Wat te doen?

18-08-2017 11:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
lanzaroos wijzigde dit bericht op 20-08-2017 10:04
99.79% gewijzigd
Gefeliciteerd! Kan je niet lekker een midweekje ertussenuit gaan? Citytripje, spa weekend, wat dan ook. Nu kan het nog zonder dagen op te nemen. Heb je niet ergens een bucketlist liggen? Anders is het misschien leuk om er één te maken en daar wat van te kiezen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Werkloos thuis zijn voelt inderdaad niet als vrije tijd. Een vakantie vlak voordat je gaat beginnen is wel lekker hoor. Je hebt nog 2 weken de tijd, als je eenmaal werkt zijn 2 weken heel kostbaar. California is inderdaad redelijk kortaf om te gaan, al is het helemaal niet gek om 1,5 naar Amerika te gaan (vorige maand zelf ook gedaan). Of 1,5 week naar een andere mooie bestemming.

Ik zou in ieder geval nog lekker relaxen met een vakantie ipv een cursus te gaan volgen. Wat trouwens nog lastiger is omdat dat ook vaak op specifieke data is.
Boek gewoon die vlucht naar Californie! Als je zometeen gevangen zit in het arbeidsleven ga je nu toch geen cursus doen?
Ik zou gewoon kijken of je een betaalbaar ticket naar Californië kan vinden. Zo ja: gaan!
Ik ben wel eens een week naar Californië geweest, tja, langer is leuker natuurlijk, maar ja, ik zou gewoon gaan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Als je verder geen verplichtingen hebt in de komende weken, zou ik gewoon lekker gaan. Ga een dag of 10, dan ben je ook weer op tijd terug om over je jetlag heen te komen en nog wat uit te rusten. Als je eenmaal aan het werk bent, komt het er misschien niet meer van.
Ik ben ook van kamp op reis gaan!
Met cursus bedoelde ik niet een stoffige cursus maar eerder zoiets als bijvoorbeeld leren duiken ;-D

Ik wil ook echt heeel graag weg, maar vind het eng om dat in mijn eentje te doen moet ik eerlijk bekennen :$
Amerika is ontzettend makkelijk in je eentje. Alles staat enorm duidelijk aangegeven, autorijden is simpel etc.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Amerika is idd ideaal om alleen naartoe te gaan.
Voor 'n duikcursus moet je toch ook alleen op reis? Kun je ook op Aruba doen natuurlijk.
Amerika is toch leuker om met je vriend te doen? Lekker samen een camper huren en rondtrekken. Ik zou er niet voor kiezen om dat alleen te doen als mijn partner dat ook heel gaaf zou vinden. Maar misschien vind jouw vriend het niks?
Persoonlijk zitten in onze reizen naar de USA nog wat voorbereiding en uitzoekwerk van wat we willen zien.En zoeken naar de juiste ticketprijs en hotelprijzen enzo. Misschien ben jij een ander type reiziger? Dan zou ik zeggen, ga gewoon lekker
yoshe schreef:
18-08-2017 13:04
Amerika is toch leuker om met je vriend te doen? Lekker samen een camper huren en rondtrekken. Ik zou er niet voor kiezen om dat alleen te doen als mijn partner dat ook heel gaaf zou vinden. Maar misschien vind jouw vriend het niks?
Persoonlijk zitten in onze reizen naar de USA nog wat voorbereiding en uitzoekwerk van wat we willen zien.En zoeken naar de juiste ticketprijs en hotelprijzen enzo. Misschien ben jij een ander type reiziger? Dan zou ik zeggen, ga gewoon lekker
Ze kan toch in 'n andere periode nog met haar vriend langer op reis als hij op dit moment geen vrij kan krijgen om samen iets te doen?
Zou het er gewoon van nemen nu het kan, je moet gewoon de dag plukken.
redbulletje schreef:
18-08-2017 13:10
Ze kan toch in 'n andere periode nog met haar vriend langer op reis als hij op dit moment geen vrij kan krijgen om samen iets te doen?
Zou het er gewoon van nemen nu het kan, je moet gewoon de dag plukken.
Ik ben het helemaal met je eens.
Het is helemaal niet gek om alleen op reis te gaan. En als je wilt duiken, zou ik dat ook juist in combinatie met een vakantie doen. Zelf heb ik ook mijn PADI gehaald op een reis.
yoshe schreef:
18-08-2017 13:04
Nou, sinds ik mijn man vertelde van mijn droom om inderdaad per camper rond te trekken langs de canyons en Las Vegas, is dat ook zijn droom geworden ;-D dus we willen dat inderdaad graag samen doen. Plan is nu waarschijnlijk begin volgend jaar, ik moet nog uitzoeken welke reisperiode het beste is.

Ik ben meer jouw type reiziger, ik ben niet iemand die zo echt op de bonnefooi kan vertrekken. En tot nu toe heb ik helaas alleen redelijk dure tickets gezien en dan is het ook wel jammer dat ik maar zo kort kan gaan natuurlijk.

In mijn hoofd heb ik grootste plannen en voel ik me rusteloos, ik wil graag gaan!! Alleen de praktijk is zo lastig. :)
Bedankt voor jullie adviezen!! Ik blijf nog even alle reissites in de gaten houden voor een leuke last minute :)
Een cursus handletter is ook leuk.
Juist in die 2 weken dagjes voor jezelf, maar ook nog samen als dat kan qua tijd.
redbulletje schreef:
18-08-2017 12:45
Voor 'n duikcursus moet je toch ook alleen op reis? Kun je ook op Aruba doen natuurlijk.
Niet perse. Hier in het plaatselijke zwembad kun je ook een duikcursus volgen.
wilma36 schreef:
18-08-2017 14:50
Niet perse. Hier in het plaatselijke zwembad kun je ook een duikcursus volgen.
Dat lijkt me nou niet waarvoor je gaat duiken. Dan wil je toch juist 'n heldere zee met tropische vissen en koraal zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven