Het gaat goed!

17-07-2017 08:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Sommigen hebben mijn toics gelezen, waarvan er een is weggehaald. Waarom is mij volkomen onduidelijk, maar goed. (ik heb wel een idee, maar dat moet dat mens zelf maar weten).

Ik ga een nickchange doen. Mijn oude nick en waar ik nu sta is nl een wereld van verschil.
Na een paar verschrikkelijke moeilijke jaren gaat het nu ontzettend goed!

De stalker is weg, ik heb een nieuwe vriend en woon zelfs weer samen, heb er 2 ontzettend leuke kinderen bij (ja ja...moi) , nog meer katten en honden. Vorig jaar om deze tijd was dat echt ondenkbaar!
Toen sloot ik me nog op, geen werk, alles weg en elke dag terreur, 3 jaar lang.

Wat een verschil zeg! Alles is anders! Baan, vent, koters in huis, nog meer dieren en elke dag naar buiten met dat gespuis. En LEUK!
De "integratie"met dieren gaat waanzinnig goed... mijn katten, zijn honden en een nieuwe kat erbij is alleen al fantastisch. Spelen die gasten! :-)
Zijn kinderen zijn draken, ik ook, dus dat matchted. We hebben niet zo rustig aan gedaan, dat gaat ook fantastisch! Ik heb ze zelfs hier al een paar weken. Lol met elkaar! (Ik heb wel veel gelezen daarover hoor, hier. Dat hielp best. Gewoon common sense en dat is ook zo).

En dan het beste...... Mijn lieve vriend. Totaal uit een andere wereld en wat een lieve sexy man!
Niemand verzint ons bij elkaar, wij eerst ook niet.
Het was de bedoeling dat wij een one night stand zouden hebben. Allebij geen zin in een relatie. Wat een verandering voor ons samen :-)

Ik ben na dat geknok van de afgelopen 3 jaar eindelijk weer gelukkig.
Soms, op cruciale momenten, dankzij een paar van jullie.

Ik ben weer gelukkig en voel me sterk.

Bedankt voor de steun! :heart:

Liefs,

Nihou
:heart: :heart:
Wat mooi!!!
En wat leuk dat je dat hier meldt!
Zo zie je maar dat het leven volledig onvoorspelbaar is.
Geniet van je nieuwe leven :heart:
:thumbsup:
Wat een mooi verhaal. Zo zie je maar; niets is voorspelbaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat fijn om te horen.... Het is je van harte gegund! :bigkiss:
:sun: :cheer: :daisy:
Fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven