Opdringerige mensen

28-07-2017 12:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben eem stacaravan gekocht op een rustige bos camping.
Er zijn geen faciliteiten als een zwembad, speeltuin, etc.
De camping is vooral bedoeld voor wat oudere stellen die graag boswandelingen maken en rust zoeken.

Nu zaten wij daar net 1 dag en wij hadden geen water. Al snel vond ik het euvel en dat was met een bacohtang op te lossen. Helaas hadden wij die niet.

Dus ik heb aangeklopt bij de eerste stacaravan waar ik beweging zag een stukje verderop.
Een erg vriendelijke meneer van een jaar of 30. Hij had wel zon tang en liep gelijk mee.

Samen met mijn man heeft hij het water gefixt duurde n tijdje want ze vonden nog meer probleempjes maar super fijn dat die man dat wou doen natuurlijk!
Hij dronk nog n biertje bij ons eenik heb belooft een appeltaart voor hem te bakken en daarmee leek de kous af.

Tot daar ineens zijn vrouw voor mijn caravan stond..
En daar had ik natuurlijk geen enkel probleem mee even babbelen vind ik ook leuk.
Maar deze dame is zo vreselijk opdringerig!
Dag 1 in mijn nieuwe caravan ik had net water, wil de boel gaan schrobben zodat ik fris kan slapen maar het mens liet me maar niet met rust!
Ze had ook haar twee kinderen bij zich en ik hou al niet van normale kinderen maar dit zijn echt etters van kinderen die nergens naar luisteren en maar druk doen, ongevraagd mijn honden optillen en mijn caravan in stormen etc.
Toen ik er wat van zij kreeg ik een moord blik van de vrouw.

Ik dacht wellicht gaat ze nu weg.. Maar nee ze bleef en maar praten en praten. Probeerde wat hints te geven over net aangekomen, willen schoonmaken maar die snapte ze niet.

Savonds 23:00 kwamen ze nog weer had een van die kinderen een tekening voor me gemaakt en ze knuffelde me ook nog. Ja sorry ik vind dat niet normaal bij iemand die je net 1 dag kent.

De dag erop gingen we weer naar huis en we gaan dit weekeind terug. Mams had dat al tegen de kids gezegt "zaterdag zijn ze er weer hoor kinderen!"

Ik vind het voor die man heel lullig maar ik wil zijn vrouw en kinderen echt niet bij me in de buurt hebben.
Hoe kan ik dat op een nette manier duidelijk maken? Want ik ben nogal straight to the point normaal gesproken, maar aangezien die man wel enorm aardig en behulpzaam is geweest wil ik t voorzichtig aanpakken.
Uiltje66
hamerhaai
Moonshine1984
Ginerva

Bedankt voor de tips hier kan ik wel wat mee!

Sassa_82
Ik heb echt bijna een hekel aan kinderen hoe erg dat ook klinkt.
Daarom heb ik ze zelf ook niet en daarom sta ik op mijn 30e op een camping speciaal voor bejaarden.
Wat moet je met jonge drukje kinderen ook op zon camping? Ik snap hem niet.. Maar goed.
Zeg, mijn idee was ook heel goed hoor :sarcastic: .
S-Groot schreef:
28-07-2017 14:24
Heel goed! Maar niet zo praktisch met mijn honden ;-)
S-Groot schreef:
28-07-2017 14:24
MIjne ook - vind ik.

Nog eentje: ga uitgebreid met je man staan lebberen en friemelen telkens de buren of hun kinderen binnen je comfortzone komen, als ze dan de hint nog niet snappen :biggrin:

TO, ik vind kinderen ook echt niet leuk, behalve die van onszelf dan, dat zijn toffe.

Maar ik ben geen kindervriend, net zoals ik ook alleen mijn eigen huisdieren leuk vind maar bij iemand anders vind ik de huisdieren bijna altijd vies en opdringerig - nu ik erover nadenk: idem met de kinderen van anderen :mrgreen:

Ik snap dus best dat je rust danig wordt verstoord door de buren maar ik meende wat ik zei: ik zou een andere camping zoeken. Die mensen kunnen of willen geen subtiele hints snappen en zoals iemand hier al zei: als je te duidelijk bent loop je het risico dat ze anderen ook tegen je opzetten en dan wil je sowieso niet meer op die camping staan.

Is er mogelijkheid om een ander, meer afgelegen plekje te huren op dezelfde camping?
MonicaG schreef:
28-07-2017 14:31
MIjne ook - vind ik.

Nog eentje: ga uitgebreid met je man staan lebberen en friemelen telkens de buren of hun kinderen binnen je comfortzone komen, als ze dan de hint nog niet snappen :biggrin:

TO, ik vind kinderen ook echt niet leuk, behalve die van onszelf dan, dat zijn toffe.

Maar ik ben geen kindervriend, net zoals ik ook alleen mijn eigen huisdieren leuk vind maar bij iemand anders vind ik de huisdieren bijna altijd vies en opdringerig - nu ik erover nadenk: idem met de kinderen van anderen :mrgreen:

Ik snap dus best dat je rust danig wordt verstoord door de buren maar ik meende wat ik zei: ik zou een andere camping zoeken. Die mensen kunnen of willen geen subtiele hints snappen en zoals iemand hier al zei: als je te duidelijk bent loop je het risico dat ze anderen ook tegen je opzetten en dan wil je sowieso niet meer op die camping staan.

Is er mogelijkheid om een ander, meer afgelegen plekje te huren op dezelfde camping?
Deze camping is verder echt heerlijk!
Ik sta aan een doodlopend weggetje, mijn naaste buren zijn mijn oom en tante (waren die nou maar thuis geweest op moment van het water probleem :sigh: )

Een enorm bos waar geen aanlijnplicht voor mijn honden is en waar we dus uren los kunnen wandelen gewoon allemaal echt heel leuk.

Ook heb ik de grond en de caravan gekocht dus die moet ik dan eerst weer verkopen. En ik vind niet snel weer zo een mooie plek weer.

Ik wil hier dus absoluut niet weg ik wil alleen van dat irritante volk af :-P)

T liefst goedschiks maar mocht het niet anders kunnen dan maar kwaadschiks.
Ga op hun grond poepen.
sassa_82 schreef:
28-07-2017 14:05
Ik snap je, en ik vind dat je gelijk hebt. Maar kom op een kind dat een tekening voor je maakt is toch harstikke lief en dat kind snapt nog niet dat je dat raar en niet leuk vind omdat je dat kind pas een dag kent.
Ben het wel met je eens maar zo te lezen is TO geen fan van kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven