Zilvervisjes
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:59
Ik word er inmiddels wel geïrriteerd van Zilvervisjes
En het zijn er geen honderd maar ik wil ze NIET in mijn huis
Nu heb ik al valletjes neergezet op de slaapkamers en op zolder en daar kruipen er inderdaad in.
Wat niet weg neemt dat ze daarmee niet verdwijnen er blijven dan toch nieuwe komen.
Heb op internet gezocht er is zelfs een speciale zilvervisjes dokter die aan huis komt bestrijden kostenplaatje vanaf 70,00
Ik weet ook niet wat ik verder moet doen ik dweil stofzuig hou alles netjes.....
Help.....
En het zijn er geen honderd maar ik wil ze NIET in mijn huis
Nu heb ik al valletjes neergezet op de slaapkamers en op zolder en daar kruipen er inderdaad in.
Wat niet weg neemt dat ze daarmee niet verdwijnen er blijven dan toch nieuwe komen.
Heb op internet gezocht er is zelfs een speciale zilvervisjes dokter die aan huis komt bestrijden kostenplaatje vanaf 70,00
Ik weet ook niet wat ik verder moet doen ik dweil stofzuig hou alles netjes.....
Help.....
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:08
zondag 13 augustus 2017 om 20:17
Als het toch papiervisjes blijken te zijn niet, die zijn helaas niet zo onschuldig
maandag 14 augustus 2017 om 14:27
Helaas hebben wij die rotkrengen ook in huis. Vrees alleen dat je er nooit vanaf komt, zelfs niet als je een ongedierebestrijder laat komen. Vooral 's nachts komen ze tevoorschijn, ik durf niet eens op blote voeten naar de badkamer te lopen of door het huis. Er zitten ook echt van die megagrote tussen, lijken wel gemuteerd, bah! Ben er ook al een paar x in m'n bed tegengekomen
Zo smerig!
maandag 14 augustus 2017 om 20:47
dinsdag 15 augustus 2017 om 14:42
Die vallen heb ik ook. (die dingen zijn nog duur zeg voor een stuk karton met plak. Of zit er ook een lokmiddel in?) Bij mij zitten er ook best veel in maar kom er helaas ook nog steeds veel tegen. Ik probeer verder maar iedere dag te stofzuigen, badkamer droog houden en een zo laag mogelijke luchtvochtigheid in huis maar dat is lastig als het buiten 90% luchtvochtigheid is