
Smart tv doet vreemd
woensdag 19 juli 2017 om 13:30
Wie weet is hier iemand die dit probleem herkent of weet wat ik moet doen..
Ik heb in augustus 2015 een Philips smart tv gekocht.
Sinds 2 dagen werkt het smartgedeelte op de tv niet meer.
Wat heb ik al gedaan?
Harde reset, alles gewist, terug naar fabrieksinstellingen, netgeheugen gewist, modem harde reset, andere ethernetkabel etc etc etc.
Philips verwijst mij terug naar Ziggo. Het modem van Ziggo werkt echter naar behoren, geen fouten in modem. We hebben op alle andere apparaten gewoon internet.
Als ik op de smart-tv knop druk, dan zie ik het blauwe scherm opstarten. Aan de onderkant blijft het statusbalkje heen en weer gaan. (Trek ik modem er uit, dan geeft tv aan dat er geen verbinding meer is).
Als ik mijn telefoon tot hotspot maak, dan is smart--tv grandioos snel.
Dan werkt alles naar behoren. Via het modem echter niet.
Dit is sinds maandag. Bij Ziggo kunnen ze niets vinden en Philips zegt dat ik maar een chromecast moet aanschaffen omdat het buiten de garantie valt. Daar valt nog over te discussiëren. De tv is best groot, dus even bij iemand anders naar binnen slepen om te testen heeft niet de voorkeur. Ik weet niet meer wat ik moet doen om te achterhalen waar het probleem zit: tv/modem/algehele aansluiting
Iemand nog een idee?
Ik heb in augustus 2015 een Philips smart tv gekocht.
Sinds 2 dagen werkt het smartgedeelte op de tv niet meer.
Wat heb ik al gedaan?
Harde reset, alles gewist, terug naar fabrieksinstellingen, netgeheugen gewist, modem harde reset, andere ethernetkabel etc etc etc.
Philips verwijst mij terug naar Ziggo. Het modem van Ziggo werkt echter naar behoren, geen fouten in modem. We hebben op alle andere apparaten gewoon internet.
Als ik op de smart-tv knop druk, dan zie ik het blauwe scherm opstarten. Aan de onderkant blijft het statusbalkje heen en weer gaan. (Trek ik modem er uit, dan geeft tv aan dat er geen verbinding meer is).
Als ik mijn telefoon tot hotspot maak, dan is smart--tv grandioos snel.
Dan werkt alles naar behoren. Via het modem echter niet.
Dit is sinds maandag. Bij Ziggo kunnen ze niets vinden en Philips zegt dat ik maar een chromecast moet aanschaffen omdat het buiten de garantie valt. Daar valt nog over te discussiëren. De tv is best groot, dus even bij iemand anders naar binnen slepen om te testen heeft niet de voorkeur. Ik weet niet meer wat ik moet doen om te achterhalen waar het probleem zit: tv/modem/algehele aansluiting
Iemand nog een idee?
Een baksteen is nooit alleen