Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
donderdag 12 februari 2009 om 08:37
quote:dubiootje schreef op 12 februari 2009 @ 00:24:
Mersgien hè Li.... mersgíen....
* houten asem eve in for de spanig *
is het wel Adrie Nalien...
die de beeb af gaad sporen
vorte worde Gabore!
Wadde moy Chedigt!? En je hep de angel in de tang te pakke mijt.
Femorge moed ik nog 1 of 1....5 uutje karjere en dna na/de Hela! Mammie! en zaldannis de boord nódt zalige ruts kome warop de bebbie wagt?!
Veine dag Melige Vorm Friet Dinge! SexSucks! Sterxxx! Hol! Bijt! Lek! & Bedonder!
Mersgien hè Li.... mersgíen....
* houten asem eve in for de spanig *
is het wel Adrie Nalien...
die de beeb af gaad sporen
vorte worde Gabore!
Wadde moy Chedigt!? En je hep de angel in de tang te pakke mijt.
Femorge moed ik nog 1 of 1....5 uutje karjere en dna na/de Hela! Mammie! en zaldannis de boord nódt zalige ruts kome warop de bebbie wagt?!
Veine dag Melige Vorm Friet Dinge! SexSucks! Sterxxx! Hol! Bijt! Lek! & Bedonder!

donderdag 12 februari 2009 om 08:55
Pragtig Lie, Benie Neiman zo op de froege ogtend....
Moet je nu nog karjere?
Logies dat je beebie nog eve wagt met vorte worde gebore, hij wagt op het mement dat jei allll je andagt bei hem heb en dat je niet intusse nog werkstukke legt na te keike en geen teit hebt voor te bare!
Die ligt se eige nu stiereleik te vervele en gaat komende nagt gebore worde. Fanafond om 23.00 uur, as jei met de bene ontspane omhoog op de sgoot van Menhir B. sit, dan kondigt hei sich aan....
Pas op mein woorde.
Moet je nu nog karjere?
Logies dat je beebie nog eve wagt met vorte worde gebore, hij wagt op het mement dat jei allll je andagt bei hem heb en dat je niet intusse nog werkstukke legt na te keike en geen teit hebt voor te bare!
Die ligt se eige nu stiereleik te vervele en gaat komende nagt gebore worde. Fanafond om 23.00 uur, as jei met de bene ontspane omhoog op de sgoot van Menhir B. sit, dan kondigt hei sich aan....
Pas op mein woorde.
donderdag 12 februari 2009 om 10:13
goeiesmorgens
bennie neiman was fan mein lant, maar die is er helaas niet meer. Hei hat wel alteit hele mooi huil lietjes
ik ben ook fan de doelah uitkeik hoor,
Liefe Roel foor jouw een dikke knuvvel, foor die stomme stress-van-het-huis
dag liefe babs hoe is het met jouw
bennie neiman was fan mein lant, maar die is er helaas niet meer. Hei hat wel alteit hele mooi huil lietjes
ik ben ook fan de doelah uitkeik hoor,
Liefe Roel foor jouw een dikke knuvvel, foor die stomme stress-van-het-huis
dag liefe babs hoe is het met jouw
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 12 februari 2009 om 10:38
Beste smolgers livarts!
Sow Liedelie is noch niet in eensame opsluitting gevalle, sied ik hier. Hoelaad ga je na de Ho! Moe? Neem je ei fong mee, dan kenne wij je tusnootts onglain over de wejen door lotssen asje in het ganse pas legd. Asje aan drank foel sou ik me glijk na de indeling "han/dokken" en ande linden goet opgeven. Dan heye dat turmistens aan de handt.
Ik Ben nie Nijhov ze grootste iedol -,moet ik irrluk afgeven. Ik ben meer van Arm Se Raffie, die heb sullukke moyue jean songs! :loffim:
Ik ben dus hellegaar goet beseg memmen toedeloeleisjes sowas juli weten (dank voor het kotsjen hee!). Ma was ik christenen tog zowad iesd Hell Blanderiks Fugete! Wand het sting nie obme leyssy. Namenluk:
klijste roepding had haar dr al enigste tijt wieveelende tand fuloor. De irste! Grood gebuertening naturluk. En de tandt most verzellev gesprokken onder hut kuszen voor de Tange-Vé.
Nouow hadde juv de tangdt nedjes in har bro doosje fustopd en ik het bro doosje nedjes in hut afregt in de wake gezed. !!!! foud! Savers was roepding gelukug het Tange-Vé geeuburen fugete dus ik dog: ik hou onwijs me mond, is de pinda an de vrau dan ken ik de tangdt altyt nog huimeluk fuvange met een tandt van me oudste roepding (wel 1 (drie) die al uit gevalle is, dattan wir wel).
Tus klijste roepding legd niets ondmoedichut op bed, roep grooste roepding fande trap nabneje: hee de tangdt moet nog ondedede kuszen voor de Tange-Vé. Ik ssssjttttjtttjen marut mog nie meer uit baatte. Ik ron geswifd naar het afregt waar 0! Goh! Tseiy! Dak! de tangdt in het bro doosje rong drift ofttotter nicks an de hant was??!!
As of! tot noch nie genog was, fugat ik zowad nog om de berustte tangdt voret slapegang weg te neeme en te fufvange doremund stuc. Tot oven maat van ramp konink de tangdt niet berijken sonder het roepding waker te makken! Ik mos dus over richte zakken na bed en snags nogis opstaan toen roepding baai maain in bet krop.
FFFFFFFFFpt wat een avond uur weer!
Sow Liedelie is noch niet in eensame opsluitting gevalle, sied ik hier. Hoelaad ga je na de Ho! Moe? Neem je ei fong mee, dan kenne wij je tusnootts onglain over de wejen door lotssen asje in het ganse pas legd. Asje aan drank foel sou ik me glijk na de indeling "han/dokken" en ande linden goet opgeven. Dan heye dat turmistens aan de handt.
Ik Ben nie Nijhov ze grootste iedol -,moet ik irrluk afgeven. Ik ben meer van Arm Se Raffie, die heb sullukke moyue jean songs! :loffim:
Ik ben dus hellegaar goet beseg memmen toedeloeleisjes sowas juli weten (dank voor het kotsjen hee!). Ma was ik christenen tog zowad iesd Hell Blanderiks Fugete! Wand het sting nie obme leyssy. Namenluk:
klijste roepding had haar dr al enigste tijt wieveelende tand fuloor. De irste! Grood gebuertening naturluk. En de tandt most verzellev gesprokken onder hut kuszen voor de Tange-Vé.
Nouow hadde juv de tangdt nedjes in har bro doosje fustopd en ik het bro doosje nedjes in hut afregt in de wake gezed. !!!! foud! Savers was roepding gelukug het Tange-Vé geeuburen fugete dus ik dog: ik hou onwijs me mond, is de pinda an de vrau dan ken ik de tangdt altyt nog huimeluk fuvange met een tandt van me oudste roepding (wel 1 (drie) die al uit gevalle is, dattan wir wel).
Tus klijste roepding legd niets ondmoedichut op bed, roep grooste roepding fande trap nabneje: hee de tangdt moet nog ondedede kuszen voor de Tange-Vé. Ik ssssjttttjtttjen marut mog nie meer uit baatte. Ik ron geswifd naar het afregt waar 0! Goh! Tseiy! Dak! de tangdt in het bro doosje rong drift ofttotter nicks an de hant was??!!
As of! tot noch nie genog was, fugat ik zowad nog om de berustte tangdt voret slapegang weg te neeme en te fufvange doremund stuc. Tot oven maat van ramp konink de tangdt niet berijken sonder het roepding waker te makken! Ik mos dus over richte zakken na bed en snags nogis opstaan toen roepding baai maain in bet krop.
FFFFFFFFFpt wat een avond uur weer!
Ga in therapie!
donderdag 12 februari 2009 om 11:16

donderdag 12 februari 2009 om 14:21
Ow de Tange-Vee, die komp hier ook for Zaadje 2 teegwordich!
Maar hei was heul fudietug dad de TangeVee se tan egt hat meechnoome. En toen hat ie een briev gesgrefe ofdat ie um trug mog hebbe en dad heb de TangeVee toen chedaan, chlukkich.
Is Liedewei al truch fan de Hoomaa? Ik lees da se in ider cheval fosochsmaatreeglen hep genome for ut gefal dat se in hed ganse pad chaat lekke.
Hed wort nu wel heul spannut hè mijden!!!
Maar hei was heul fudietug dad de TangeVee se tan egt hat meechnoome. En toen hat ie een briev gesgrefe ofdat ie um trug mog hebbe en dad heb de TangeVee toen chedaan, chlukkich.
Is Liedewei al truch fan de Hoomaa? Ik lees da se in ider cheval fosochsmaatreeglen hep genome for ut gefal dat se in hed ganse pad chaat lekke.
Hed wort nu wel heul spannut hè mijden!!!
donderdag 12 februari 2009 om 14:57
Ik had de Tange-Vé obstrucxies gegeve dat de tangdt in het tangde dosi most worden gepenetreert en dat hepse braf gedaan. Maren toet stont is het wel vingienie? En dan segge se nog dat moedders niks beleve nouWWW!!!??? Ik leef het ene avond uur naar het andere af!
*sway truc na koekkie * :swaysway:
Lí het volchudde stucki moeyei eve opslaan.
*roep alle do-lah's bij muckar en fluipstert*
Quak doela hoepen even een tipbb voor ons allen maal. Wy sitte al een week of twee (3) op de klapp stoel voor Lieder geboortenis. Soversogoet. Deswelnieteplus moetten WY as dolla's sijnde uit passen tot we de kramp frau nied op de vers prik wordelukke kast hangen. Door oven mateg te vraage en joelen en doelen over de op hande staande vervaldatum. Lied hep imurts oven sjeel noch twee (3) weke dat se souw magge kennen blijve loope. Modje nie tegen Lied segge wand da sgied een kramp frau duzzook van op de stretcher.
Dus a.o.w./ blijf real eskxt wattegaat de ontvalling --< sonder uit de raad de hong swagere toet stond van Lied te erkkenne!
*sway truc na koekkie * :swaysway:
Lí het volchudde stucki moeyei eve opslaan.
*roep alle do-lah's bij muckar en fluipstert*
Quak doela hoepen even een tipbb voor ons allen maal. Wy sitte al een week of twee (3) op de klapp stoel voor Lieder geboortenis. Soversogoet. Deswelnieteplus moetten WY as dolla's sijnde uit passen tot we de kramp frau nied op de vers prik wordelukke kast hangen. Door oven mateg te vraage en joelen en doelen over de op hande staande vervaldatum. Lied hep imurts oven sjeel noch twee (3) weke dat se souw magge kennen blijve loope. Modje nie tegen Lied segge wand da sgied een kramp frau duzzook van op de stretcher.
Dus a.o.w./ blijf real eskxt wattegaat de ontvalling --< sonder uit de raad de hong swagere toet stond van Lied te erkkenne!
Ga in therapie!

donderdag 12 februari 2009 om 16:28
* ksssd Li wadzeyiknou NI LE-SE! *
Hut ga dus trom tot wij ongemene belak stelling vertoonne voor Lieder toet stont/ongesgore vrugt/mormone storm n.c. tra,
manie oven dreiven met alsmar te vrage en is de beeb tral en hebbie nog nie ongtvallu. Afgesien daddadat stretch in de kramp frau ken voor saken.
Hut ga dus trom tot wij ongemene belak stelling vertoonne voor Lieder toet stont/ongesgore vrugt/mormone storm n.c. tra,
manie oven dreiven met alsmar te vrage en is de beeb tral en hebbie nog nie ongtvallu. Afgesien daddadat stretch in de kramp frau ken voor saken.
Ga in therapie!

donderdag 12 februari 2009 om 17:39
donderdag 12 februari 2009 om 20:40
Jannigje, ik vint hut so koel dadt juh op en toe gedach kompt segge. Datdt doedt een hav vette goet.
Ik wil eefe melde dadt ik zo trodts op me ben. Jaaa dadt kan hor, trods sein op je eige. Nie al1 op neederlant.
Ik hep 2 afond en genordikkantklostwokt en vanaafont ook nog gehartloopt. As dat niet van de spoortiefiemeteit is dan weedt ik hut ook nie meer. Ben fast al 6 kuup op gefalle. Wadt denke jullie?
Em ik benne blei dad je zo mooi reezuummee (of is dadt met één (3) ems) hep gesgreve. Kan ik me voortbreie op de strets die kome ga.
Ik wil eefe melde dadt ik zo trodts op me ben. Jaaa dadt kan hor, trods sein op je eige. Nie al1 op neederlant.
Ik hep 2 afond en genordikkantklostwokt en vanaafont ook nog gehartloopt. As dat niet van de spoortiefiemeteit is dan weedt ik hut ook nie meer. Ben fast al 6 kuup op gefalle. Wadt denke jullie?
Em ik benne blei dad je zo mooi reezuummee (of is dadt met één (3) ems) hep gesgreve. Kan ik me voortbreie op de strets die kome ga.
donderdag 12 februari 2009 om 20:58