Workshop babyshower

16-08-2017 21:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
1 van mijn vriendinnetjes is zwanger en ik voel me geroepen om een babyshower te organiseren.
Nu lijkt het me leuk om met z'n allen iets te maken. Bijvoorbeeld een boxkleed of mobile. (Standaard rompertjes versieren is niet te bedoeling) Ik heb gezocht naar een soort workshop maar kan deze in het noorden van het land niet vinden.
Weet iemand waar je zo'n workshop kunt vinden in Friesland, Groningen of Drenthe?
Ik denk dat je Google stuk is. Want ik vind van alles als ik op workshop babyshower Groningen zoek.
Oa Mooi Zo workshops.
Onderwerp boxkleed maken.

Ik ben blij dat ik geen workshops heb gedaan voor babyshowers, dat is denk ik voor onze tijd.
Vriendinnetjes?
[quote=Madderijn post_id=27435050 time=1502913391 user_id=141848]
Ik denk dat je Google stuk is. Want ik vind van alles als ik op workshop babyshower Groningen zoek.
Oa Mooi Zo workshops.
Onderwerp boxkleed maken.

Ik had deze site ook gevonden maar, Harfsen ligt in Gelderland.....
Waarom heb je daar een workshop voor nodig?
Dat kun je toch prima zelf?
Weet je zeker dat zij een babyshower leuk vind? Niet iedereen zit er op te wachten en het kost ook best wat energie zo'n geplande dag. Helemaal op het eind van de zwangerschap.

En zoals hiervoor al gezegd. Met google kom je best veel tegen.
Oei, wat Jantientje zegt. Vindt jouw vriendin dit leuk? Het klinkt mij als een horror scenario, sowieso een babyshower en zeker met een workshop o_o
Moeten daar nu ook al workshops bij? Damn, wat is er mis met gewoon gezellig een beetje slempen met vriendinnen of taart eten en kletsen ofzo? Dat gedoe altijd met die workshops. Moeten alle gasten zeker ook weer voor dokken?
Am Yisrael Chai!
Natuurlijk weet ik wat zij leuk vindt, anders zou ik het niet regelen.
Jantientje1, heb je misschien een link, want ik kan het echt niet vinden. Het dichtste bij is Gelderland.
Kijk of je een andere workshop kan vinden met textiel, bijvoorbeeld tassen maken/shirtjes pimpen/kussens opleuken en mail of ze open staan om een boxkleed te maken. De basis (stof, naaigerei) hebben ze immers al in huis dus lijkt me geen probleem... Of stel dezelfde vraag bij iemand die particulier naailes geeft.

Of je kijkt wat je nodig hebt, koopt dat in, maakt het ter plekke en vraagt een lieve schoonmoeder om het (ter plekke) in elkaar te zetten. Kost wat meer voorbereiding maar ook een fractie van de euro's en is voor de moeder in spe misschien nog wel relaxter omdat ze lekker tussendoor op de bank kan hangen...

Ik riep toen ik zwanger was dat een babyshower nergens voor nodig was. Maar had het uiteindelijk best leuk gevonden (niet gehad dus). Ik was ook nog heel fit aan het eind van mijn zwangerschap dus was geen probleem geweest. Leuk dat je iets voor haar organiseert TO!
https://freubelstudio.nl/babyshower/

Deze bijvoorbeeld, maar ben ook een aantal tegen gekomen waar je bijv een mobiel kan maken. Zijn ook genoeg die op locatie komen. Dus zou toch nog eens googelen op workshop babyshower.
Mijn meisje krijgt een babyshower, lekker haar verlanglijstje online gezet en de visite gaat shoppen, volgens mij hoe een babyshower hoort te zijn. Een gigakaart met ieders persoonlijke wens erop lijkt me eerlijk gezegd genoeg, evengoed veel plezier TO.
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven