Gequote, maar waar?

31-07-2017 16:29 76 berichten
Ik ben ergens op het Viva forum gequote, want ik heb al weken een (1) staan, maar ik kan het bericht maar niet vinden.

Is er een manier om er snel achter te komen waar je bent gequote? Of om dat (1)tje weg te krijgen? Ik vind het irritant :puh:
Geen bookmarks, geen favorieten en m'n inbox heb ik nooit geactiveerd en staat dus ook niks in.
En inmiddels heb ik er 14....
Alle reacties Link kopieren
Oh! Bumba ik heb jou laatst gequoteeerd in het funda-topic, bij dat huis met de imho enge kindjes in het gras. Ben je daar al wezen kijken, klikken en zoeken? Te achterlijk voor woorden dat 'mijn laatste reactie' het nog steeds niet doet, dat zou heel wat efficiënter zoeken zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ohhh ik ben dus niet de enige.
Ik blijf ook op 1 steken.
Zwaar irritant.
Het is zó irritant inderdaad hahaha. Is er al bekend of er nog iets aan gedaan gaat worden eigenlijk? Het forum loopt sowieso nog niet echt lekker
Bumba1985 schreef:
31-07-2017 16:59
Ja, inderdaad in het tabblad van de browser. Overigens heb ik geen favorieten en bookmarks, dus dat kan het bij mij niet zijn....

Het nummertje kan ook oplopen als iemand reageert in een topic waar jij ook ooit in gereageerd hebt.
Tr0tter schreef:
31-07-2017 19:19
Het nummertje kan ook oplopen als iemand reageert in een topic waar jij ook ooit in gereageerd hebt.
Dan ben ik bang dat ik heel lang aan het zoeken ben :sherlock:
SinDudas schreef:
31-07-2017 17:51
Als ik dat doe valt me nog iets anders op: de namen van sommige forummers zijn rood. Wat betekent dat dan weer?
Ik weet niet of het klopt, maar ik dacht dat dat was omdat zij op dat moment online zijn / actief op het forum.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Bumba1985 schreef:
31-07-2017 19:41
Dan ben ik bang dat ik heel lang aan het zoeken ben :sherlock:
Alleen als je topics in je favorieten/bookmarks hebt staan. Anders niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Hier ook en ook bij 1 krijg ik ook niet weg.

En bij account wat word gebruikt om een tabel up to date te houden staan er 11 krijg ik ook niet weg dat account word maar in 1 topic gebruikt. Snap er niks van.
doornroosje9 schreef:
31-07-2017 17:52
Daar kan ik je niet bij helpen. Sorry. :'-(
geeft niet hoor, jij kan er allemaal ook niks aan doen :there:
plumplum schreef:
31-07-2017 19:53
Ik weet niet of het klopt, maar ik dacht dat dat was omdat zij op dat moment online zijn / actief op het forum.
ahaaa dat zou kunnen! Daar hou ik het dan maar op, hoef ik er verder niet over na te denken :bye:

de cijfertjes alleen zijn al genoeg frustratie. Het is gewoon echt niet logisch, want een paar uur geleden kreeg ik de laatste 1 niet weg terwijl ik alle favoriete topics had aangeklikt. Nu waren er weer nieuwe posts en heb ik wel alles weg na aanklikken. :wtf:
Ik heb er 57 staan. Heb wel wat beters te doen om ze op te gaan sporen. :biggrin:
Ik geef het op, ik krijg het niet lager dan 8 nu.
Enorm vervelend, negeren is denk ik het beste dan :french:
Dit is mijn motto
Enn schreef:
31-07-2017 18:25
Oh! Bumba ik heb jou laatst gequoteeerd in het funda-topic, bij dat huis met de imho enge kindjes in het gras. Ben je daar al wezen kijken, klikken en zoeken? Te achterlijk voor woorden dat 'mijn laatste reactie' het nog steeds niet doet, dat zou heel wat efficiënter zoeken zijn.
Dank!
Hiermee los je gelijk ook een andere vraag op: ik wilde pas iets terugzoeken en miste die functie al.

Mooi, en daarnaast het raadsel van de cijfertjes in het tabblad is door dit topic ook opgelost.

Ik vraag mij alleen nog af waarom ik een paar keer (zomaar, niet op mijn eigen initiatief) was uitgelogd. Geen wereldprobleem uiteraard, en zodra ik ergens wil reageren log ik dan gewoon opnieuw in. Maar dat zal dan ook misschien nog een bug zijn? Ik wacht af.
he, de nummers zijn weg!
Bij mij nog niet hoor.
bij mij wel :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :jump: :jump: :jump: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ik zie opeens geen nummer meer. :cheer2:
ik ook nietttt :yes:
Bij mij zijn ze nu ook weg! :yes: :high5:
Ja bij mij ook! Sinds vanavond. Vanmiddag had ik ze nog.
closednote schreef:
02-08-2017 19:21
Ik zie opeens geen nummer meer. :cheer2:
.
.
Kan je gewoon melden in het bugtopic hoor :D
Niet geschoten is altijd mis
Hier ook geen nummers meer sinds vanmiddag. Ik denk dat de functie uit is gezet want ik ben nog gequote vandaag.
Bitje93 schreef:
02-08-2017 20:20
.
.
Kan je gewoon melden in het bugtopic hoor :D
:nope:

:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Ik vind het niet jammer dat die 1 die ik niet terug kon vinden weg is, maar de functionaliteit vond ik op zichzelf wel handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven