Doos kopen
vrijdag 28 juli 2017 om 22:28
Ik heb een grote doos nodig om iets te versturen. Iets van 60x60x30 cm. Maar waar? Verhuisdozen zijn te klein, bij postnl hebben ze ze niet zo groot en bij andere winkels zie ik dat je er minstens 10 van moet afnemen.
Ik dacht gewoon morgen even bij de Primera langs te gaan, maar dit lijkt een heuse queeste te worden! Ik wil dus eigenlijk morgen ergens zo'n ding halen en niet online bestellen.
Iemand een idee?!
Ik dacht gewoon morgen even bij de Primera langs te gaan, maar dit lijkt een heuse queeste te worden! Ik wil dus eigenlijk morgen ergens zo'n ding halen en niet online bestellen.
Iemand een idee?!
vrijdag 28 juli 2017 om 22:50
Foodsandbeats schreef: ↑28-07-2017 22:39Wees creatief en knip en tape twee dozen aan elkaar bijvoorbeeld.
Ja, zoiets moet het dus worden als ik niet iets kant en klaar vind. Het is alleen een zwaar metalen ding dat ik verstuur, dus het moet wel stevig zijn.
Familie kan ik ook wel vragen idd.
vrijdag 28 juli 2017 om 23:32
vrijdag 28 juli 2017 om 23:34
Gelet op het formaat en de gwenste stevigheid, zou ik denken aan een witgoedhandel: koelkasten en wamachines zijn meestal ongeveer 60 x 60 cm.
Dus als je daar een lege doos kunt krijgen, heb je alvast een stevige bodem + zijkanten voor die doos - die je vervolgens op de gewenste hoogte af kunt snijden met een stanleymes.
De bovenkant van die lege (koelkast of zo ) doos kun je dan als deksel gebruiken (met tape vast te maken)?
Dus als je daar een lege doos kunt krijgen, heb je alvast een stevige bodem + zijkanten voor die doos - die je vervolgens op de gewenste hoogte af kunt snijden met een stanleymes.
De bovenkant van die lege (koelkast of zo ) doos kun je dan als deksel gebruiken (met tape vast te maken)?
vrijdag 28 juli 2017 om 23:55
Niet afsnijden maar insnijden op de hoeken. Overgebleven flappen naar binnen slaan. Eventueel stukje afsnijden als ze te lang zijn.Gebruna schreef: ↑28-07-2017 23:34Gelet op het formaat en de gwenste stevigheid, zou ik denken aan een witgoedhandel: koelkasten en wamachines zijn meestal ongeveer 60 x 60 cm.
Zo heb je gelijk een stevige bodem.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 29 juli 2017 om 00:02
Inderdaad: nog beter!
Hopen dat TO morgen ergens een lege doos kan scoren bij een witgoedwinkel of de Media Markt;
dit lijkt mij namelijk ook de meest goedkope oplossing.