Meubelsticker eigen ontwerp

13-08-2017 13:13 10 berichten
Kan dit, weet iemand dit? Ik zoek een sticker die ik op een stuk hout kan plakken (andere idee dat ik had blijkt niet haalbaar). Ondergrond transparant en gebruik van meerdere kleuren.

Het mag niet te duur worden, anders skip ik het idee.
Indien het gaat om een naam of iets dergelijks zou je het kunnen overwegen in te branden met een lijmpistool.
Volgens mij al voor een tientje tekoop bij de hornbach. Maar je zou het ook kunnen proberen via marktplaats eentje op de kop te tikken.
Martje2801 schreef:
13-08-2017 13:31
Indien het gaat om een naam of iets dergelijks zou je het kunnen overwegen in te branden met een lijmpistool.
Volgens mij al voor een tientje tekoop bij de hornbach. Maar je zou het ook kunnen proberen via marktplaats eentje op de kop te tikken.
Nee, het gaat niet om een naam, maar om een afbeelding.
Alle reacties Link kopieren
Wat is te duur?
Hoe groot moet het worden?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
https://www.stickerop.nl/ Zou een muursticker niet werken?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Sticker op hout word vaak lelijk na een tijdje, gaat schuiven, sticker zelf word lelijk, plaksel te zien en te voelen bij verschoven sticker.

Ik zou kijken of je de afbeelding kan vereenvoudigen en als mal/stempel kan laten maken krijgen en dat met verf/ lak kan aanbrengen. Of branden idd.
Je kan voor 2/3 tientjes een mooie stempel laten ontwerpen. Ook brandstempels.

https://www.stempelfabriek.nl/
Ik verfde vroeger kleine schoolstoeltjes in een leuke kleur, knipte plaatjes uit bv een kindertijdschrift, opplakken en daarna 2 keer aflakken met blanke lak. Ging heel goed, het bleef ook gewoon jaren zitten. Weet niet of je zoiets kan doen?
ambra schreef:
13-08-2017 14:40
Ik verfde vroeger kleine schoolstoeltjes in een leuke kleur, knipte plaatjes uit bv een kindertijdschrift, opplakken en daarna 2 keer aflakken met blanke lak. Ging heel goed, het bleef ook gewoon jaren zitten. Weet niet of je zoiets kan doen?
Hé, wat een slimme tip! Bedankt, dit ga ik proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven