PS4 spel samen spelen - tips?
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:43
Ik heb een tijdje geleden een PS4 gekocht met 1 controller. Vriendlief en ik spelen samen, omstebeurt Fallout4, The Elder Scrolls en nog wat andere spelletjes. Nu is dat niet echt 'samen' spelen, dus heb ik een controller bijgekocht. Dus nu ben ik op zoek naar een leuk spel om samen te spelen. Iemand tips?
woensdag 16 augustus 2017 om 12:16
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:52
Bedankt voor alle tips! Ja, 'maar' één ps4. Ik vond de aanschaf van 1 PS4 met 2 controllers al duur genoeg
Moet ook nog een beetje centjes overhouden voor mijn schoenenverslaving, hé?
Ik ga vandaag Diablo kopen! Volgens mij wordt het poepweer dit weekend, dus dat wordt gegarandeerd samen spelen.
Nog meer tips?
Ik ga vandaag Diablo kopen! Volgens mij wordt het poepweer dit weekend, dus dat wordt gegarandeerd samen spelen.
Nog meer tips?
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:04
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:16
Haha ja is ook hartstikke duur natuurlijk! Wij hadden er 1 gekregen en eentje zelf gekocht dus dat scheelt heParoxysm schreef: ↑18-08-2017 11:52Bedankt voor alle tips! Ja, 'maar' één ps4. Ik vond de aanschaf van 1 PS4 met 2 controllers al duur genoegMoet ook nog een beetje centjes overhouden voor mijn schoenenverslaving, hé?
![]()
Nog meer tips?
Misschien dat je er tweedehands één op de kop kunt tikken. Maarja dan moet je ook weer twee keer ps-plus kopen. Ja Sony weet wel hoe ze geld moeten verdienen.