Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

zondag 15 januari 2017 om 20:33
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd

dinsdag 15 augustus 2017 om 10:16
Ik lees net over de 1 wel een klilk en de ander niet..dat zal best vaak voorkomen toch?
Wij maken al grappen erover dat je dan elkaar gaat overhalen
"ach, valt best wel mee toch, is toch best leuk?
aaah, je kan het toch een keer proberen,
misschien kan hij/zij wel heel goed.."
lijkt me erg apart om dit soort gesprekken te voeren
Wij maken al grappen erover dat je dan elkaar gaat overhalen
"ach, valt best wel mee toch, is toch best leuk?
aaah, je kan het toch een keer proberen,
misschien kan hij/zij wel heel goed.."
lijkt me erg apart om dit soort gesprekken te voeren

dinsdag 15 augustus 2017 om 10:27
Mijn man-van-dienst-van-dat-moment had ook een keer zijn oog laten vallen op een mooie donkere dame in een club. Helaas voor hem vond ik haar man werkelijk afzichtelijk dus het feest ging niet door. En zo hoort het.
Helaas was hij diezelfde afspraak een aantal maanden daarna "vergeten" en ging hij alsnog aan de rol met een vrouw wiens man ik niet zag zitten. Niet zo netjes van hem en dat vond hij zelf ook. Baalde hij ook wel van. Toen hebben we toch maar even duidelijke afspraken gemaakt
Helaas was hij diezelfde afspraak een aantal maanden daarna "vergeten" en ging hij alsnog aan de rol met een vrouw wiens man ik niet zag zitten. Niet zo netjes van hem en dat vond hij zelf ook. Baalde hij ook wel van. Toen hebben we toch maar even duidelijke afspraken gemaakt

.
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:28
Na een paar heel leuke club-bezoeken maar enkel plezier onder ons tweetjes hebben we eindelijk de stap gezet om een ander stel te benaderen. Het was zalig en smaakt naar meer. Nu hebben we een profiel op sdc aangemaakt en al en paar matches. We willen de eerste keer graag afspreken in een club maar hoe gaat dat vervolgens? Blijf je de hele avond samen als het klikt? Of kan je het leuk hebben met ons viertjes en daarna apart van elkaar?

dinsdag 15 augustus 2017 om 10:51
Onze newbie datingsite ervaring is trouwens dat adultmatch zo ver het beste voldoet voor ons als absolute beginners die niet willen betalen direct.
Als je even wilt rondkijken en in contact komen dan is dit wel heel geschikt en laagdrempelig. Je kan contact leggen middels standaardberichtjes en je kan antwoord geven als een betalend lid contact met jou opneemt. Je kan een aantal foto's afschermen in een prive album en die dan voor "een stel" zichtbaar maken of weer verbergen.. ja dat is best een goede site om zo eens rond te kijken.
We hebben inmiddels al contact met een stel waar we na de vakantie maar eens een borrel mee gaan doen en een tweede stel toont interesse..
Lastig hoor om niet meteen een collectie stellen aan te leggen, dat dan meer uit jacht dan uit behoefte om met zoveel stellen iets te doen haha.
Is daar nog etiquette voor?..met hoeveel stellen mag je tegelijk aanpappen? is dat done of not done ?
hoe dan ook regioswingers is hem zeker niet geworden..op die site kan je leuk rondkijken maar is contact leggen niet mogelijk zonder te betalen. Vervolgens ontvang je best veel berichten (zoveel dat er wel fake tussen moet zitten) die dan niet te lezen zijn omdat je niet betaald, je ontvangt chat berichten (die dan weer niet erg persoonlijk lijken, ook fake?) en daar mag je maar 1 of 2 zinnen terug zeggen en dan zit je weer vast..het is erg commercieel van opzet en dat frustreert ons in ieder geval teveel..te duidelijk aan het lokken om mensen zo snel mogeijk betalend te laten worden.
