Wachten Post.nl
woensdag 16 augustus 2017 om 13:54
woensdag 16 augustus 2017 om 13:57
Ik probeer juist wel altijd te zorgen dat ik er ben als er een pakje komt. Ergens neerzetten kan hier absoluut niet en buren zijn ook lang niet altijd thuis. (De buurman die er altijd was en pakjes aannam voor de halve straat is helaas overleden.) En die pakjesbezorger moet het ook maar doen met een vrij karig loon, dan lijkt het mij voor hem wel zo prettig als ie tenminste zo veel mogelijk mensen thuis treft.Chica-1983 schreef: ↑16-08-2017 13:53Ik blijf echt nooit voor pakketjes thuis wachten. Briefje op de deur waar het neergezet kan worden werkt prima en anders leveren ze het bij de buren af.
Post.nl komt de laatste tijd juist altijd net even wat eerder dan aangegeven, maar dat weet ik nu.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 16 augustus 2017 om 14:00
woensdag 16 augustus 2017 om 14:05
woensdag 16 augustus 2017 om 14:15
DHL stond net aan mijn deur met 'n pakje. Daar heb ik helemaal geen mail van gehad dat dat vandaag zou komen. Het bedrijf waar ik besteld heb had een levertijd van 3-5 werkdagen dus het kon ook morgen of overmorgen zijn. Had er door 't ontbreken van 'n verwittigingsmail niet op gerekend dat het vandaag zou komen en ik moet over 'n kwartiertje weg. Dus mazzel dat ie net op tijd kwam.
woensdag 16 augustus 2017 om 14:21
ririanneke schreef: ↑16-08-2017 14:05Beetje ongeduldig?? Post.nl is altijd op tijd en geven binnen korte termijn aan wanneer je ze kunt verwachten. DHL kun je vaak niet volgen waar het pakje zich bevindt en bezorgtijd tussen 9 en 18 vind ik ook niet fijn. Hele dag thuis en dan blijkt het de volgende dag pas te komen...
Nee,mijn ervaring is dat die bezorgtijden niet kloppen en je dus alsnog de hele dag thuis kunt blijven.
woensdag 16 augustus 2017 om 14:24
Miedo, is het een groot of duur pakket? Anders gewoon af laten leveren bij de buren? Dat doen we hier altijd over en weer, gaat prima.
Ergens neerzetten zoals Chica zou ik nooit doen, maar dat kan hier ook niet.
Zo jammer dat je je pakketjes niet standaard bij een supermarkt ofzo af kan laten leveren, vaak gebeurt dat pas nadat je 2 of 3 x niet thuis was. Zo'n gedoe voor die bezorger.
Zo jammer dat je je pakketjes niet standaard bij een supermarkt ofzo af kan laten leveren, vaak gebeurt dat pas nadat je 2 of 3 x niet thuis was. Zo'n gedoe voor die bezorger.
woensdag 16 augustus 2017 om 15:49
Je kan toch heel vaak kiezen voor ophalen bij postnl punt ipv bezorgen?plek schreef: ↑16-08-2017 14:24Miedo, is het een groot of duur pakket? Anders gewoon af laten leveren bij de buren? Dat doen we hier altijd over en weer, gaat prima.
woensdag 16 augustus 2017 om 19:09
Als je tot 6 uur werkt bijvoorbeeld heb je daar alsnog niks aan. Die gaan om 6 uur dicht en heb je nog geen pakket. Bij mij nemen de buren hem vaak aan en anders wacht ik op de volgende keer en hoop dat ik dan thuis ben.