Vakantiepark
vrijdag 4 augustus 2017 om 00:55
Hof van Saksen vinden wij een fijn park. Keuze uit luxe huisjes, fijn en groot zwembad, indoor speeltuin, goede supermarkt en restaurants. Nu willen we eens ergens anders naartoe en ben ik op zoek naar een vergelijkbaar vakantiepark. Of luxer. Mag in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland zijn. Iemand suggesties? Ervaringen?
vrijdag 4 augustus 2017 om 01:18
vrijdag 4 augustus 2017 om 01:19
vrijdag 4 augustus 2017 om 01:25
En toch zegt dat niet alles. Hof van Saksen waar TO het over heeft, is zeg maar de luxe lijn van Landal. Soms lees ik dat de huisjes van andere parken ook luxe zijn, maar dan zie je op de foto nog wel een rieten bank. Dat vind ik geen luxe hoor. Dus dan is het handig om ervaringen van anderen te horen natuurlijk.
vrijdag 4 augustus 2017 om 08:42
vrijdag 4 augustus 2017 om 14:46
vrijdag 4 augustus 2017 om 22:48
dinsdag 8 augustus 2017 om 07:10
Buitenhof de Leistert moet je dan hebben. Ze hebben ook gewoon de Leistert, maar dat is een gewoon park. Buitenhof zijn wij nu al 2 keer geweest, erg mooi! Wel nog wat kaal qua bomen enzo, want het staat er nog niet zo lang. Maar de huizen zijn erg mooi en ik had daar wel dat luxe-gevoel. Ook met bubbelbad erin enzo. Heel fijn park! Het zwembad is verder niet heel spectaculair, maar gewoon goed. 2 Waterglijbanen, bubbelbaden, peuterbad met wat watersproeiers enz.