Als je even wilt rondkijken en in contact komen dan is dit wel heel geschikt en laagdrempelig. Je kan contact leggen middels standaardberichtjes en je kan antwoord geven als een betalend lid contact met jou opneemt. Je kan een aantal foto's afschermen in een prive album en die dan voor "een stel" zichtbaar maken of weer verbergen.. ja dat is best een goede site om zo eens rond te kijken.
We hebben inmiddels al contact met een stel waar we na de vakantie maar eens een borrel mee gaan doen en een tweede stel toont interesse..
Lastig hoor om niet meteen een collectie stellen aan te leggen, dat dan meer uit jacht dan uit behoefte om met zoveel stellen iets te doen haha.
Is daar nog etiquette voor?..met hoeveel stellen mag je tegelijk aanpappen? is dat done of not done ?
hoe dan ook regioswingers is hem zeker niet geworden..op die site kan je leuk rondkijken maar is contact leggen niet mogelijk zonder te betalen. Vervolgens ontvang je best veel berichten (zoveel dat er wel fake tussen moet zitten) die dan niet te lezen zijn omdat je niet betaald, je ontvangt chat berichten (die dan weer niet erg persoonlijk lijken, ook fake?) en daar mag je maar 1 of 2 zinnen terug zeggen en dan zit je weer vast..het is erg commercieel van opzet en dat frustreert ons in ieder geval teveel..te duidelijk aan het lokken om mensen zo snel mogeijk betalend te laten worden.
dinsdag 15 augustus 2017 om 11:10
Dat mogen jullie helemaal zelf beslissen natuurlijk.
Ik zou van tevoren aangeven dat het voor mij niet vanzelfsprekend is dat we de hele avond met zijn vieren zijn en ik zou dat van hun ook niet verwachten.
.
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:20
Wij gaan vaak na de sex nog even wat met het andere stel drinken beneden (je moet toch even bijkomen) maar daarna weer lekker zelf verder...en soms gaan we ook niks meer drinken...we bedanken ze en gaan samen lekker een drankje doen....Merle9988 schreef: ↑15-08-2017 10:28Na een paar heel leuke club-bezoeken maar enkel plezier onder ons tweetjes hebben we eindelijk de stap gezet om een ander stel te benaderen. Het was zalig en smaakt naar meer. Nu hebben we een profiel op sdc aangemaakt en al en paar matches. We willen de eerste keer graag afspreken in een club maar hoe gaat dat vervolgens? Blijf je de hele avond samen als het klikt? Of kan je het leuk hebben met ons viertjes en daarna apart van elkaar?
Nee van claimerig gedrag moeten wij niks weten...we komen voor een avondje sex met een stel(len) en we willen graag zelf die avond indelen....
donderdag 17 augustus 2017 om 17:43
Sasseplas225 schreef: ↑08-08-2017 23:26Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een tijdje mee; ik ben sinds kort weer single na een relatie van 20 jaar, en heb heel veel zin mijn seksuele ervaringen uit te breiden de komende tijd. Geen zin in serieus of minder serieus daten en allerlei relatiegedoe. Ik word altijd erg opgewonden van fantasieën over groepssex, sex in het openbaar of sex met een vrouw. Geen van die dingen ooit uitgeprobeerd, maar daar moet maar eens verandering in komen nu. Een parenclub of sexsauna lijkt mij een mooie en veilige plek daarvoor, en ik ben me nu daarop aan het orienteren. Het lijkt me wel heel erg spannend; de eerste keer zo'n lokatie bezoeken, en ik ga dan ook liever niet helemaal alleen. Zou dan graag iets willen afspreken met een andere vrouw of een stel wat al bekend is in die club en mij een beetje kan introduceren, wegwijs maken, of waar ik steun bij kan zoeken als ik me niet goed raad weet. In mijn sociaal netwerk ken ik niemand die daar voor in aanmerking komt.
