Ervaringen met internetmakelaars

14-07-2017 11:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hebben we besloten om ons huis te verkopen. Op het internet lezen we veel over internetmakelaars.

Hebben jullie positieve ervaringen met internetmakelaars?

Groetjes,
Debbie de Jong
anoniem_350654 wijzigde dit bericht op 14-07-2017 14:24
5.68% gewijzigd
Goh, wat bijzonder, je meldt je hier speciaal aan om te vragen naar ervaringen met een nieuw bedrijf? Ik heb even voor je aan de moderators gevraagd of ze je verder kunnen helpen. Zij sturen ook facturen voor dit gratis forum als mensen dat gebruiken als reclametool!
Welke regio zit je?
-NummerZoveel- schreef:
14-07-2017 11:47
Goh, wat bijzonder, je meldt je hier speciaal aan om te vragen naar ervaringen met een nieuw bedrijf? Ik heb even voor je aan de moderators gevraagd of ze je verder kunnen helpen. Zij sturen ook facturen voor dit gratis forum als mensen dat gebruiken als reclametool!
O jee. . Ik had overigens geen ervaring met de gratis makelaar...
-NummerZoveel- schreef:
14-07-2017 11:47

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met internetmakelaars in het algemeen.
ghostly41 schreef:
14-07-2017 11:48
Welke regio zit je?
Bedankt voor je reactie. We wonen in de regio Rotterdam.
ghostly41 schreef:
14-07-2017 11:48
Welke regio zit je?
Wat maakt dat uit? Internetmakelaars komen naar mijn ervaring niet langs. Ze huren iemand bij je in de buurt in voor een taxatie. Overig contact verloopt telefonisch of via mail

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven