Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Welshy schreef:
31-07-2017 23:59
Sorry Skizzo it must have got lost in translation. I thought she had visited once before? 😊 I'm trying to get as much information as possible
No problem, Dutch is not an easy language, even for Google Translate. ;-D
As I have never visited the Fata myself I'm of no help to you I'm sorry to say.
Alle reacties Link kopieren
Welshy schreef:
31-07-2017 23:59
Sorry Skizzo it must have got lost in translation. I thought she had visited once before? 😊 I'm trying to get as much information as possible
Hi Welshy,
Translate my comment on page 35. We went there for the first time a few weeks ago. Great experiënce
Net terug van vakantie in Rovinj (Kroatië). Daar heb je swingersclub Anaconda. Omdat we met kinderen op vakantie zijn, zijn we daar niet geweest, maar ik ben wel nieuwsgierig of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze club?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik heb al gegoogled maar weinig ervaringen en als ze al te vinden zijn erg oud. Ik wil binnenkort een keer 1 van Mn stoutere fantasieën laten uitkomen; ik wil meedoen aan een gangbang. Kleine kans waarschijnlijk maar is hier een vrouw met ervaring?
Wat heb je in gedachten (hoeveel mannen, club of privé) en wat wil je weten?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Wil je een gang bang met random mannen? Dan kun je prima bij enkele parenclubs terecht. Ik weet dat Inn4Love (wagenborgen, Groningen) wekelijks een gangbangavond organiseert, maar meer clubs zullen dit aanbieden.

Enige tijd geleden was er een forumbezoekster met dezelfde wens en zij heeft de mannen zelf uitgezocht, samen met haar partner, en ik geloof een vakantiehuisje ergens gehuurd. Veel werk, maar dan kun je ook kieskeurig zijn vwb de mannen. Ik geloof dat ze poste onder 'vlaardingsroem' of zoiets. Waarschijnlijk wel terug te vinden op het forum.

Succes en veel plezier!
Ha Fitch, ik moest ook direct aan vlaardings roem denken.

Bilf, heb je niets aan deze topics:
seks/vinexmoeder-met-plannen/list_messages/108255
seks/vinexmoeder-met-plannen-slot/list_ ... 2#p9859602
Ik wil naar een club. Daar zijn we wel bekend mee maar nooit naar zo'n avond geweest. Hoeveel mannen heb ik geen idee van... tot ik ff genoeg heb wrsch. Mn vriend gaat ook mee maar niet om te keuren ofzo. Ik ben vrouw genoeg om zelf stop te zeggen als ik genoeg heb.
Ik ben vooral opzoek naar ervaringen van vrouwen zelf. Of het was wat ze ervan hoopte, hoeveel vrouwen er op zo'n avond zijn, wat voor leeftijden de vrouwen ongeveer hebben..
Bedankt voor de link en verwijzing, ik ga even lezen.
...
fitch wijzigde dit bericht op 02-08-2017 14:50
Reden: Dubbel
98.97% gewijzigd
Liefhebber 64 schreef:
01-08-2017 11:11
Hi Welshy,
Translate my comment on page 35. We went there for the first time a few weeks ago. Great experiënce
Hi Lovers 64
Thank you. Sounds as if you enjoyed the experience. I think me and my partner will be busy when we visit the Fata😊. Time to buy my partner some nice lingerie and heels!
Bilf, wat lijkt je er zo leuk aan?

Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige maar ik heb het wel eens gezien. Zelf word ik er ietwat droevig van, ik vraag me af wat je denkt te vinden of te ervaren. Het is niet intiem, het is geen seks, het gaat ze niet om jou, enkel om je kruis. Begrijp me goed, doe heerlijk waar je zin in hebt of wat je leuk lijkt, ben gewoon heel erg benieuwd naar je beweegredenen en je verwachtingen.
.
Bilf schreef:
02-08-2017 14:43
Ik wil naar een club. Daar zijn we wel bekend mee maar nooit naar zo'n avond geweest. Hoeveel mannen heb ik geen idee van... tot ik ff genoeg heb wrsch. Mn vriend gaat ook mee maar niet om te keuren ofzo. Ik ben vrouw genoeg om zelf stop te zeggen als ik genoeg heb.
Ik ben vooral opzoek naar ervaringen van vrouwen zelf. Of het was wat ze ervan hoopte, hoeveel vrouwen er op zo'n avond zijn, wat voor leeftijden de vrouwen ongeveer hebben..
Ik heb het gedaan in de Showboat. Het is handig om een club te kiezen waar single mannen in mogen en die rond mogen lopen. Ik ging met één man naar beneden, maar er komen al snel meer mannen bij. Ik had er zo'n 10 om me heen staan. Vind je dat leuk, maak je er gebruik van. Er zullen ten alle tijden een paar mannen voor je staan om gepijpt te worden en in de rij staan om je te neuken. Laat je man goed checken of ze een schoon condoom pakken als ze je neuken of check zelf (wat lastiger op dat moment.) Hoeveel vrouwen er zijn doet er weinig toe.
Ik ben zelf begin 40. Of het wat was? Tja... ik had er zin in, anders deed ik het niet. Maar het is exact wat Rooss zegt: je bent een kut voor ze, meer niet, een plek om hun zaad te lozen. Het gaat niet om jou op dat moment. Ik wees wel mannen af die ik niets vond. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ik vind meer mannen leuk, maar zoek dan wel zelf leuke mannen bij elkaar zodat we elkaar plezieren. Geen gb in een club dus.
Laatste clubbezoek was ik ook met 4 mannen, maar 2 kende ik goed. En de andere twee deden ook hun best. :biggrin: Alleen vreemden vind ik dus niet echt wat. Maar, misschien doordat jij een relatie hebt vind je dat juist wel weer een voordeel?
Mij lijkt het gewoon heel spannend. Juist t anonieme, het worden gebruikt voor hun genot.
Ook echt wel over nagedacht dat sommige dingen misschien beter een fantasie blijven maar aan de andere kant dan blijf ik me afvragen hoe het is en ik wil (bijna) alles eens hebben gedaan.
Ik heb ervaring met meerdere mannen/stellen maar die ken ik toch dan al min of meer. Dit lijkt me nog spannender. Ik vind t moeilijk te verwoorden.
Dat snap ik wel. Het is dan geil omdat je op zo'n moment meer dan ooit toegeeft aan je sletgevoel. Aan de ene kant wordt je gebruikt, aan de andere kant is het empowering omdat je doet wat je wil doen zonder je druk te maken over wat iemand daarvan vind. Dus als je erover fantaseert, gewoon uitproberen. Doordat het die mannen niet om jou persoonlijk gaat heb ik er ook geen moeite mee weg te gaan als ik geen zin meer heb. Laatste keer zei ik ook: ik ben klaar, zoek de volgende vrouw maar. Dus op elk moment dat het niet meer goed voelt, kun je gewoon stoppen.
Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een tijdje mee; ik ben sinds kort weer single na een relatie van 20 jaar, en heb heel veel zin mijn seksuele ervaringen uit te breiden de komende tijd. Geen zin in serieus of minder serieus daten en allerlei relatiegedoe. Ik word altijd erg opgewonden van fantasieën over groepssex, sex in het openbaar of sex met een vrouw. Geen van die dingen ooit uitgeprobeerd, maar daar moet maar eens verandering in komen nu. Een parenclub of sexsauna lijkt mij een mooie en veilige plek daarvoor, en ik ben me nu daarop aan het orienteren. Het lijkt me wel heel erg spannend; de eerste keer zo'n lokatie bezoeken, en ik ga dan ook liever niet helemaal alleen. Zou dan graag iets willen afspreken met een andere vrouw of een stel wat al bekend is in die club en mij een beetje kan introduceren, wegwijs maken, of waar ik steun bij kan zoeken als ik me niet goed raad weet. In mijn sociaal netwerk ken ik niemand die daar voor in aanmerking komt.
Ik hoop op tips van jullie, over de volgende zaken:
- welke club zou voor mijn doel het meest geschikt zijn? Ik ben 51 jaar, maar lang, blond en slank en goed verzorgd. Ik dacht aan PartyPlayers of Mystique, zijn er single vrouwen die hier ervaring mee hebben? Of met andere clubs? Wel lijkt het me prettig als er ook single mannen zijn, maar niet een overdosis daarvan en liefst wel een beetje beschaafde en verzorgde exemplaren...
- hoe vind ik een vrouw of een stel dat mij wil introduceren?
Ik heb nog wel meer vragen maar dat komt later wel...
Sasseplas225 schreef:
08-08-2017 23:26
Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een tijdje mee; ik ben sinds kort weer single na een relatie van 20 jaar, en heb heel veel zin mijn seksuele ervaringen uit te breiden de komende tijd. Geen zin in serieus of minder serieus daten en allerlei relatiegedoe. Ik word altijd erg opgewonden van fantasieën over groepssex, sex in het openbaar of sex met een vrouw. Geen van die dingen ooit uitgeprobeerd, maar daar moet maar eens verandering in komen nu. Een parenclub of sexsauna lijkt mij een mooie en veilige plek daarvoor, en ik ben me nu daarop aan het orienteren. Het lijkt me wel heel erg spannend; de eerste keer zo'n lokatie bezoeken, en ik ga dan ook liever niet helemaal alleen. Zou dan graag iets willen afspreken met een andere vrouw of een stel wat al bekend is in die club en mij een beetje kan introduceren, wegwijs maken, of waar ik steun bij kan zoeken als ik me niet goed raad weet. In mijn sociaal netwerk ken ik niemand die daar voor in aanmerking komt.
- welke club zou voor mijn doel het meest geschikt zijn? Ik ben 51 jaar, maar lang, blond en slank en goed verzorgd. Ik dacht aan PartyPlayers of Mystique, zijn er single vrouwen die hier ervaring mee hebben? Of met andere clubs? Wel lijkt het me prettig als er ook single mannen zijn, maar niet een overdosis daarvan en liefst wel een beetje beschaafde en verzorgde exemplaren...

Ik denk dat jou postbus de komende tijd wel vol zal lopen.
Ik ben een man van een beginnend paar van net over de 50 in deze wereld en pas 1 keer in een PC geweest. Je zou welkom zijn om met ons mee te gaan maar misschien is het idd verstandig om met een meer ervaren paar/vrouw/man mee te gaan de eerste keer. Iemand die je alle ins,outs, do's en dont's kunnen vertellenover alles en je misschien kunnen introduceren bij leuke gelijkgestemde mensen.
Maar aan je beschrijving te lezen zul je snel genoeg je eigen weg wel vinden in deze wereld schat ik zo.
In ieder geval heel veel plezier gewenst de komende tijd.
Sasseplas225 schreef:
08-08-2017 23:26
je mag mij een pb sturen
Is er iemand wel eens bij Devils en Angels in Susteren geweest?
Goedemorgen,
Wij als stelletje gaan morgen weer naar de Eroxx daar is dan de Milfenavond.
Wie heeft er nog meer plannen om naar Eroxx te gaan morgen?
Bij een avond met ook alleengaande mannen wat voor afspraken maken jullie dan met mekaar?
Wij hebben eigenlijk geen regels voor mekaar maar aangezien het 1 van de eerste keren voor ons is
zijn we wel benieuwd naar de mening van andere.
MenP schreef:
10-08-2017 08:29
Goedemorgen,
Wij als stelletje gaan morgen weer naar de Eroxx daar is dan de Milfenavond.
Wie heeft er nog meer plannen om naar Eroxx te gaan morgen?
Bij een avond met ook alleengaande mannen wat voor afspraken maken jullie dan met mekaar?
Wij hebben eigenlijk geen regels voor mekaar maar aangezien het 1 van de eerste keren voor ons is
zijn we wel benieuwd naar de mening van andere.
Ik zou toch even duidelijke afspraken maken hoever jullie gaan. Mag zij alleen op pad of blijven jullie bij elkaar? Hoever mogen beiden gaan in handelingen met anderen?
Als er een mannenoverschot is, mag zij ze allemaal afwerken in een gangbang? En mag de man ook alleen met een vrouw een hokje in? Ik noem maar wat.
Ik ben een tijdje geleden voor het eerst in een PC geweest en we hebben wel wat dingen afgesproken. Wij voelden ons daar beiden prettig bij.
In ieder geval veel plezier.
Hallo Liefhebber,
Bedankt voor je reactie! We leggen mekaar geen regels op, alleen denk ik wel dat we bij mekaar blijven gedurende de avond.
Zij mag natuurlijk alleen op pad maar denk niet dat ze dat zo snel zal doen, maar dat is een prima punt wat ik ga bespreken.
Sex met andere is voor ons beide geen punt, dat is een beetje waarom we naar Eroxx gaan.
Mannen afwerken in een gangbang mag ook mits mijn partner dat op dat moment wilt, ik laat haar vrij in wat voor haar goed voelt.
Bij ons eerste bezoek hadden we wel duidelijke afspraken gemaakt en ons ook beide aan gehouden maar nu willen we wel verder gaan dan de vorige bezoeken.
Zolang dat maar duidelijk is onder elkaar is het toch prima zo.
Zo te horen zijn jullie geen groentjes in de swingerswereld of vergis ik me? En dan bedoel ik niet alleen in een PC.
Groentjes niet maar ook geen ervaringsdeskundigen, dit word onze 4 bezoek aan een PC.
We hebben ook al eens een thuisdate gehad. Dus we zijn niet heel erg ervaren.
Zijn jullie wel eens naar Eroxx gegaan?
Nog niet. Ons enige bezoek was aan de Fata Morgana en dat beviel ons zeer. We gaan nog wel wat clubs uitproberen schat ik zo.
Is de Eroxx de moeite waard?
Eroxx is ons tot nu toe goed bevallen, is voor ons niet te ver rijden en het is er altijd wel gezellig.
Fata willen we zeker ook nog eens gaan proberen, zie er hier op het forum veel positieve dingen over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven