak als je hier typt snap ik dat schelden ook wel.
Hoe weet je dat de hond wou aanvallen? En tjee; dreigend kijken....Nou nou
Oh. Dit had Chart al gezegd.....sorry Chart. Maar eens dus.
MoirenPhae schreef:
11-07-2017 18:41
Oh, ze had dus nog niet eens geslagen?
Nee, maar dat wilde ze absoluut wel doen maar volgens haar niet, ze wilde dreigen met slaan naar de hond. Maar als de hond daarop angstig reageert dan wordt de hond toch vaker wel geslagen met de riem?
Chart schreef:
11-07-2017 18:42
En hoe weet je dan dat die hond de jouwe wilde aanvallen?
Ze schrok toen ze mij en mijn aangelijnde hond zag en riep angstig naar haar hond van kom hier en nu maar hond reageerde mooi niet en kwam dreigend naar mijn hond lopen. Toen wilde ze slaan met de riem. Maar dat kan je toch niet maken? Ik zei dat ze haar hond maar vast moest maken, want haar excuus was dat anders haar hond mijn hond zou aanvallen.
indianen schreef:
Dus er is niks gebeurd. Waar wilde je precies aangifte van doen? Jouw interpretatie wat ze met die riem van plan was maar niet heeft gedaan?
indianen schreef:
11-07-2017 18:50
Nee, maar dat wilde ze absoluut wel doen maar volgens haar niet, ze wilde dreigen met slaan naar de hond. Maar als de hond daarop angstig reageert dan wordt de hond toch vaker wel geslagen met de riem?
Wat gil je dan over mishandeling?
J
Ze sloeg dus niet. Wat denk je precies wat de politie je gaat zeggen? Juist. Helemaal niks. Er is namelijk nik s gebeurd behalve jouw aanname. Ik vind dat je overdreven reageert en da zal de politie ook vinden. Je kunt bellen wat je wilt maar laat die mensen het werk doen wat ze horen te doen. En dat is niet dat wat jij nu wil.
indianen schreef:
Wat een kul argument. Ik zou ook angstig reageren als iemand dreigend met een riem op me afkomt, mijn hond idem. Toch zijn we allebei nog nooit geslagen met een riem.
Ik zei dat als ze de volgende keer haar hond wel ziet slaan, dan neem ik maatregelen. Zei vroeg bangig van; wat voor maatregelingen? Ik zei dan bel ik de politie en zij zei dat ik dat dan maar moest doen. Toen zei ik van wacht maar af wat er dan gaat gebeuren. Begint ze mij daar toch te schelden. Echt overdreven.
indianen schreef:
11-07-2017 19:01
Ik zei dat als ze de volgende keer haar hond wel ziet slaan, dan neem ik maatregelen. Zei vroeg bangig van; wat voor maatregelingen? Ik zei dan bel ik de politie en zij zei dat ik dat dan maar moest doen. Toen zei ik van wacht maar af wat er dan gaat gebeuren. Begint ze mij daar toch te schelden. Echt overdreven.
Ik zou me verstoppen anchter een bosje en haar achtervolgen enzo om een heterdaadje te maken. Met je cam natuurlijk.
indianen schreef:

Nee.
indianen schreef:
11-07-2017 19:01
Hoe weet je nou of ze haar hond vaker slaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven