Gequote, maar waar?

maandag 31 juli 2017 om 18:25
Oh! Bumba ik heb jou laatst gequoteeerd in het funda-topic, bij dat huis met de imho enge kindjes in het gras. Ben je daar al wezen kijken, klikken en zoeken? Te achterlijk voor woorden dat 'mijn laatste reactie' het nog steeds niet doet, dat zou heel wat efficiënter zoeken zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 31 juli 2017 om 19:53
Ik weet niet of het klopt, maar ik dacht dat dat was omdat zij op dat moment online zijn / actief op het forum.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."

maandag 31 juli 2017 om 20:28
geeft niet hoor, jij kan er allemaal ook niks aan doen

maandag 31 juli 2017 om 20:29
ahaaa dat zou kunnen! Daar hou ik het dan maar op, hoef ik er verder niet over na te denken

de cijfertjes alleen zijn al genoeg frustratie. Het is gewoon echt niet logisch, want een paar uur geleden kreeg ik de laatste 1 niet weg terwijl ik alle favoriete topics had aangeklikt. Nu waren er weer nieuwe posts en heb ik wel alles weg na aanklikken.

dinsdag 1 augustus 2017 om 11:06
Dank!Enn schreef: ↑31-07-2017 18:25Oh! Bumba ik heb jou laatst gequoteeerd in het funda-topic, bij dat huis met de imho enge kindjes in het gras. Ben je daar al wezen kijken, klikken en zoeken? Te achterlijk voor woorden dat 'mijn laatste reactie' het nog steeds niet doet, dat zou heel wat efficiënter zoeken zijn.
Hiermee los je gelijk ook een andere vraag op: ik wilde pas iets terugzoeken en miste die functie al.
Mooi, en daarnaast het raadsel van de cijfertjes in het tabblad is door dit topic ook opgelost.
Ik vraag mij alleen nog af waarom ik een paar keer (zomaar, niet op mijn eigen initiatief) was uitgelogd. Geen wereldprobleem uiteraard, en zodra ik ergens wil reageren log ik dan gewoon opnieuw in. Maar dat zal dan ook misschien nog een bug zijn? Ik wacht af.
woensdag 2 augustus 2017 om 20:20
.
.
Kan je gewoon melden in het bugtopic hoor

Niet geschoten is altijd mis