Gequote, maar waar?

31-07-2017 16:29 76 berichten
Ik ben ergens op het Viva forum gequote, want ik heb al weken een (1) staan, maar ik kan het bericht maar niet vinden.

Is er een manier om er snel achter te komen waar je bent gequote? Of om dat (1)tje weg te krijgen? Ik vind het irritant :puh:
Alle reacties Link kopieren
Alle topics waar je ooit in gereageerd hebt openen. De laatste pagina's bij voorkeur. Dus alle pijlers één voor één openen, dan zie je een poppetje staan bij elk topic waar je in meegeschreven hebt. Die topics openen. Yep, ik weet het. :hihi:

Verder :hug:
Life is short. Eat dessert first.
oh daarvan is dat cijfer ik snapte het al niet.... volgens mij is ie nu weg dus zal wel ergens op het goede topic hebben geklikt ;-)
Juich maar niet te hard, voor je het weet heb je er weer 1
Of 2 of 3.....
(6)
doornroosje9 schreef:
31-07-2017 17:41
Alle topics waar je ooit in gereageerd hebt openen. De laatste pagina's bij voorkeur. Dus alle pijlers één voor één openen, dan zie je een poppetje staan bij elk topic waar je in meegeschreven hebt.Die topics openen. Yep, ik weet het. :hihi:

Als ik dat doe valt me nog iets anders op: de namen van sommige forummers zijn rood. Wat betekent dat dan weer?
ik kom maar niet van mijn (3) af
SinDudas schreef:
31-07-2017 17:51
Als ik dat doe valt me nog iets anders op: de namen van sommige forummers zijn rood. Wat betekent dat dan weer?
Daar kan ik je niet bij helpen. Sorry. :'-(
O, nergens reageren kan ook helpen. B-)
Ik heb (30) staan. Maak me er niet meer druk om. Soms is het beter om niet te reageren, vandaar.
Maar als iemand nog een antwoord ergens op wil, dan weet je me hier te vinden ;-)
.
impala schreef:
31-07-2017 17:53
Ik heb (30) staan. Maak me er niet meer druk om.
:kneel:

Hoe ben je zo ver gekomen? Dat lukt me absoluut niet.
doornroosje9 schreef:
31-07-2017 17:54
:kneel:

Hoe ben je zo ver gekomen? Dat lukt me absoluut niet.
Zie toevoeging :proud:
.
impala schreef:
31-07-2017 17:55
Zie toevoeging :proud:
;-D
dubble
anoniem_323413 wijzigde dit bericht op 31-07-2017 18:00
98.75% gewijzigd
Hoe kom ik bij die favorieten? Ik sta inmiddels op 54 en het stoort me dat het oploopt. :-$
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
doornroosje9 schreef:
31-07-2017 17:41
Alle topics waar je ooit in gereageerd hebt openen. De laatste pagina's bij voorkeur. Dus alle pijlers één voor één openen, dan zie je een poppetje staan bij elk topic waar je in meegeschreven hebt. Die topics openen. Yep, ik weet het. :hihi:

Thanks! Nu ben ik mijn laatste kwijt.

Het Fok forum doet het toch een stuk handiger, je krijgt een klein pop-upje als je ergens gequote bent. Zoiets moet vast hier ook kunnen.
ik sta inmiddels op (2)
Oddish schreef:
31-07-2017 18:00
Thanks! Nu ben ik mijn laatste kwijt.

Het Fok forum doet het toch een stuk handiger, je krijgt een klein pop-upje als je ergens gequote bent. Zoiets moet vast hier ook kunnen.
Ja op sayswho werkt dat ook heel goed. En als je niet wil reageren, dan kun je die notificatie gewoon wissen. Dus het loopt niet op - als je daar onrustig van wordt.
.
Enn schreef:
31-07-2017 17:59
Hoe kom ik bij die favorieten? Ik sta inmiddels op 54 en het stoort me dat het oploopt. :-$
Als je op de hoofdpagina bent van het forum zie je dit bovenaan (soort tabbladjes):

GEREAGEERD JOUW TOPICS FAVORIET BOOKMARKS
Enn schreef:
31-07-2017 17:59
Via de pijlers is handiger omdat je je favorieten ook uit je lijst kan verwijderen. Als je een pijler opent, zie je een poppetje staan voor elk topic waarin je gereageerd heb. Daar dus de laatste pagina (en voor de zekerheid de laatste drie pagina's) van openen.

Yep, ik wilde er echt vanaf.
impala schreef:
31-07-2017 18:01
Ja op sayswho werkt dat ook heel goed. En als je niet wil reageren, dan kun je die notificatie gewoon wissen. Dus het loopt niet op - als je daar onrustig van wordt.
Heerlijk vind ik dat! Geen cijfertjes. :jump:
Helaas, ik blijf op 6 staan. Inmiddels elke pijler gehad en ook die 'poppetjes' gezien, naar dat topic gegaan maar hij blijft op 6 staan.
Wat een gedoe zeg.... heb de relatie pijler gehad maar ben er maar twee naar beneden gegaan.
52, ik ga er wel aan wennen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kwebbeltje91 schreef:
31-07-2017 18:05
Helaas, ik blijf op 6 staan. Inmiddels elke pijler gehad en ook die 'poppetjes' gezien, naar dat topic gegaan maar hij blijft op 6 staan.
Meerdere pagina's van de topics openen. Helaas moet je net op de pagina van de quote zijn. Heel vervelend als het een topic met tientallen pagina's betreft.
doornroosje9 schreef:
31-07-2017 18:07
Meerdere pagina's van de topics openen. Helaas moet je net op de pagina van de quote zijn. Heel vervelend als het een topic met tientallen pagina's betreft.
Echt waar ja? Wat een gedoe dan.. Laat dan maar zitten. Ik ga wel aan mijn stageverslagen werken, dat is nuttiger haha.
Dat is ook niet te doen, Enn. Daar zou je uren mee bezig zijn.
Het stomst vind ik persoonlijk dat je van een PB/postvak in nou juist géén nummertje of andere melding krijgt. Da's nou het enige waarvoor ik zo'n cijfertje wel zou willen :@@:

Maar fijn dat ik wat forummers heb kunnen helpen :jump:
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven