Lijf & Lijn alle pijlers

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...

05-03-2009 11:15 8086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weegt er momenteel meer dan 100 kilo en wil daar graag verandering in brengen? Het lijkt me leuk om hier met een aantal meiden te schrijven over van alles en nog wat, maar uiteraard over afvallen, bewegen en eten.

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom.

Heb me op hyves aangemeld met een tweede hyve. Ik kan nu namelijk geen reacties lezen.
Nou ja!!!!

Ligt gisteren Viva eruit, nu de hyves!!

Tenminste...... bij mij!!
bij mij ook
hej snert hyves tot 8 uur offline!!
Nee, hij is er weer!!!
Bij mij doet ie het.
668, the neighbour of the Beast
Hier ook weer hoor!!
Voor de statistieken:

Ontbijt

2 volkoren boterhammen met jam en pindakaas

Td: Plakje ontbijtkoek

Lunch

2 volkoren boterhammen met jam en pindakaas (tja, het was tijd om boodschappen te doen )

Td: portiezakje kinderkoekjes, paar rozijntjes, paar dropjes.

Avondeten:

Tagliatelle met zelfgemaakte pastasaus (rundergehakt, paprika, tomatenblokjes, ui, niet echt vet dus) en een beetje 30+ kaas erover.

Bakje aardbeienyoghurt na.

Vanavond mag ik nog een plakje ontbijtkoek of fruit, want dat heb ik veel te weinig gehad vandaag.

Al met al niet ontevreden, al ben ik bang dat als er lekkere dingen in huis waren geweest, ik me niet had kunnen inhouden.

Overigens is die 93 in het schema een gokje, ik weet het namelijk niet zeker, tijdje geleden dat ik me gewogen heb.
Hier vandaag een vermoeiende werkdag, ik ben echt zo doodop.. ben echt aan vakantie toe.. jullie?
Oh Quirijn, ik ook. Een paar jaar geleden ben ik een paar maanden op reis geweest en daar zou ik nu wel weer behoefte aan hebben.

Heerlijk een tijdje helemaal niks moeten en alleen maar mooie dingen zien en doen.

Meer mensen hier die van de verre reizen zijn? Azie is wel een van mijn favoriete bestemmingen. Geweldig mooi en hele aardige mensen.

Qua lijnen geen goede dag. Etentje gehad en heerlijk indonesisch gegeten, maar wel te veel ben ik bang
Ben er net weer van vakantie, dus dat duurt nog wel even, helaas!!

Jos, waar ben je geweest in Azie?

Wij zijn voor een paar jaar terug in Maleisie geweest, Lankawi om precies te zijn.

Heerlijk, zou zo weer heengaan.

Indonesisch eten is toch niet zo vet?

Maar wel lekker!
"Vrogger" wel een klein beetje gereisd.

Ooit toen ik nog single was ben ik alleen naar Tunesie geweest. Daar een rondreis gemaakt.

En saampjes nog eens naar Tunesie, Turkije en Dominicaanse Republiek. Maar dat was toen ons wijffie er nog niet was, en we wat beter in de slappe was zaten.

Vorig jaar nog een vakantie in Spanje, naar het huis van een oom en tante. Maar zelfs dat zit er dit jaar niet meer in.

De vlucht is alleen al te duur, en dan nog bij de goedkopere maatschappijen.

Dus helaas geen reis dit jaar. Terwijl ik zo allemachtig graag de wereld wil zien.

Ik wil nog naar Australie, Nieuw Zeeland, China, IJsland en en en....nog zoveelmeer!

Maar mij zou je nu wel plezier doen met een vakantie, heb de knollen aardig op
Ben in een aantal landen in Azie geweest, maar vooral China heeft veel indruk op me gemaakt. Echt een geweldig land.

Heel divers en ook bizar op zijn tijd. Wil er graag weer eens naar terug.

Indonesisch is inderdaad niet zo vet, pindasaus daarentegen
Ik ga het liefst naar New York, we willen daar eigenlijk ook graag gaan wonen.. maarja.. dat zal nog wel even duren

van de zomer ga ik naar italie, en in het najaar naar londen..
Och Lola, ik zou het je gunnen hoor
Ik ook!
Oh Lola Tunesie en Turkije ben ik ook geweest. Weer heel anders dan Azie etc.

Vind het echt rot voor jullie dat het financieel allemaal niet zo makkelijk is bij jullie. Ik gun je een fijne vakantie echt van harte.
Wat Elle zegt dus :-)
Q, daar krijg ik mijn vriend man niet mee naar toe.

Een rondreis van oost naar west dat ligt nog wel in de planning, maar ja, dan moet je minimaal 4 weken gaan en zo lang kunnen wij nog niet achter elkaar vrij nemen.

China lijkt me ook prachtig, maar hetzelfde, tijd ontbreekt.
je kunt thuis ook een leuke vakantie hebben hoor. Is dochterlief het nog niet helemaal mee eens, maar dat is dan jammer

Als het een beetje mooi weer wordt komt het wel goed.
Hè lekker vakantie! Ik heb er wel weer zin in hoor!

Wij zijn/waren echte Spanje gangers. We zijn 1 keer in Hawaii geweest en 1 keer in Thailand. En naar beide landen willen we weer een keer terug.

Dit jaar gaan we naar Lanzarote, niet heel bijzonder vind ik maar we gaan met een speciaal doel. Ironman voor Sportman.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben nog nooit ver weg geweest....

We hebben wel pas een camper gekocht, dus nu gaan we lekker Europa doortrekken

Niet in één keer overigens
Ik heb destijds mijn baan opgezegd en man en ik zijn voor 4 maanden vertrokken richting Azie. Ik kon ook niet zo lang vrij krijgen, maar de wens om dit te doen overheerste boven de veiligheid van een baan. Voor mij de goede beslissing en het heeft goed uitgepakt. Heb nu ook een veel leukere baan.
Met een camper Europa door lijkt me ook leuk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Sportman spoort niet

Ik ben niet van op het strand liggen in mijn vakantie, maar een Ironman is weer teveel van het goeie hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven