Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Om pusies te sein Sabriena, je bend spuit 17. Keik ut sit so: er sein nu 15 Havettes en 1 Havet toe bie (Jannigje), d us as je door de bolustaatsiekomisgie komp, sou je tejoreeties dus Spuit sefetien (522) wese..
hallooo zebrienaaa , ik hep zellufs me havoo eks amen niet gehaalt en ben heul faak blijve sitte.
Subbien!
kmot ernogunbietjeinkomehe. Klag een bietje achter...

ffe oefne
spuit 17 of hoeger is ok goe.

k kan toch nietsogoed telle
Keik Sabrien ik zalje even de voort geschiedennis vertelen. Eers was er een toppik voor gym nasium lijers. Ma de openaar davan is nu opgebokd van het forum. Dus nu zein wei nog over.
Dankje Korenwolf. Nu ben ik op du hoogtu. Alhouwel wat is opgebokd?
diploma vivforum ok nog ni gehaald
Cyburiena, as je Havette wul worde sal je ieds meer moete perstere dan onse taal onder de chordel kreige.

Ut is de boedoelink dad je ons toppik fan foor na agter kend en alle ouds en ins ob kommodo kan opraatele.

Ben jei datoe breid?
Seburiena, hoi!
Hooi Sebrien, ju naam is wel heul haveteus hor, geen oliejas nodig!

Wen, buddanc voor de platjes, maar ik kan hedt beterder op annere tieps. Hier wor ik nie zo warm fan ijglik (znorrie).

Meide ik neem july nix quaalck marik wort overgespoelt met golven messenmesjes, meeltjes, karbels, telivontjes ofyckal anus bevalle ben. En danis ook noggis ydreen zoort deleurgeeseld als ik dat niet ben!? Tuwel: ikc hud ook heus wil!!

En Menhir B zeg daddik er gewoon nie meer zoveel amoe denke. En daddet fesself gubburt 1x. Duz dan ganik maren blockje om en dan roepe alle bure: nog nie befalle?! En dan kijck ik naar meneje en dan zie ik geen voete maren bijk en dan denk ik:

*pszugtdiepuit*

Komp goet hor. Vernavend gaan wei hier de vilm "You Know" kijke over 1 10tonnerzwagersgap van 1 beidevoet meisje (tittelrol).
Hep je werk Sebrien? Zo niet, dan hep je veel teit over en raat ik je aan het topik van foor na agter te leese.

Hep je wel werk, dan wort hut een sware taak om bei te bleive. maar da cheeft allemaal nied want we hout van elkaar....oladiejee, oladiejooo.

*voelt weer un zatlappeafont aankome*
Ik ben foolopig ff aan ut bijlesen. laters.
Lied, dus je mach dur van menhir Bokkje nie meer zoveul an denke. Mar jullij gaat wel een vilm kijke over 1 10tonnerzwagersgap?

Dan denkt je dur tog juist wel aan?
Ow sory Liet, gaat ik je oock nog es krappele op haaifs. Sorry sal hut steets weer doen.
*wensd Serbani veel strekte en doorzattinks vemorgen*
Ick neem dur ook nog (4), Annelies, PROOST
Proost Wen!
ben al bij pag 12!
Liet, ik leeft met je mee. Ik hat een zwanger schaap fan twee en veertig (42) week en. Die laatstu twee (3) weeke wert ik helegaar gek gebelt door ieder een (5): : Is hut er noch niet?

Daar wert ik ook ge-ergert irritant fan. Hut leek wul ov die twee weeken langerder duurde dan die negen (8) maanten derfoor.

En er niet aan denke? Wat is dat nouw foor raar atviez fan mineer Bokje?! Hoe kan je er niet aan denke, as of dat je er om heen en onder door kan kijke of zo. Tssstt, manne
jemig wat lees jy snel. Ben je soms hoog beschaaft?
Goet soow Zabriena, gaat zo foort en gij sult andijvie eten.

Wat ook handig is as je onse aliejassen uit je hooft kent die hier bofen in de PO staan.

Proost mijten. Vandaag tog weer een havettedag met veel konstipatie, hoge pieten en diepe kwalen.
Goet besich Saaaburiena!!

Solly Lied, ick kan je nied fan atvies fosien wand Zaadje 1 kwam op de opgerekde dach en die andere 2 (3) een paar daachjes te froeg....dus nooid ofedrache.
Luna: sorry dat gaat niet lukken mun havogeheugen.
Andeivy? Suurcool sajeboedoele!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven