Doos kopen

28-07-2017 22:28 25 berichten
Ik heb een grote doos nodig om iets te versturen. Iets van 60x60x30 cm. Maar waar? Verhuisdozen zijn te klein, bij postnl hebben ze ze niet zo groot en bij andere winkels zie ik dat je er minstens 10 van moet afnemen.

Ik dacht gewoon morgen even bij de Primera langs te gaan, maar dit lijkt een heuse queeste te worden! Ik wil dus eigenlijk morgen ergens zo'n ding halen en niet online bestellen.

Iemand een idee?!
Alle reacties Link kopieren
Supermarkt?
Verhuisbedrijf?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mediamarkt, of en rondje maken binnen fam, misschien hebben zij onlangs nog iets gekocht.
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Supermarkt in die dozen bak
123kartonnendozen.nl ?
Wees creatief en knip en tape twee dozen aan elkaar bijvoorbeeld.
Foodsandbeats schreef:
28-07-2017 22:39
Wees creatief en knip en tape twee dozen aan elkaar bijvoorbeeld.

Ja, zoiets moet het dus worden als ik niet iets kant en klaar vind. Het is alleen een zwaar metalen ding dat ik verstuur, dus het moet wel stevig zijn.

Familie kan ik ook wel vragen idd.
heb je niet nog een doos in de schuur/zolder/berging liggen? Van je stofzuiger, computer, enz enz?
Nee.
Even bij de supermarkt vragen of zijn een grotere doos hebben.
MarindaH schreef:
28-07-2017 22:59
Nee.
kerstpakketdoos waar je kerstballen inzitten? Haal je bij de Xenos/hema/blokker een plastic krat voor je ballen.
Waar kom je vandaan? Ik weet wel een bedrijf in de buurt van Eindhoven.
Paardekooper heeft dat wel
Wij hebben een 'dozencentrale'. De naam zegt het al: die hebben ontzettend veel (verschillende) dozen. En ook per stuk te koop. Misschien hebben jullie ook zoiets in de buurt?
En anders de supermarkt, maar ik denk eerder een groothandel (Makro/Sligro) vragen voor een doos.
Jonari schreef:
28-07-2017 23:03
Even bij de supermarkt vragen of zijn een grotere doos hebben.
Ja, ze zit daar, achter kassa 5
Gelet op het formaat en de gwenste stevigheid, zou ik denken aan een witgoedhandel: koelkasten en wamachines zijn meestal ongeveer 60 x 60 cm.
Dus als je daar een lege doos kunt krijgen, heb je alvast een stevige bodem + zijkanten voor die doos - die je vervolgens op de gewenste hoogte af kunt snijden met een stanleymes.
De bovenkant van die lege (koelkast of zo ) doos kun je dan als deksel gebruiken (met tape vast te maken)?
Gebruna schreef:
28-07-2017 23:34
Gelet op het formaat en de gwenste stevigheid, zou ik denken aan een witgoedhandel: koelkasten en wamachines zijn meestal ongeveer 60 x 60 cm.
Dus als je daar een lege doos kunt krijgen, heb je alvast een stevige bodem + zijkanten voor die doos - die je vervolgens op de gewenste hoogte af kunt snijden met een stanleymes.
De bovenkant van die lege (koelkast of zo ) doos kun je dan als deksel gebruiken (met tape vast te maken)?
Niet afsnijden maar insnijden op de hoeken. Overgebleven flappen naar binnen slaan. Eventueel stukje afsnijden als ze te lang zijn.
Zo heb je gelijk een stevige bodem.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
28-07-2017 23:55
Niet afsnijden maar insnijden op de hoeken. Overgebleven flappen naar binnen slaan. Eventueel stukje afsnijden als ze te lang zijn.
Zo heb je gelijk een stevige bodem ......(bovenkant doos / deksel)
Inderdaad: nog beter!

Hopen dat TO morgen ergens een lege doos kan scoren bij een witgoedwinkel of de Media Markt;
dit lijkt mij namelijk ook de meest goedkope oplossing.
Oh een kartonnen doos... gelukkig maar!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tickel schreef:
28-07-2017 23:55
Zo heb je gelijk een stevige bodem.

Dank voor het advies!
MinionX schreef:
28-07-2017 23:11
kerstpakketdoos waar je kerstballen inzitten? Haal je bij de Xenos/hema/blokker een plastic krat voor je ballen.

Geloof me, als ik zo'n ding had slingeren, dan wist ik het wel. Zo groot woon ik nou ook weer niet.
Enn schreef:
29-07-2017 00:38
Oh een kartonnen doos... gelukkig maar!
:rofl:
Ikea?
Losse verhuisdoos bij de big bazaar, bananendozen die je tot 1 grote doos maakt?
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven