Sauna tweede date

31-07-2017 03:04 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag. Ik ben 24 jaar en ik heb een leuke jongen leren kennen. We zijn op een date geweest en nu hebben we afgesproken de tweede date naar de sauna te gaan (naakt), is dit gek? Heeft iemand hier ervaring mee?
Jep, dit is gek.
En nope, geen ervaring mee, want iemand die ik nog maar 1 keer gezien heb ... die krijgt mij echt nog niet naakt te zien.
Laat me eerst maar es kijken of het effectief wat wordt voor ik me zomaar helemaal blootgeef.
Een beetje gek maar aan de andere kant waarom niet? Als je er allebei van houdt?
Nee. Alleen als eerste date, sorry.
Ik ken mensen die dit doen maar ik zou dat niet doen. Voelt wel erg intiem om zo meteen alles (letterlijk) bloot te geven. Maar doe wat je zelf wil.
En dat is daten voor een serieuze relatie of is het doel seks?
Ik heb het ook gedaan, zijn allebei regelmatige saunagangers. We zijn nu 7 jaar bij elkaar.

En al had het niets geworden, dan had het me ook weinig gedaan dat hij me bloot had gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Moet er niet aan denken zeg.
Mijn man wilde zelfs na 15 jaar niet naakt met me naar de sauna :cry:.
We gaan nu op badkledingdag.
Maar als jij je er prettig bij voelt waarom niet.
Als er een plek niet erotisch is is het wel een sauna.
Ik vraag me alleen af hoe je voorkomt naar zijn piemel te staren. Dat zou ik wel hebben 'ik mag niet kijken ik mag niet kijken'.
Ligt eraan hoe dit gegaan is he. Zijn jullie allebei fervent saunagangers? Veel over gehad? Is hij de puberfase ontstegen?

Als de antwoorden op bovenstaande vragen 'nee' zijn, dan is het raar.
(en eerlijk: als ik iemand zou ontmoeten die net zo gek is op de sauna als ik, zou ik toch niet bij de tweede date al naar de sauna gaan)
Aan de andere kant.. als je zelf ook al vaker naar de sauna geweest bent en dus geen moeite hebt met daar naakt te zijn.. Er lopen daar honderden mensen rond die je ook allemaal naakt hebben gezien. Wat zou die ene persoon extra dan precies uitmaken?

Maar heel eerlijk: nee ik zou dat niet doen. Zou me heel ongemakkelijk voelen. Die ene persoon is voor mij dan anders. Die ken ik, of probeer ik te leren kennen als je pas net op 1 date geweest bent. Naakt zijn bij elkaar hoort dan soort van spannend te zijn en dat is niet zo gepast in een sauna.

Maar weet je, als jullie het allebei prima vinden is er geen probleem! Wat wij daarvan vinden boeit gewoon niet. Als jij je er niet prettig bij voelt, dan eerlijk zeggen tegen hem en een andere leuke date plannen.
Ik heb geen ervaring met date, maar ben wel met een voor mij eerst onbekende man naar de sauna geweest.
Gewoon , omdat zijn vriendin niet tegen sauna kon.
Zat verder ook niks achter.
Was mijn saunamaatje totdat hij verhuisde.
Als je beiden je er prettig voelt samen in een sauna dan doen.Anders niet.
whatcomesaround schreef:
31-07-2017 08:31
Aan de andere kant.. als je zelf ook al vaker naar de sauna geweest bent en dus geen moeite hebt met daar naakt te zijn.. Er lopen daar honderden mensen rond die je ook allemaal naakt hebben gezien. Wat zou die ene persoon extra dan precies uitmaken?

Dat zou mijn probleem ook niet zijn. Ik zou me eerder afvragen waarom hij nu al zo graag naar de sauna wil.
Ik vind het raar. Wat nu? Ga je nu iets anders plannen?
Ik heb geen moeite met vreemde naakte mensen in de sauna. Maar wel met een date.

Ik zou me daar heel ongemakkelijk bij voelen. Punt een omdat ik denk dat je elkaar toch een beetje gaat bekijken. Normaal doe je dat in de sauna niet, maar als je aan het uitzoeken bent of je relatiemateriaal voor elkaar bent en je doet dat naakt, zou het raar zijn om níet te kijken.
En punt twee omdat ik me af zou vragen wat voor beeld iemand van mij heeft als we gaan daten in de sauna. Er lopen zoveel kerels rond die denken sauna is seks, dat ik me voortdurend zou afvragen of mijn date nu denkt saunadate is seksdate.
Fluithaas schreef:
31-07-2017 10:10
Ik zou me daar heel ongemakkelijk bij voelen. Punt een omdat ik denk dat je elkaar toch een beetje gaat bekijken. Normaal doe je dat in de sauna niet, maar als je aan het uitzoeken bent of je relatiemateriaal voor elkaar bent en je doet dat naakt, zou het raar zijn om níet te kijken.
Maar kijk je langer naar het blote lijf van een date in de sauna dan dat je dat doet bij een willekeurige man?
Ik heb mijn ogen niet gesloten in een sauna(complex), dus ik zie van alles. Maar dat is wat anders dan gluren, wat ik in beide gevallen niet doe.
himalaya wijzigde dit bericht op 31-07-2017 12:49
0.08% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wanneer je beide bekend bent met het naar de sauna gaan, dan is dat voor een tweede date best wel te doen. Anders zou ik het echt niet aanraden, omdat een van de twee partijen er dan toch anders naar kijkt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
himalaya schreef:
31-07-2017 10:49
Maar kijk je langer naar het blote lijf van een date in de sauna dan dat je dat doet bij een willekeurige man?
Ik heb mijn ogen niet gesloten in een sauna(complex), dus ik zie van alles. Maar dat is wat anders dan gluren, wat ik in beide gevallen niet doe.
Bij een vreemde kijk ik niet, en als mijn ogen op andermans lichaam vallen kijk ik weg. Ik ben er niet zo dol op om andere mensen naakt te bekijken. Ik ga ook niet met vrienden naar de sauna, tenzij ik ze zeer goed ken en me heel vertrouwd met ze voel.
Bij een date wil juist wel naar diegene kunnen kijken. Met kleren aan gaat dat vanzelf, je oog valt eens op zijn schouders, zijn borst, zijn benen oid. Maar als die date naakt is dan voelt dat heel anders. Dan zou ik steeds bezig zijn met de balans te zoeken tussen wegkijken en naar diegene kijken. Ongemakkelijk dus.
En ik zou ook steeds in de gaten houden in hoeverre diegene naar mij kijkt. Wil hij gewoon lekker ontspannen in de sauna of zit hij intussen te bestuderen of mijn lichaam hem bevalt?

Ik voel me vrijer als er in eerste instantie wat barrière tussen mij en de date is. Of dat nou kleren zijn of enige fysieke afstand. Dan ben ik zelf meer relaxed.
En to, kan je wat met de antwoorden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven