Vakantiepark

04-08-2017 00:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hof van Saksen vinden wij een fijn park. Keuze uit luxe huisjes, fijn en groot zwembad, indoor speeltuin, goede supermarkt en restaurants. Nu willen we eens ergens anders naartoe en ben ik op zoek naar een vergelijkbaar vakantiepark. Of luxer. Mag in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland zijn. Iemand suggesties? Ervaringen?
Of bestaat er misschien zoiets als een keten met luxe vakantieparken? Heeft iemand toevallig een idee?
Ik hoor hele goede berichten over de eemhof
If you can dream it, you can do it.
https://www.dutchen.nl/vakantieparken-n ... gKK5PD_BwE
https://www.dormio.nl/vakantie/resorts/ ... gKohvD_BwE
Of je doet hetzelfde als ik nu net deed. Ga naar google, en typ luxe vakantieparken in de zoekbalk :proud:
Ik lees mee.
mel.nl schreef:
04-08-2017 01:20
Of je doet hetzelfde als ik nu net deed. Ga naar google, en typ luxe vakantieparken in de zoekbalk :proud:
En toch zegt dat niet alles. Hof van Saksen waar TO het over heeft, is zeg maar de luxe lijn van Landal. Soms lees ik dat de huisjes van andere parken ook luxe zijn, maar dan zie je op de foto nog wel een rieten bank. Dat vind ik geen luxe hoor. Dus dan is het handig om ervaringen van anderen te horen natuurlijk.
Particulier huisje op een park een optie?
De Hildenberg in Appelscha. En anders via Belvilla bijvoorbeeld, particuliere huisjes, ook op een vakantiepark.
Landal de Cauberg.
De Leistert. Is van Roompot geloof ik. In het kampeerseizoen is het wel druk bij de voorzieningen vanwege de camping die er ook bij zit.
Ik vind hof van maurik wel netjes qua huisje en marveld heeft wat luxere huisjes.
Bosrijk van de Efteling
Bedankt al voor de tips. Top. Ga ik straks bekijken. Al even snel gekeken en Dormio en Dutchen zien er goed uit. Belvilla had ik nog niet aan gedacht. Fijn! Ik zoek inderdaad niet naar een standaard park om daar een luxe huisje te huren. Wil graag dat het hele park wat luxer is.
Lijkt me erg leuk Stouken. Ben benieuwd naar wat het zal worden.
De accommodaties van dutchen zijn erg mooi, maar daarbuiten zijn weinig faciliteiten. Gewone woningen in een wijkje. Dat zoek ik niet. Dan kan ik net zo goed thuisblijven. Nou ja, zonder de jacuzzi in de tuin dan....

Ga nu Dormio bekijken.
Lyt schreef:
04-08-2017 08:05
De Leistert. Is van Roompot geloof ik. In het kampeerseizoen is het wel druk bij de voorzieningen vanwege de camping die er ook bij zit.
Dit is inderdaad echt een heel mooi en luxe park. En verder zit op Ameland Boomhiemke (van Landal), ook prachtig!
Hmmm.... ik vind het allemaal net niet. Beetje een mix tussen mooie accommodaties en weinig aansprekend of gebrek aan zwembad, of geen indoor speelmogelijkheden. Ik boek gewoon een fijn hotel. Ook heerlijk.
Buitenhof de Leistert moet je dan hebben. Ze hebben ook gewoon de Leistert, maar dat is een gewoon park. Buitenhof zijn wij nu al 2 keer geweest, erg mooi! Wel nog wat kaal qua bomen enzo, want het staat er nog niet zo lang. Maar de huizen zijn erg mooi en ik had daar wel dat luxe-gevoel. Ook met bubbelbad erin enzo. Heel fijn park! Het zwembad is verder niet heel spectaculair, maar gewoon goed. 2 Waterglijbanen, bubbelbaden, peuterbad met wat watersproeiers enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven