100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
donderdag 12 februari 2009 om 21:53
donderdag 12 februari 2009 om 22:14
Ontbijt:
1 boterham met gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje ham, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Tussendoor:
25 gram walnoten
Diner (ik at elders)
Salade van avocado met hollandse garnalen en 'n sausje
Kip met chicken tonite en 'n handje frietjes
1 glas rode wijn
1 boterham met gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje ham, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Tussendoor:
25 gram walnoten
Diner (ik at elders)
Salade van avocado met hollandse garnalen en 'n sausje
Kip met chicken tonite en 'n handje frietjes
1 glas rode wijn
donderdag 12 februari 2009 om 22:34
donderdag 12 februari 2009 om 23:04
Ik zie al die bestemmingen langskomen...pfffffff...weet je, als ik nou morgen te horen krijg dat ik mag blijven, mag ik een leuke internationale conferentie uitkiezen om heen te gaan. Waar dan ook ter wereld! Afdeling betaalt. Iemand suggesties? Ik heb wel een vliegprobleem, ik kan niet tegen de luchtdrukpijn (echt heel erg balen).
Oh en niet onbelangrijk: ik hou niet van aziatisch eten, echt niet. Ouders aten zoveel chinees dat ik het niet meer kon zien. Zelfde met krentenbollen gek genoeg. Iedereen vindt ze altijd goddelijk, ik HAAT ze. Overdosis.
(is nu compleet in zichzelf aan het lullen maar mocht iemand het interesseren....) Toen ik ooit dik was voordat ik netjes jarenlang 68 voor de bevalling woog (kwam door medicijnen dat ik dik was) heb ik mezelf op een Mac dieet gezet. Elke dag verplicht Macdonalds. Een week lang. Nou dan hoef je echt maanden niet meer hoor, dus het werkte perfect! (zou ik misschien weer moeten proberen).
Gaat nu overleggen met schizofrene andere zelf over het Macdieet.
Groetjes,
Zwieber en Zwieber
Oh en niet onbelangrijk: ik hou niet van aziatisch eten, echt niet. Ouders aten zoveel chinees dat ik het niet meer kon zien. Zelfde met krentenbollen gek genoeg. Iedereen vindt ze altijd goddelijk, ik HAAT ze. Overdosis.
(is nu compleet in zichzelf aan het lullen maar mocht iemand het interesseren....) Toen ik ooit dik was voordat ik netjes jarenlang 68 voor de bevalling woog (kwam door medicijnen dat ik dik was) heb ik mezelf op een Mac dieet gezet. Elke dag verplicht Macdonalds. Een week lang. Nou dan hoef je echt maanden niet meer hoor, dus het werkte perfect! (zou ik misschien weer moeten proberen).
Gaat nu overleggen met schizofrene andere zelf over het Macdieet.
Groetjes,
Zwieber en Zwieber
donderdag 12 februari 2009 om 23:12