Leve de verstrooidheid
donderdag 20 juli 2017 om 23:14
Ik kan zo verschrikkelijk verstrooid zijn. Vandaag ben ik erin geslaagd om mijn bankkaart te vergeten in de bankautomaat, gelukkig bij mijn lokaal kantoor (dat helaas gesloten is morgen). Heb card stop dan maar gebeld. Dit was de eerste keer dat het me overkwam maar ik heb wel vaker van die dingen dat ik denk "hoe kan je nou zo verstrooid zijn???" Zo was ik onlangs laat voor mijn trein. Ik zag hem toekomen en sprintte naar het perron. Helemaal afgemat sprong ik snel in het deurgat, waar een conducteur stond. Die riep: Pas op!! Deze trein gaat naar X!! Ik dacht "Oh er is een trein verspoord en deze trein komt normaal dus niet hier aan!" dus ik sprong er terug uit. De deuren gingen dicht en ik zag de trein wegrijden. Toen viel het kwartje. Ik moet naar X... Dag trein.
Wanneer waren jullie voor het laatst verstrooid en wat gebeurde er?
Wanneer waren jullie voor het laatst verstrooid en wat gebeurde er?
dinsdag 25 juli 2017 om 00:47
Jup, ik kan meepraten. Laatst had ik mij enorm gehaast om vanuit huis de trein te halen. Net op tijd gelukkig, wilde ik gaan zitten in een vierpersoonszit, waar al drie andere mensen zaten. Ik trek met een soort tovernaarszwaai m'n trenchcoat uit en denk, er klopt iets niet. Was ik mijn rok vergeten! Snel jas weer aan. Gelukkig had ik een panty aan. Op Utrecht CS snel HM in gedoken en een nieuw rok gekocht.
vrijdag 28 juli 2017 om 20:06
Oh wat erg!RogerPriddy schreef: ↑25-07-2017 00:47Jup, ik kan meepraten. Laatst had ik mij enorm gehaast om vanuit huis de trein te halen. Net op tijd gelukkig, wilde ik gaan zitten in een vierpersoonszit, waar al drie andere mensen zaten. Ik trek met een soort tovernaarszwaai m'n trenchcoat uit en denk, er klopt iets niet. Was ik mijn rok vergeten! Snel jas weer aan. Gelukkig had ik een panty aan. Op Utrecht CS snel HM in gedoken en een nieuw rok gekocht.
Dat is toch ieders grootste nachtmerrie?
Gelukkig had je iig nog een panty aan
woensdag 2 augustus 2017 om 20:17
Ooit, in één week:
- Vergeten uit de trein te stappen waardoor ik op mijn vouwfiets weer terug moest fietsen naar het vorige station.
- Twee verschillende schoenen aantrekken en daar pas op mijn werk tegen de koffiepauze achter komen.
- Bij de kassa van de supermarkt erachter komen dat mijn portemonnee nog in de auto ligt.
Nog nooit zo verliefd geweest..
- Vergeten uit de trein te stappen waardoor ik op mijn vouwfiets weer terug moest fietsen naar het vorige station.
- Twee verschillende schoenen aantrekken en daar pas op mijn werk tegen de koffiepauze achter komen.
- Bij de kassa van de supermarkt erachter komen dat mijn portemonnee nog in de auto ligt.
Nog nooit zo verliefd geweest..
Ik vind hier dingen van.
donderdag 10 augustus 2017 om 00:11
Deze week in de bouwmarkt samen met vriend. Ik hoorde hem dus liep de gang in waar hij was. Hij zat daar gehurkt met zijn blauwe vest aan. Ik ga ernaast 'hangen' en begin te praten. Zegt hij: ik denk dat je bij hem moet zijn'. Sta ik bij helemaal iemand anders. Wel een blauw vest en man maar dat was de enige overeenkomst. Helemaal rood, vriend in een deuk en die man keek me maar raar aan...
donderdag 10 augustus 2017 om 00:32
donderdag 10 augustus 2017 om 10:12
donderdag 10 augustus 2017 om 10:24