topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wauw Rosiero
zullen we die copypasten op betreffende topics?
Applaus
Ik zie een leuke....afvallen met Boer zoekt vrouw.....
- Mogge , buuf . Ik wou het even hebben over kattenstront in mijn tuin . Ziet u , ik zie steeds uw rooie kat onder mijn rododendron , en daar is het nu vergeven van de drollen .

- Ik pak mijn drollenschep en ik loop wel even met u mee .

Ik moet zeggen dat ik het een klein beetje kinderachtig vindt , maar tenslotte hoeft niemand last te hebben van mijn " kindje " en kom ik u ook niet halen als ik last heb van uw hanggroepjong met zijn opgevoerde scooter .

Nou , op naar de drolletjes van mijn lieveling .

- fijn dat u zo goed reageert , buuf . Ik zag er toch een beetje tegenop .

- ben je gek , ik ben de redelijkheid zelve .

...........................................................................................................................................................................................

O, dat zijn geen drollen van Tijger . Die poept veel beschaafder .

Geen denken aan dat ik die op ga scheppen ; het idee alleen al .

- Nou ja , ik zie die kolerekat hier altijd zijn hol optillen en vergenoegd kijken een bolus draaien . Hij vraagt nog net niet om een wc rol na afloop . Is echt van die kat van u hoor .

- Bewijs het maar ! regel maar een DNA test , maar ik zeg u ; dit heeft Tijger niet op zijn geweten . het zal wel van een of andere bastaard kat of slettebakpoes uit die achterstandswijk achter ons zijn . Maar hier maak ik mijn handen en mijn schepje niet aan vuil . Goedendag , buurvrouw .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 februari 2009 @ 11:24:

O, dat zijn geen drollen van Tijger . Die poept veel beschaafder .

Laten we ook de schrijvers van subtiele projectieantwoorden niet vergeten.

Startbericht:

Hoi, ik heb een beetje een raar probleempje met mijn buurvrouw. We konden altijd heel goed met elkaar opschieten maar sinds onze hond al haar wasgoed van de lijn heeft getrokken lijkt ze niks meer met me te maken willen hebben. Ik heb natuurlijk de gescheurde kleding terugbetaald. Maar nu kwam ik haar laatst in de supermarkt tegen en toen ging ze gauw staan sms-en en deed of ze me niet zag. En toen ik laatst vanuit de tuin naar haar zwaaide keek ze me zo raar aan en stak snel over. Wat denken jullie dat ik nu het beste kan doen?

Antwoord 1:

Jezussss, wat een KUTWIJF die buurvrouw!!!! Vertel haar dat ze die gescheurde Zeemanbeha's in haar vette cellulitiskont kan steken en vraag dat geld meteen terug. Dan had ze maar een hek om haar tuin moeten zetten. Ik zou mijn hond alleen nog maar in haar tuin laten schijten tot je het geld terug hebt.

Antwoord 2:

Ongelooflijk, hoe dik is die plaat voor je hoofd? Natuurlijk wil ze niks meer te maken hebben met iemand die overduidelijk geen enkele controle over haar Dobermann heeft. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt, die zullen vandaag of morgen ook wel doodgebeten worden.

Antwoord 3:

Wat een slappe doos ben jij zeg! Waarom zit je hier te mekkeren op dit forum in plaats van nu naar haar toe te gaan en dit tot op de bodem uit te spreken? Ik word echt niet goed van dat soort conflictvermijders, vat de koe toch eens bij de hoorns. Straks is je leven voorbij en heb je alleen maar aan de zijlijn staan toekijken.

Enzovoorts enzoverder.....
mahna mahna tuduuuudududu
N.a..v. het topic 'Waar moet een goede minnares aan voldoen?'

....Nee ma, die mandarijnen zien er niet zo mooi uit, vind ik dan.... Neem die sinaasappels joh, je kunt toch ook sinaasappels ne....

*mobiel gaat, afgrijzen, hoge hysterische stem, niet sexy*

O God, het is Herman! Misschien heeft hij dus tóch tijd vanmiddag en ik loop op de Albert Cuijp! Was ik nou maar niet weggegaan van mijn post!

*ademt diep in, neemt op, stemtoonhoogte 2 octaven naar beneden, beheersd*

Hallooooo tijger....wrauwwww....oooo jaaaa....?

*hijgerig gelach*

mmmmmmmm....natuurlijk, voor jou altijd....o jaaaaaa, stouterd, heb ik in huis, zoals altijd...Nu?....Ik sta nu net

*gooit snel een sinaasappel terug op marktkraam*

sexy lingerie uit te zoeken.....aha.....aha....mmmmmmm jij beest.... dat klinkt goeddddd....4 uur zei je.....wat dacht je wat, tot zo meteen en zorg goed voor mijn grote kleine vriendje tot die tijddd....ahahahaha *hijgt* dáááággggggg

*hangt op, paniek*

Ma, hup, naar de auto, raitewee! Laat de mandarijnen maar liggen of ga straks gewoon naar de C1000. Herman heeft tijd, van 4 tot 6, dus ik moet opschieten! Hup, hup, met die rollator, ik moet nog naar de Livera voor een nieuwe balconette BH en een paar kousen met naad! Weet je wat, ik zet je in een taxi.

*met overslaande stem*

TAXI!

Ma, ik hou van je, ik zie je zaterdag, dan kan Herman toch nooit, schát, doe nou even niet zo moeilijk....

*tot taxichauffeur*

Henriëtte Roeland Holst Huis, hoeveel is dat? Hiero, keep the change en wil jij die rollator even achterin....dank je wel! Doeg Ma! Love ye!

*mompelend in zichzelf, dravend op weg naar de parkeergarage bij Dirk v/d Broek*

Wordt minnares zei hij, alleen de lusten niet de lasten, pah!....Elk onverwacht bezoekje kost me verdomme een jaar van mijn leven!

*duwt een in de weg lopend ouder echtpaar aan de kant*

Aan de kant fossielen, er moet geneukt worden!
Eleonora, ik zie het gewoon voor me he, ge-wel-dig!!

Mocht ik ooit in de verleiding komen om als minnares te fungeren, zal ik stante pede aan jouw posting denken Leo en me snel uit de voeten maken.
RosieRo, je gedicht! Fantastisch!

Bianca, dat gesprek met die buuv...

Feesie

Je mist nog een categorie volgens mij, die al-tijd begripvollen......
quote:eleonora schreef op 13 februari 2009 @ 15:26:

Je mist nog een categorie volgens mij, die al-tijd begripvollen......Een parodie over jezelf, bedoel je?
Graag!

(mijn eigen stokpaard is tenslotte; 'niet alleen uitdelen, ook incasseren.')

Mag ik wel opmerken dat ik lang niet altijd begrijpend reageer? Nee? Ok, snap ik wel.......
Beste Angels,

Graag wilde ik jullie vragen om mijn topic 'Hoe loos je een (H)ex?' te sluiten.

Dit topic heb ik vorige week geopend, omdat mijn vriend me geslagen heeft. Dat komt omdat dat lui stuk vreten dat zijn ex is, hem compleet tot wanhoop drijft over de scheiding. In mijn topic vroeg ik om tips om haar eens een koekje van eigen deeg te geven, in de hoop dat we zo voorgoed van haar kinderachtige gedrag verlost zijn, en we een gelukkig gezinnetje kunnen vormen (ik heb drie kinderen uit mijn voorgaande twee huwelijken).

Ik ben erg teleurgesteld in de reacties van de forummers.Ze bleven maar herhalen dat ik moest leren voor mezelf op te komen, dat mijn vriend niet goed voor me is, dat hij me alleen maar wilde voor de seks, dat ik rekening moest houden met de kinderen, etc etc etc.

MAAR DAAR HAD IK TOCH NIET OM GEVRAAGD? Ik heb heel duidelijk verteld dat mijn vriend echt een heel lieve, zorgzame man is, maar dat het door zijn ex komt dat hij nu wanhopig is. Normaal doet hij echt geen vlieg kwaad. En hij wil me echt niet alleen voor de seks - hij kan er ook niets aan doen dat zijn ex scenes trapt als hij te lang weg blijft, en dat we dus vaak aan niets anders toekomen. Voor mijn zoontjes is hij een echte vaderfiguur aan het worden - eindelijk eens iemand naar wie ze luisteren als hij streng optreedt en ze naar hun kamer stuurt. Ze zijn echt behoorlijk bang voor hem.

Angels, ik hoop dat jullie minder onnozel zijn als dat stel gefrustreerde wichten dat in mijn topic gereageerd heeft. Vooruilopend op het sluiten van mijn topic heb ik alvast de openingspost weggehaald - dat is echt niet besteed aan dit soort troela's.

En ik wil natuurlijk niets suggereren, maar ik denk dat een permaban en een verplicht cursusje begrijpend lezen het verdiende loon is voor de forummers die in mijn topic hebben gereageerd. Van die figuren als DoeGewoonDiana of hoe ze dan ook mag heten wil je hier echt niet op het forum.

Groetjes van Miskend2009
Vandaag kwam ik mijn ex tegen met 3 kinderen

Ik voelde mijn lijf weer van genot zinderen

Hij ziet me niet meer staan

En is alleen maar met zijn nieuwe vlam begaan

Maar wat nu eigenlijk het probleem is

Met die kinderen is het helemaal mis

Ik weet zeker dat hij ze via internet heeft gekocht

En nu ben ik boos, omdat ik dat nooit van hem mocht

Ik weet zeker dat die nieuwe snol erachter zit

Maar dat vind mijn nieuwe vriend bullshit

Kunnen jullie mij helpen haar eens flink te dissen

Zodat ik ze daarna uit mijn geheugen kan wissen

Wat zeg je? Dit is niet echt?

Ik een troll, wat onterecht!

Ga toch met je kinderen puzzels maken

Ipv deze faker af te kraken!
DoeGewoonDiana
Is het normaal te slikken?

Of het in je ogen te laten prikken?

Is het normaal het achterlangs te doen?

En dat ook terugdoen?

Is het normaal om een goldenshower te krijgen?

En 'm als een paard te bestijgen?

Is het normaal om mijn billen rood te laten spanken?

En hem een squirt te schenken?

Is het normaal om een zweep te gebruiken?

En je af en toe flink te laten misbruiken?

Is het normaal om uren vastgebonden op bed te wachten?

En de pijn met een popper te verzachten?

Is het gek als ik vanilleseks prefereer?

En bij het missionarisstandje zweer?

Is het gek als ik gekriebeld wil worden op mijn rug?

En niet hou van een partijtje vliegensvlug?

Is het gek dat ik maar één partner heb?

En met geen woord over orgies rep?

Is het gek dat ik liever sloggi aantrek?

Ik moet naar de psych, ik ben gek!
Verzinnen jullie dit echt allemaal ter plekke?

Wauw, respect!!
Echt, ik blijf erin!
quote:MissMara schreef op 13 februari 2009 @ 17:26:

DoeGewoonDiana

Die is écht goed ja!

asda ik jullie raad ff nodig heb weges me vriendin, se is kwaad op me, en ik kan t toch eg nie hellepe.t zit zo , ik vraag hier welles raad weges me vriend die me slaat en nou doe ik natuurlijk net offut voor me vriendin is (ja ik zal me daar zeggen dat t voor meself is, misschien wor ik wel herkend) ennou is me vriendin dus boos dat ik over haar roddel janou weet ik veel da ze ook n man heb die haar slaat en da ze n sv heb genomen enda ze nou bang is da ze herkend word in mijn topic

wa moe ik nou?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die DGD!
quote:MissMara schreef op 13 februari 2009 @ 17:26:

DoeGewoonDiana

Ik ben zoooooooo gewoon gebleven

Het is verschrikkelijk wat er zojuist gebeurd is, mijn vriend heeft met een klauwhamer naar me gegooid! Niet normaal gewoon.

De laatste maanden zijn er veel spanningen tussen ons. De eerste twee maanden van onze relatie waren geweldig, maar ik verloor mijn baan. Kwam thuis te zitten (we woonden al wel samen toen).

Vorige week zei hij me dat hij er niet meer tegen kon, iedere keer als hij moe thuiskwam van het werk, dat ik dan direct op hem begon te hameren over allerlei dingen die nog moesten gebeuren of die ik wilde doen. Hij vroeg me of ik hem eerst even wat rust wilde geven en daarna pas wilde gaan praten met hem. Maar ja, ik zit de hele dag alleen, me op te vreten over alles wat hij allemaal niet doet in huis. Dan is hij ineens thuis en dan mag ik niks zeggen.

Vandaag had ik mijn schoonzus gesproken en ik merkte dat hij met haar over ons gepraat had! Zij begreep hem wel! Nou vraag ik je!

Hij kwam vanavond thuis, dus ik begon er direct over. Dit is toch echt iets waar je direct over kan beginnen toch? Maar nee, meneer was moe en wilde eerst even een pilsje pakken en tv kijken?!?!?! Nou vraag ik je, ben ik soms zijn huishoudster (hij pakt zijn pils wel zelf hoor, maar het eten kook ik wel altijd).Ik ben gewoon doorgegaan met mijn verhaal en toen ging meneer op de wc zitten. Ja duh, dan ga ik toch gewoon lekker door met mijn verhaal vanuit de gang. Komt hij boos de wc uit, roept, kan ik nou nergens eens even rustig zitten in huis!!!!! Hij loopt zo door naar de schuur. Nu was ik pas echt boos en dan moet er dus ook echt gepraat worden, ik achter hem aan, doe de deur open en begin weer mijn verhaal tegen hem. GOOIT HIJ INEENS MET EEN HAMER NAAR MIJ!!!!!!!!!!! Hij heeft me niet geraakt (was tegen de muur). Maar HIJ GOOIT ZO MET EEN KLAUWHAMER NAAR ME!

Ik had wel dood kunnen zijn, of blind, of zwaargewond, of een gebroken neus kunnen hebben. Of wat denk je van een gebroken kaak of een gescheurde milt als hij mijn buik geraakt had en was ik 's nachts in mijn slaap overleden.

Ik ben werkelijk radeloos. Wat moet ik doen? Ik weet dat ik niet de makkelijkste ben, maar ik zie echt niet wat ik nu verkeerd gedaan heb bij hem. Ik wilde gewoon praten.

Toen ik na de gooi hysterisch begon te gillen, ik ging flippen, zei hij, mens ik heb je niet eens geraakt!!

Hij doet net alsof er niks gebeurd is.

Wat moet ik nou doen? Aangifte voor poging tot doodslag? Aangifte mishandeling? Slachtofferhulp inschakelen (nu al?)

Ik hou echt zielsveel van mijn vriend, we hebben het erg leuk samen, ik wil hem niet kwijt, maar hier moet ik wel echt iets mee doen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven