Door twijfel dingen mislopen

16-08-2017 19:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah wat vind ik mijzelf toch een deus regelmatig pak ik mis doordat ik te lang twijfel
Vandaag zag ik een leuke waterboot voor mijn zoontje op mp vrp 15 euro geen geld.....dan gaat het molentje draaien waar ga ik hem zetten wanneer zou ik het op kunnen halen. Eindresultaat na plm 10 min was hij gereserveerd .Dus geen boot
Zelf met een opleiding voor werk al die tijd dat ik nadenk had ik allang een diploma kunnen behalen....
Herkenning?
Je 1e voorbeeld; dan denk ik eerder "dan was het niet voor mij bedoeld".

Over het volgen van een opleiding, dat moet je ECHT willen, anders zal het ook nooit gebeuren.
Maar dan had je misschien het verkeerde diploma :idee:
Wie weet was die motorboot wel lek of vond je de opleiding niet écht leuk, achteraf.
Impulsief handelen en knopen doorhakken is ook niet altijd het beste.
Het is maar een boot. Als je iets echt wilt doe je er wel iets voor. Zo werkt dat bij bijna iedereen.
Ach, het andere uiterste - waar ik soms last van heb - is dat ik te kordaat ben, en daardoor een verkeerde beslissing neem, of een impulsaankoop doe. Ik zou juist soms wel eens wat langer mogen dubben ergens over ;-)
-Nienke- schreef:
16-08-2017 19:39
Ach, het andere uiterste - waar ik soms last van heb - is dat ik te kordaat ben, en daardoor een verkeerde beslissing neem, of een impulsaankoop doe. Ik zou juist soms wel eens wat langer mogen dubben ergens over ;-)
dit herken ik meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven