Wat te doen?
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:25
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:27
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Werkloos thuis zijn voelt inderdaad niet als vrije tijd. Een vakantie vlak voordat je gaat beginnen is wel lekker hoor. Je hebt nog 2 weken de tijd, als je eenmaal werkt zijn 2 weken heel kostbaar. California is inderdaad redelijk kortaf om te gaan, al is het helemaal niet gek om 1,5 naar Amerika te gaan (vorige maand zelf ook gedaan). Of 1,5 week naar een andere mooie bestemming.
Ik zou in ieder geval nog lekker relaxen met een vakantie ipv een cursus te gaan volgen. Wat trouwens nog lastiger is omdat dat ook vaak op specifieke data is.
Ik zou in ieder geval nog lekker relaxen met een vakantie ipv een cursus te gaan volgen. Wat trouwens nog lastiger is omdat dat ook vaak op specifieke data is.
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:55
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:04
Amerika is toch leuker om met je vriend te doen? Lekker samen een camper huren en rondtrekken. Ik zou er niet voor kiezen om dat alleen te doen als mijn partner dat ook heel gaaf zou vinden. Maar misschien vind jouw vriend het niks?
Persoonlijk zitten in onze reizen naar de USA nog wat voorbereiding en uitzoekwerk van wat we willen zien.En zoeken naar de juiste ticketprijs en hotelprijzen enzo. Misschien ben jij een ander type reiziger? Dan zou ik zeggen, ga gewoon lekker
Persoonlijk zitten in onze reizen naar de USA nog wat voorbereiding en uitzoekwerk van wat we willen zien.En zoeken naar de juiste ticketprijs en hotelprijzen enzo. Misschien ben jij een ander type reiziger? Dan zou ik zeggen, ga gewoon lekker
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:10
Ze kan toch in 'n andere periode nog met haar vriend langer op reis als hij op dit moment geen vrij kan krijgen om samen iets te doen?yoshe schreef: ↑18-08-2017 13:04Amerika is toch leuker om met je vriend te doen? Lekker samen een camper huren en rondtrekken. Ik zou er niet voor kiezen om dat alleen te doen als mijn partner dat ook heel gaaf zou vinden. Maar misschien vind jouw vriend het niks?
Zou het er gewoon van nemen nu het kan, je moet gewoon de dag plukken.
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:13
Ik ben het helemaal met je eens.redbulletje schreef: ↑18-08-2017 13:10Ze kan toch in 'n andere periode nog met haar vriend langer op reis als hij op dit moment geen vrij kan krijgen om samen iets te doen?
Zou het er gewoon van nemen nu het kan, je moet gewoon de dag plukken.
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:18
Nou, sinds ik mijn man vertelde van mijn droom om inderdaad per camper rond te trekken langs de canyons en Las Vegas, is dat ook zijn droom gewordenyoshe schreef: ↑18-08-2017 13:04Amerika is toch leuker om met je vriend te doen? Lekker samen een camper huren en rondtrekken. Ik zou er niet voor kiezen om dat alleen te doen als mijn partner dat ook heel gaaf zou vinden. Maar misschien vind jouw vriend het niks?
Ik ben meer jouw type reiziger, ik ben niet iemand die zo echt op de bonnefooi kan vertrekken. En tot nu toe heb ik helaas alleen redelijk dure tickets gezien en dan is het ook wel jammer dat ik maar zo kort kan gaan natuurlijk.
In mijn hoofd heb ik grootste plannen en voel ik me rusteloos, ik wil graag gaan!! Alleen de praktijk is zo lastig.
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:50
Niet perse. Hier in het plaatselijke zwembad kun je ook een duikcursus volgen.redbulletje schreef: ↑18-08-2017 12:45Voor 'n duikcursus moet je toch ook alleen op reis? Kun je ook op Aruba doen natuurlijk.