Melden?
vrijdag 14 juli 2017 om 19:50
vrijdag 14 juli 2017 om 23:24
vrijdag 14 juli 2017 om 23:30
Is het strafbaar? In de zin van uitdrukkelijk verboden en er staat een straf op?Pioenroos81 schreef: ↑14-07-2017 20:55Het is dus strafbaar. Ik werk in de sociale zekerheid en daar ben ik het verplicht van te melden. Maar ik ken een gezin in mijn privé situatie.
vrijdag 14 juli 2017 om 23:30
JaMinkeDeWit schreef: ↑14-07-2017 23:30Is het strafbaar? In de zin van uitdrukkelijk verboden en er staat een straf op?
vrijdag 14 juli 2017 om 23:40
Waar staat dat? Als ik Google krijg ik alleen maar krantenberichten van Telegraaf en topics van fok.
vrijdag 14 juli 2017 om 23:55
Wat een bijzonder verhaal. Die mensen deugen niet, en liegen en bedriegen alles bij elkaar, maar jij komt er gewoon over de vloer. Sterker nog, je lijkt je zelfs erg in hun te verdiepen, want je kent hun verhaal tot op detail. Zo weet je hoeveel mensen er in hun huis wonen en dat daar op gecontroleerd is. Je weet dat ze op vliegvakantie gaan (naar een land waar geen vliegtuigen op vliegen), en dan ook nog naar een veilige regio (die in dat land niet bestaat). Je weet hoe ze omgaan met speelgoed en snoep. En zelfs waar hun geld vandaan komt, kent voor jou geen geheimen. Hun dochter deugt ook niet en is achterbaks (ondanks dat ze voor haar kleine zusje zorgt), maar je laat haar wel met jouw eigen dochtertje spelen. En je werkt bij de sociale verzekering van waaruit je een meldplicht hebt, maar over deze duidelijk rotte appels uit je privéleven meld je helemaal niets want dat vind je zielig voor dat achterbakse kutkind.
Ik denk dat jij je energie beter op jezelf en je dochter kunt focussen, en op het waarheidsgehalte van je eigen verhaal.
Ik denk dat jij je energie beter op jezelf en je dochter kunt focussen, en op het waarheidsgehalte van je eigen verhaal.
zaterdag 15 juli 2017 om 00:02
-NummerZoveel- schreef: ↑14-07-2017 23:55Wat een bijzonder verhaal. Die mensen deugen niet, en liegen en bedriegen alles bij elkaar, maar jij komt er gewoon over de vloer. Sterker nog, je lijkt je zelfs erg in hun te verdiepen, want je kent hun verhaal tot op detail. Zo weet je hoeveel mensen er in hun huis wonen en dat daar op gecontroleerd is. Je weet dat ze op vliegvakantie gaan (naar een land waar geen vliegtuigen op vliegen), en dan ook nog naar een veilige regio (die in dat land niet bestaat). Je weet hoe ze omgaan met speelgoed en snoep. En zelfs waar hun geld vandaan komt, kent voor jou geen geheimen. Hun dochter deugt ook niet en is achterbaks (ondanks dat ze voor haar kleine zusje zorgt), maar je laat haar wel met jouw eigen dochtertje spelen. En je werkt bij de sociale verzekering van waaruit je een meldplicht hebt, maar over deze duidelijk rotte appels uit je privéleven meld je helemaal niets want dat vind je zielig voor dat achterbakse kutkind.
zaterdag 15 juli 2017 om 00:09
Als jij dat wenst te gelovenMinkeDeWit schreef: ↑15-07-2017 00:10Ik zoek altijd naar objectief en betrouwbaar bewijs, maar dat wil nu niet echt lukken. Vooralsnog lijkt het er dus op dat je inderdaad een grote duim hebt.
zaterdag 15 juli 2017 om 00:10
Ik zoek altijd naar objectief en betrouwbaar bewijs, maar dat wil nu niet echt lukken. Vooralsnog lijkt het er dus op dat je inderdaad een grote duim hebt.