Woede beheersen

25-07-2017 01:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensjes

Ik ben een super lief en zacht meisje. Alleen wanneer dingen niet gaan zoals gepland raak ik in de stress. Soms heb ik discussie met mijn moeder en dan gaat het er hard aan toe. Vroeger kon ik geen sorry zeggen nu heb ik dat al geleerd(vooruitgang) maar alsnog is het niet helemaal verbeterd. Vandaag had ik een discussie met haar waarin ik gelijk had. Natuurlijk is dat niet belangrijk want ik gebruik vaak kwetsende woorden op dat moment. Het lukt mii maar NIET om helder te denken.

Vaak benoem ik dingen waarvan ik weet dat ze jiet waar zijn of het gewoon jiet meen. Het gaat er dan puur om om diegene te straffen omdat ik zo woeden en gefrustrwerd ben. Het ergste is na die woede aanval moet ik dan huilen om hoe ik deed. Ik heb bijna een jaar een vriend en met hem is het gelukkig niet zover gekomen maar k ben bang dat als we verder zijn in e relatie het wel zo gaaat zijn. Zo blijf ik voor altijd alleen.

Mijn moeder zei vandaag ik ken je daarom neem ik he tniet perosonlijk en je hebt zo een goed hart enzo en niemand zou dit achter me zoeken maar soms heb ik echt mijn momenten en ik haat mezelf dan. Wie herkent dit??
Je topictitel zegt me wel iets, maar jouw verhaal lees ik voor het eerst.
Je klinkt inderdaad super lief en zacht, meisje. Je heftige jaloezie is ook al zo lief.
Er zijn vast ontzettend leuke en lieve mannen op de wereld die ook weleens tegen een stoeptegel schoppen of verbaal een beetje geweld gebruiken. Bovendien, zolang je weet dat je niet helder denkt, hoef je je toch nergens zorgen om te maken, of wel?
Ja, als je geen lief en zacht meisje bent, blijf je voor altijd alleen :bye:
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ben je gefrustreerd omdat je geen seks mag van God?
Grote kans dat je alleen blijft, inderdaad.
Gaat dit topic wel om jou, of vraag je dit ook voor een vriendin? :sarcastic:
Tijd voor een praatje met de huisarts?
Je klinkt eigenlijk gewoon als een verwénd meisje. Geen sorry kunnen zeggen? En als dingen niet gaan zoals jij wilt, word je boos?
S-Groot schreef:
25-07-2017 02:02
Je klinkt inderdaad super lief en zacht, meisje. Je heftige jaloezie is ook al zo lief.
:biggrin:

Hoe oud ben je, Noortje?
waarschijnlijk nooit geleerd om goed om te gaan met teleurstellingen en mensen met een andere mening. vooral geleerd om maar lief te zijn.

gezien je andere berichten hier, zou ik je ook adviseren om eens een afspraak te maken bij de huisarts.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven