Feelgood topic
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:06
Met een kennis had ik het over wat mensen doen om zichzelf goed te laten voelen, zichzelf te verwennen, te vermaken etc. Die kennis gaat vaak in de avond een flink stuk alleen wandelen. En dit geeft naar verluidt rust en goede dromen. Ga ik ook eens proberen!
Ik merk aan mezelf dat ik vaak dezelfde dingen doe als ik vrij ben. Leuke dingen wel, maar ik wil ook wel eens wat anders.
Daarom ben ik benieuwd welke Feelgood activiteiten jullie ontplooien.
Ik merk aan mezelf dat ik vaak dezelfde dingen doe als ik vrij ben. Leuke dingen wel, maar ik wil ook wel eens wat anders.
Daarom ben ik benieuwd welke Feelgood activiteiten jullie ontplooien.
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:18
Dank je voor de inspiratie. Moet ik al weken doen, maar door mijn rug gegaan. Nu maar even 'snel' grasmaaien, want het is droog. En ik weet nu al zeker dat als het klaar is, ik me beter voel.Armbandkraaltje schreef: ↑12-08-2017 14:44Met een stapel Agatha Christie boeken en een glas rosé in de ligstoel in de tuin.
Grasmaaien.
Midsummer murders kijken met een zak ribbel chips.
Bloemen plukken in de tuin voor een mooi boeket op tafel.
Wandelen over het strand met de hond.
Maskertje nemen, benen ontharen en nagels in de lak.
Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:20
Dan doe je dat toch, hoe suf het ook moge zijn.HasseSimonsdochter schreef: ↑12-08-2017 13:36Ik sla ff aan op "lekkere thee" drinken....
Zou wel eens leuk zijn om weer eens echt goede losse thee bij een theewinkeltje te kopen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:23
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45
Midsomer Murders is echt de ultieme cozy crime-serie.
Wel graag met koffie en chocolade.
Verder doe ik:
- yoga (met video's op Youtube, want ook de yogadocent heeft vakantie)
- nieuwe recepten proberen
- koekjes bakken
- boeken lezen
- hardlopen
- digitale foto's sorteren, laten afdrukken, en inplakken
- series kijken
- tekenen
- oude spullen naar de kringloop brengen
- afspreken met mensen die ver weg wonen
- naar het museum gaan
- projectjes doen, zoals eindelijk eens planten gaan houden
- online of in de stad ideeën opdoen voor het interieur en kleding (en dan bijna niets kopen want niet nodig. Maar toch, uren kijkplezier)
- fotograferen
Wel graag met koffie en chocolade.
Verder doe ik:
- yoga (met video's op Youtube, want ook de yogadocent heeft vakantie)
- nieuwe recepten proberen
- koekjes bakken
- boeken lezen
- hardlopen
- digitale foto's sorteren, laten afdrukken, en inplakken
- series kijken
- tekenen
- oude spullen naar de kringloop brengen
- afspreken met mensen die ver weg wonen
- naar het museum gaan
- projectjes doen, zoals eindelijk eens planten gaan houden
- online of in de stad ideeën opdoen voor het interieur en kleding (en dan bijna niets kopen want niet nodig. Maar toch, uren kijkplezier)
- fotograferen
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:20
Lezen, bij voorkeur historische thrillers
Concert DVD's kijken
Britse detectives op tv (Midsomer murders, Father Brown, Inspector Lynley)
Winkelen voor kleding, accessoires en woninginrichting
Cryptogrammen oplossen
Als het flink waait een strandwandeling maken
Chocola eten
Een hele pot Earl Grey thee leegdrinken
Naar de bioscoop
Naar een museum/tentoonstelling
Ergens een broodje eten met een goede cappuccino erbij
Concert DVD's kijken
Britse detectives op tv (Midsomer murders, Father Brown, Inspector Lynley)
Winkelen voor kleding, accessoires en woninginrichting
Cryptogrammen oplossen
Als het flink waait een strandwandeling maken
Chocola eten
Een hele pot Earl Grey thee leegdrinken
Naar de bioscoop
Naar een museum/tentoonstelling
Ergens een broodje eten met een goede cappuccino erbij
zondag 13 augustus 2017 om 13:47
Voor alle kleuters: er is ook een kleurtopic hier! overig/kleuren-voor-volwassenen-deel-2/ ... ges/378131
(En ook een paar boekentopics, en volgens mij ook een brei/haaktopic).
(En ook een paar boekentopics, en volgens mij ook een brei/haaktopic).
zondag 13 augustus 2017 om 14:19
Ja! Die laatste blog lees ik ook. Lijkt me vreselijk zwaar om zo'n groot gezin te onderhouden, maar de auteur schrijft daar op zo'n prettige wijze over dat het een wandeling in het park lijkt.HasseSimonsdochter schreef: ↑12-08-2017 15:56Ik vind het ook leuk om blogs te lezen. Vb veracamilla over make-up (zo kies ik altijd mijn budget make-up uit). Weet iemand nog leuke blogs om te volgen? Ik zou ook leuke blogs over andere onderwerpen willen volgen.
Edit: ik volg ook de blog eenvoudig leven, ook echt vermakelijk.
Verder lees ik graag naoki.nl, een blog over o.a. diervriendelijk en duurzaam leven. Vind het ook heerlijk om longreads te lezen op mijn laptop, de beste longreads zijn doorgaans in het Engels geschreven.
Ik geniet ook altijd erg van het verzorgen van onze dieren. Als alle dieren weer gevoerd zijn en daar tevreden mee zijn, ben ik ook zen.
zondag 13 augustus 2017 om 17:13
We zijn net terug van een leuk (klein) uitje. Ik had op de site van Staatsbosbeheer gekeken waar in de buurt een natuurgebied is, en tot mijn grote schik is er op 4 km afstand van onze woning een leuk gebied a la Oostvaardersplassen in het mini. Maar wel echt met van die schotse hooglandergrazers etc. We hebben een leuke wandeling gemaakt (Yes! Kom ik weer aan m'n bewegingschallenge!). Via Google even een leuk tentje opgezocht waar we nog lekker hebben gezeten.
Er blijken heel wat van die gebieden te zijn in de buurt, dus kom maar op! Misschien voor jullie ook een tip om even op dat soort sites te neuzen.
Er blijken heel wat van die gebieden te zijn in de buurt, dus kom maar op! Misschien voor jullie ook een tip om even op dat soort sites te neuzen.