Lijf & Lijn alle pijlers

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...

05-03-2009 11:15 8086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weegt er momenteel meer dan 100 kilo en wil daar graag verandering in brengen? Het lijkt me leuk om hier met een aantal meiden te schrijven over van alles en nog wat, maar uiteraard over afvallen, bewegen en eten.

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom.

Daarom heb ik geen kinderen, het verpest toch alleen maar mijn figuur!
Elle!
nee zwieb, ook geen babies hier.. ben ik ook veeeeeeeeeeel te jong voor... dus geen zwangerschapskilo's..
Hier ook geen kleintje... alhoewel het begint te kriebelen. Kreeg vandaag te horen dat mijn beste vriendin zwanger is... al 13 weken.... En ze is uitgerekend op exact mijn verjaardag! Dat is echt grappig.... Helaas zegt manlief de laatste tijd erg vaak in het bijzijn van anderen dat hij ze niet wilt en dat hij zijn leven zo te leuk vindt.... En als ik het erover heb over de telefoon ofzo dan kapt hij het onderwerp erg snel af.. Van het weekend nog maar eens proberen dan....

Maar mijn extra kilos zijn dus echt mijn eigen schuld....snif snif
quote:Quirijn schreef op 12 februari 2009 @ 11:11:

nee zwieb, ook geen babies hier.. ben ik ook veeeeeeeeeeel te jong voor... dus geen zwangerschapskilo's..Ik had er nét een op jou leeftijd.
daar hebben wij het van te voren gelukkig goed over gehad.. (niet op de eerste date overigens.. wel op de tweede, haha), hij wil ze graag.. enig probleem is dat hij ze ook NU wil.. (dat één en ander trouwens een tijd kan duren snapt ie niet, die denkt.. je doet het, en negen maanden later.. voila!).. hij heeft het er ook nogal vaak over..(lees vier keer per dag) pffffff

Ik wil het zelf ook graag hoor (ben niet voor niets orthopedagoog) maar gewoon niet nu, zou me nog echt een halve tienermoeder voelen (wordt 24, dus slaat nergens op,, maar toch)..
quote:elleinspe schreef op 12 februari 2009 @ 09:01:

Daarom heb ik geen kinderen, het verpest toch alleen maar mijn figuur!

Juist!

Ik was net bij de huisarts, toen ging het op een gegeven moment over mijn gewicht.

En dat ik écht wel moet afvallen, volgens de beste man moet ik rond de 65 komen.

Hij had het ook over verkeerde eetgewoontes die van huis uit mee krijgt en dat je die weer door geeft aan je kinderen.

Waarop ik zei dat het dan maar goed was dat ik die niet heb!

Hebben we nog wel ff om gelachen. Ik was daar met kleding én schoenen aan 3 kilo zwaarder!

Troesjka, waarom ga je weer? Wanneer kom je weer teug, net als de vorige keer? En waar ben je bang voor ivm herkenbaarheid?

Als je niet was begonnen aan de hyve, had ik nooit geweten wie je was hoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
I know zwieb.. ligt aan mij..
nikkinuts.. hoe lang ben je dan? 65 klinkt zo weinig.. ik moet voor een BMI van 22. ongeveer 78 kilo wegen namelijik.. maar ben dan ook wel lang..
dames wat is die hyves dan?
Geen kinderen? Sjonge jonge, wat onnatúúrlijk..... Béétje vrouw heeft toch kinderen.....

(sorry hoor , ik dacht, gooi er even een discussie tegenaan)

En Quirijn, tienermoeder? Tenk joe! Ik had er 2 op mijn 24e

En Marels, weet je nog wat je in het topic over unisex babynamen zei over Tokkies en Yuppen? Kijk even op de hyves hoe die van mij heten

Ben ik maanden op zoek geweest naar een baan, krijg ik er vandaag gewoon 1 aangeboden... Of ik maandag even op gesprek wil komen.....
Oh, ik moet voor mijn BMI ook zo'n 65 kilo wegen, max. Maar dat is héél weinig voor mij en onmogelijk. Meer dan 15% afvallen is meestal niet blijvend en die BMI zegt ook niet alles.
http://honderdplusclubje.hyves.nl

Hier LMS
* Zet zich schrap voor de discussie met Eowynn *
Enne succes dan maandag hè!
Hier ook geen kinderen, ennuh ook (nog) geen wens.

Over afvallen....ik heb keelontsteking en heb antibiotica...ik kan moeilijk slikken en dus niet veel eten...dus ik denk dat de weegschaal maandag mij lief aankijkt

Maar ja ik wil er vanaf want dit is niet fijn.
Ha 4 op een rij!
quote:elleinspe schreef op 12 februari 2009 @ 11:43:

http://honderdplusclubje.hyves.nl

Hier LMSDank je wel!! Ik ga ff kijken :-)
Shit LMS kom jij er tussen!!!
@Eowin.. zoals ik al duidelijk probeerde te maken... dat ligt aan mij.. slaat ook nergens op.. dus bedoelde er niets mee, is namelijk heel gezond om op jonge leeftijd kinderen te krijgen (orthopedagoog he)
oow ik heb mij aangemeldop die hyves...maar ik wil ff met andere naam...dus wil je die niet accepteren waarmee ik nu heb aangemeld?
jeetje 65 kilo.. hoe lang ben je dan? is zooooo weinig.. (of klinkt voor mij weinig.. volgens mij ben ik dan echt een sate-prikker als ik zo weinig weeg)
Ik ben écht klein hoor! Maar 1.60. En bij HA woog ik 80

Ik moet er gewoon nog 14 kwijt, kanonne wat een getal/aantal.

Ik ga de komende tijd écht netjes doen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
LMS, ik zal je niet accepteren met deze naam.
Lola heeft je al binnengelaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven