Kat toont anders gedrag.
zondag 6 augustus 2017 om 20:51
Hoi,
Wij zijn net terug gekomen van onze 2 weekse vakantie. In Italië. Wij hebben een lieve oppas gevonden die onze kat in de bijkeuken en uit de bijkeuken doet. Dat is erg lief. Maar sinds onze terugkomst miauwt ze veel minder en doet ze dat ook een beetje schor. Het was geen knuffelkat maar wel erg aanhaling. Nu is ze stil en niet zo aanhalig. Heeft iemand een idee hoe dat schore miauw komt. Ze miauwt ook veel minder. Zelfs niet bij whiskas!
Hoe lang duurt dat stille gedrag en dat schorre gemiauw?
Wij zijn net terug gekomen van onze 2 weekse vakantie. In Italië. Wij hebben een lieve oppas gevonden die onze kat in de bijkeuken en uit de bijkeuken doet. Dat is erg lief. Maar sinds onze terugkomst miauwt ze veel minder en doet ze dat ook een beetje schor. Het was geen knuffelkat maar wel erg aanhaling. Nu is ze stil en niet zo aanhalig. Heeft iemand een idee hoe dat schore miauw komt. Ze miauwt ook veel minder. Zelfs niet bij whiskas!
Hoe lang duurt dat stille gedrag en dat schorre gemiauw?
zondag 6 augustus 2017 om 21:10
Mijn katten negeerden mij ook altijd de eerste dag dat ik terugkwam van vakantie. En ik denk dat ze ook weer een beetje ontwend is om aandacht te krijgen aangezien je buuf alleen eten kwam brengen en haar naar buiten liet. Dat schorre zal wel komen omdat ze veel gemiauwd heeft. Mijn poes was altijd schor na haar krolsheid.
zondag 6 augustus 2017 om 21:19
Dit.
zondag 6 augustus 2017 om 21:20
En dit.
Die oppas heeft heus niks naars gedaan met de kat.
Onze kat doet dit ook, en bij het ouder worden ook erger.
Soms zit hij meer dan week met zijn rug naar ons toe. Maar moeten we hem wel aaien.
zondag 6 augustus 2017 om 21:37
zondag 6 augustus 2017 om 21:38
ja daar zou ik als kat ook chagrijnig van worden, dat ik twee weken in de bijkeuken moet slapen terwijl ik normaal met regelmaat een aai kan halenJerryentommy schreef: ↑06-08-2017 21:37De oppas deed s'ochtendss'ochtend de kat uit de bijkeuken en s'avonds de kat in de bijkeuken
zondag 6 augustus 2017 om 21:42
Dus de kat was 2 weken verlicht buiten tot hij/zij weer in de bijkeuken mocht. Vind ik erg sneu voor t diertje, voel je je zelfs niet een beetje lullig hierom?Jerryentommy schreef: ↑06-08-2017 21:37De oppas deed s'ochtendss'ochtend de kat uit de bijkeuken en s'avonds de kat in de bijkeuken
zondag 6 augustus 2017 om 22:01
Pinda-Kaas schreef: ↑06-08-2017 21:38ja daar zou ik als kat ook chagrijnig van worden, dat ik twee weken in de bijkeuken moet slapen terwijl ik normaal met regelmaat een aai kan halen
Ja maar dat komt omdat je baasjes geen zin hadden in muizen in huis na hun vakantie (of op welk ander moment dan ook), dus dan moet je in de bijkeuken als je baasjes niet thuis zijn (en ze zijn maar heel weinig thuis).
zondag 6 augustus 2017 om 22:05
Wat een bijzondere manier van reageren.Jerryentommy schreef: ↑06-08-2017 21:37De oppas deed s'ochtendss'ochtend de kat uit de bijkeuken en s'avonds de kat in de bijkeuken
Misschien nooit meer op vakantie gaan zonder huisdier. Foei.
zondag 6 augustus 2017 om 22:14
Fee-de-Goede schreef: ↑06-08-2017 22:05
Misschien nooit meer op vakantie gaan zonder goede verzorging voor huisdier. Foei.