Netflix download vraagje
donderdag 20 juli 2017 om 17:05
Hallo Ladies (en heren)
Ik google me suf maar kom er niet uit. Ik heb de netflix app op mijn tablet en ook op mijn phone. Nu ga ik morgen vliegen en het leek me wel leuk om i.p.v. op een klein schermpje op mijn tablet een serie te downloaden. Maar ik zie in de app op mijn tablet de download optie niet???
Wie weet raad?
Ik heb de app ook al verwijdert en opnieuw geplaatst maar dat helpt ook niet.
Ik google me suf maar kom er niet uit. Ik heb de netflix app op mijn tablet en ook op mijn phone. Nu ga ik morgen vliegen en het leek me wel leuk om i.p.v. op een klein schermpje op mijn tablet een serie te downloaden. Maar ik zie in de app op mijn tablet de download optie niet???
Wie weet raad?
Ik heb de app ook al verwijdert en opnieuw geplaatst maar dat helpt ook niet.

donderdag 20 juli 2017 om 17:12
Dat dacht ik eerst ook, maar de serie die ik op mijn vorige reisje had gedownload heeft de optie ook niet meer.perfectlyimperfect schreef: ↑20-07-2017 17:06Hoi, je kunt niet elke serie downloaden. Misschien dat het daaraan ligt?
donderdag 20 juli 2017 om 17:13
donderdag 20 juli 2017 om 17:13
Ik haal altijd zoveel shit binnen op mijn laptop dat ik daar van af ben gestapt.
donderdag 20 juli 2017 om 17:22
Je kunt inderdaad ook jatten. Dat betalen voor iets is zo ouderwets.
donderdag 20 juli 2017 om 17:22

donderdag 20 juli 2017 om 17:48

donderdag 20 juli 2017 om 18:59
Zomaar iets als APK downloaden en ervan uitgaan dat het inderdaad Netflix is zonder toegevoegde adware/malware troep, dan moet je wel heel goed zijn van vertrouwen. Of niet zoveel belang hechten aan wat er met je tablet gebeurt, dat kan ook

Slik maar door het is goed voor je!
donderdag 20 juli 2017 om 20:03
Daarom is een nerd-forum handighoestdrank schreef: ↑20-07-2017 18:59Zomaar iets als APK downloaden en ervan uitgaan dat het inderdaad Netflix is zonder toegevoegde adware/malware troep, dan moet je wel heel goed zijn van vertrouwen. Of niet zoveel belang hechten aan wat er met je tablet gebeurt, dat kan ook![]()

Maar an sich is de tip om een oudere versie van Netflix te gebruiken een goede, ongevaarlijke tip. Dat bedoelde ik. Niet zoals met Pirate Bay dat je heel veel troep binnen kan halen. Als je inderdaad zorgt dat je wel de officiele app van Netflix gebruikt. Een oudere versie gebruiken is niet illegaal (en wordt door meer mensen gedaan, zeker als updates voor bugs zorgen).
Pivot! PIVOT!!!
donderdag 20 juli 2017 om 20:27
Oh dat is het uitzoeken waar natuurlijk...hoewel je download in een app. en niet ergens opslaat op je mobiel.KitKeller schreef: ↑20-07-2017 20:03Daarom is een nerd-forum handig![]()
Maar an sich is de tip om een oudere versie van Netflix te gebruiken een goede, ongevaarlijke tip. Dat bedoelde ik. Niet zoals met Pirate Bay dat je heel veel troep binnen kan halen. Als je inderdaad zorgt dat je wel de officiele app van Netflix gebruikt. Een oudere versie gebruiken is niet illegaal (en wordt door meer mensen gedaan, zeker als updates voor bugs zorgen).
donderdag 20 juli 2017 om 20:28
Ik bedoel dat dit het uitzoeken waard is.Tadderak30 schreef: ↑20-07-2017 19:41Syncen je tablet en telefoon met elkaar? Als dat zo is, zou je dan op je telefoon kunnen downloaden en op die manier op je tablet krijgen?