Auto verkopen aan export
woensdag 2 augustus 2017 om 17:37
Naar aanleiding van een kaartje dat wij eens gevonden hadden onze ruitenwisser belde ik een auto export bedrijf in Utrecht.
Naam begint met een Z
...
Ik kreeg een vriendelijke maar wat gebrekkig pratende man aan de lijn (06 nummer).
Deze bood mij nog redelijk wat voor onze Toyota Corolla 1.3 (benzine) uit 1999.
Inruilen bij een 'normaal bedrijf' bij aankoop van een occasion zou ons slechts 350 euro opleveren.
Deze man bood 500 euro en kort daarna al 800 euro.
Het klinkt aanlokkelijk. Iemand ervaring met dit soort bedrijven?
En is het veilig om je auto te verkopen via sites als '247 autoverkopen' of 'ik wil van mijn auto af' etc?
Thanx alvast!
Naam begint met een Z
Ik kreeg een vriendelijke maar wat gebrekkig pratende man aan de lijn (06 nummer).
Deze bood mij nog redelijk wat voor onze Toyota Corolla 1.3 (benzine) uit 1999.
Inruilen bij een 'normaal bedrijf' bij aankoop van een occasion zou ons slechts 350 euro opleveren.
Deze man bood 500 euro en kort daarna al 800 euro.
Het klinkt aanlokkelijk. Iemand ervaring met dit soort bedrijven?
En is het veilig om je auto te verkopen via sites als '247 autoverkopen' of 'ik wil van mijn auto af' etc?
Thanx alvast!
woensdag 2 augustus 2017 om 21:01
Dankje! Dat geluid hoor ik meer inderdaad.-NummerZoveel- schreef: ↑02-08-2017 19:21Wat ze doen, is enorme bedragen bieden over de telefoon. En dan ga je er met je auto heen om te cashen, en dan zien ze bij de laatste controle een waslijst aan (al dan niet bestaande) gebreken, waardoor er minimaal weer 25% van het geboden bedrag af gaat.
Klinkt over de telefoon te mooi om waar te zijn, rij je er helemaal heen, gaat er zo de helft van het bedrag af. Moeten we niet hebben.
Misschien op marktplaats en kijken wat er op af komt.
woensdag 2 augustus 2017 om 21:03
Reken ook op soortgelijke aanbiedingen via marktplaatsmammavanmeisje schreef: ↑02-08-2017 21:01Dankje! Dat geluid hoor ik meer inderdaad.
Klinkt over de telefoon te mooi om waar te zijn, rij je er helemaal heen, gaat er zo de helft van het bedrag af. Moeten we niet hebben.
Misschien op marktplaats en kijken wat er op af komt.