Ik hoop op tips van jullie, over de volgende zaken:
- welke club zou voor mijn doel het meest geschikt zijn? Ik ben 51 jaar, maar lang, blond en slank en goed verzorgd. Ik dacht aan PartyPlayers of Mystique, zijn er single vrouwen die hier ervaring mee hebben? Of met andere clubs? Wel lijkt het me prettig als er ook single mannen zijn, maar niet een overdosis daarvan en liefst wel een beetje beschaafde en verzorgde exemplaren...
- hoe vind ik een vrouw of een stel dat mij wil introduceren?
Ik heb nog wel meer vragen maar dat komt later wel...
Hoi, we lezen jou vraag op het viva forum of er een stel / vrouw is die jou wil introduceren bij een parenclub. Wij (stel 47/48 jaar) gaan ongeveer 1x per maand naar partyplayers (meestal een woensdagavond of vrijdagavond en/of parenclub Monique. Als je zin hebt dan willen we je best introduceren en een beetje op weg helpen. Als je interesse hebt dan maken we gewoon een keer een afspraak.
Gr sunmer777
donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
Wanneer je een abo hebt bij SDC kun je gratis een bracelet aanvragen. In de sdcbracelet groep kun je zien hoe je deze kunt aanvragen.
You only live once. Enjoy!
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:57
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:02
Net weer terug in mijn eigen huisje (was daar in de buurt op vakantie), dus eindelijk weer een fatsoenlijk toetsenbord onder mijn vingers om een uitgebreidere reactie te tikken...spraakwater schreef: ↑18-08-2017 21:25@Zijdus: hoe was je ervaring in Susteren?
Wij gaan morgen... spannend!
Eerlijk gezegd heb ik een heel leuke avond gehad. Ik ken meerdere clubs in Nederland en vond Devils&Angels een mooie en verzorgde club waar ook aan de details gedacht is. Zo krijg je bijvoorbeeld een polsbandje met je sleutelnummer en kun je je sleutel bij de bar afgeven i.p.v. dat je continu zo'n onhandig ding bij je moet houden. Ook de kamers zijn minder klinisch/schoonmaaktechnisch handig ingericht dan ik op andere plekken wel eens zie. Veel kussentjes, mooi aangekleden kamers met sfeerverhogende accessoires. Niet te vergelijken bijvoorbeeld met de kamertjes in Showboat met hun skai bedden en kussens.
Er is een gezellige bar/dansruimte, een mooie grote, maar knus aanvoelende buitenruimte met grote jacuzzi, zwembad, sauna en zitjes voor de rokers (met terrasverwarmer erboven waar ik met mijn weinig-spek-op-de-botten af en toe lekker onder gekropen ben). Ik was er afgelopen zaterdag en op zaterdagen blijken ze maximaal zeven single mannen binnen te laten, waardoor er dus met name stellen aanwezig zijn (en een enkele eigenwijze single dame zoals ik). Het publiek was lekker relaxed, ik heb weinig groepjesvorming gezien, hoewel sommigen elkaar duidelijk kenden, en door de tijd van het jaar waren er ook redelijk wat vakantiegangers aanwezig (sommige met camper die voor zover ik het begrepen heb 's nachts op de parkeerplaats mocht blijven staan). Eerder las ik ergens dat er op zaterdag meer een erotisch-uitgaan-publiek zou komen, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Toen ik samen met een appetijtelijke Vlaamse Italiaan boven een plekje zocht, bleek op elke kamer actie gaande te zijn en moesten we even zoeken naar wat beschikbare matrasruimte. De aanwezige single heren gedragen zich overigens keurig en hoffelijk. Ook dat heb ik wel eens anders meegemaakt.
Oftewel, ik heb me prima vermaakt en beschouw deze club als een van de leukere die ik tot nu toe ben tegengekomen (ik ken naast Showboat de Fata, Partyplayers, In4love en de feesten in club De Boerderij in Nijeveen). De avond eindigde eenmaal weer aangekleed en de deur uitgestapt nog met een leuke verrassing. Buiten bleek namelijk een soort snackloket te zijn met een aantal statafels waar je nog een midnightsnack in de vorm van een patatje kon eten, eventueel zelfs met zoervleis (Limburgs stoofvlees). En ook dat zat als vanzelfsprekend bij de prijs in. Ze weten daar in het zuiden heel goed hoe je een prima swingersclub neerzet.
Hmm... Dit is, als ik het nog eens doorlees, wel een flink lovende recensie geworden. Zijn er ook nog negatieve punten? Misschien voor de mensen die slecht tegen rook kunnen. Vanaf een bepaalde tijd sluit de voordeur en wordt het dus een besloten feest waardoor binnen de asbakken op tafel mogen. Dit is echter alleen in de bar/dansruimte het geval. Verder: het restaurant sluit om twaalf uur, terwijl ik meestal pas na die tijd trek begin te krijgen. Maar met het patatje buiten aan het eind van de avond, heb ik dat niet als een probleem ervaren. Bij de statafels heb ik ook nog even gezellig met meerdere stellen gekletst. Tenslotte: misschien een nadeel voor de single dames zonder interesse in stellen (ik ben zelf helaas ook hooguit toevals-bi) kan het kleine aantal single mannen een nadeel zijn.
Well behaved women rarely make history.

zaterdag 19 augustus 2017 om 09:55
Ik wil je wel helpen; PM me je vragen maar!Merle9988 schreef: ↑18-08-2017 14:57Pfff, vind het wel allemaal een beetje spannend zo op sdc. En ik heb eigenlijk nog heel veel vragen. Is er iemand die mij een beetje wegwijs wil maken kwestie van omgangsvormen in dit hele gebeuren etc. En dan liefst in privé berichten, is wat makkelijker denk ik.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:15
Je mag mij ook pb sturen. Heb er een profiel als single dame.Merle9988 schreef: ↑18-08-2017 14:57Pfff, vind het wel allemaal een beetje spannend zo op sdc. En ik heb eigenlijk nog heel veel vragen. Is er iemand die mij een beetje wegwijs wil maken kwestie van omgangsvormen in dit hele gebeuren etc. En dan liefst in privé berichten, is wat makkelijker denk ik.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:32
Graag gedaan. Veel plezier vanavond!
Well behaved women rarely make history.
zaterdag 19 augustus 2017 om 20:49
Leuk dat jullie ook in Cap waren! Wij waren er ook eind juli begin aug 2 weken, maar vol met paren hoor! Volgend jaar zeker gaanjouwsecondlover schreef: ↑14-08-2017 23:00Wij zijn net terug uit Cap en hoorden meer stellen over genoemde clubs. Maar door twee zeer warme weken waren er wel veel single mannen maar minder stellen werd ons verteld. Dus misschien gaan we volgend jaar testen

zaterdag 19 augustus 2017 om 23:07
Hoi, wij hebben ook nog niet heel veel ervaring en zoeken ook nog een beetje.Merle9988 schreef: ↑15-08-2017 10:28Na een paar heel leuke club-bezoeken maar enkel plezier onder ons tweetjes hebben we eindelijk de stap gezet om een ander stel te benaderen. Het was zalig en smaakt naar meer. Nu hebben we een profiel op sdc aangemaakt en al en paar matches. We willen de eerste keer graag afspreken in een club maar hoe gaat dat vervolgens? Blijf je de hele avond samen als het klikt? Of kan je het leuk hebben met ons viertjes en daarna apart van elkaar?
we hebben wel al ontdekt dat een club wel heel fijn en veilig is.
Hoe je daar verder na het eerste contact met elkaar omgaat moet de avond denk ik helemaal zelf uitwijzen.
Een ding is wel belangrijk, weer eerlijk naar elkaar.
Als het van een iemand niet klikt zeg dat dan, dan kan je tenminste rustig verder kijken.
zouden we Pm jullie profiel mogen weten van sdc?
XX
Genieten met een geile G
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:09
wij zijn ook wel benieuwd of jullie ervaring daar net zo was!
We willen misschien ook wel eens daarheen gaan
Genieten met een geile G
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:19
Nou Merle9988, hierbij mijn vrijblijvende eerste tip: hou je diverse fora gescheiden. Zeker bij kersverse leden die om je profiel vragen, sorry hijenzijsamen. Te vaak gehoord en meegemaakt dat er gewoon een geil mannetje wilde gluren. En ook als je heel bewust op beide plekken een andere naam hebt, geeft het niet prijsgeven van je profielnaam daar je hier meer anonimiteit om te schrijven. Er kan snel gelinkt worden aan vrienden en validaties op sdc als jij hier ervaringen schrijft.
zondag 20 augustus 2017 om 07:58
Dit is natuurlijk schijnveiligheid he. Je kunt als man ook even je buurvrouw vragen om samen die camcheck te doen_Marana_ schreef: ↑13-08-2017 11:51
Op eXcitant worden mensen eerst gecheckt via de cam. Waren wij eerst wat huiverig voor, maar eenmaal binnen zagen we veel profielen met ook gezichtsfoto's en ook wij deden dat al snel. Dankzij de camcheck weet je dat er absoluut geen fakers zijn en dat je dus je gezicht wel kunt laten zien.

Verder qua veiligheid is sdc zo lek als een mandje, hou daar rekening mee met de foto's die je erop zet. Bedenk ook dat foto's altijd kunnen worden opgeslagen door iemand. En bedenk dat er ook handige harry's rondlopen die een zeer slecht beveiligde website zoals sdc heel gemakkelijk kunnen kraken (hacken wil ik het niet eens noemen, zo ingewikkeld is het schijnbaar niet).
Zoals al eerder werd gezegd is het inderdaad verstandig speciaal foto's te maken die je alleen voor deze doeleinden gebruikt, of in ieder geval andere foto's gebruiken dan die op je facebook profiel staan. Nog een tip; hou het gescheiden. Een foto is óf sexy/naakt/geil maar dan altijd volledig anoniem (dus zonder gezicht, maar let ook op de achtergrond op foto's, die kan ook nog wel eens heel herkenbaar zijn) óf een foto is herkenbaar door je gezicht maar dan dus nooit sexy/naakt/geil. Als er dan iemand aan de haal gaat met je profiel en foto's kun je altijd beweren dat het inderdaad jouw gezichtsfotos zijn, maar dat jij het niet bent op die sexy foto's en dat je nooit een profiel hebt aangemaakt.
Sowieso is het goed om te bedenken hoe chanteerbaar je bent als je twijfelt of je wel of niet anoniem je profiel wil staan. Ik ben als single zonder kids, zonder een baan in een gevoelige sector waar dit wel eens een probleem zou kunnen zijn (mijn werkgever zou het geen fluit kunnen schelen), niet echt chanteerbaar. Wel ben ik een vrouw dus wat ik uitspook is nog wel ontzettend taboe (van single mannen is het wat geaccepteerder), dus ik blijf wel voorzichtig. Maar stel je werkt met kinderen, of je hebt een eigen bedrijf, of je werkt bij de overheid of welke gevoelige sector dan ook, blijf voorzichtig. Ik ken helaas meerdere verhalen over boze exen die naakfoto's van sdc door het hele dorp hingen, mensen die ontslagen zijn, eigen bedrijven die failliet gingen...
vicky87 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 10:28
0.12% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 10:11
Je kunt je profielnaam aan laten passen bij de helpdesk als jullie dat echt willen. Een mailtje is voldoende. Het schrijft hier vrijer. Stel dat je hier schrijft dat de date zaterdag vreselijk was. Ik kijk op je profiel daar en zie wie het is. Misschien ken ik diegene, misschien ken ik één van hun vrienden... Ik wil niet zeggen dat je nooit je profielnaam moet geven aan een viva-mens, maar ik zou het niet heel snel doen. Kik aanmaken is ook prettig, daar kun je anoniem chatten zoals op Whatsapp. Persoonlijk app ik ook gewoon, aangezien ik eerst mail en mijn intuïtie er nog niet naast heeft gezeten in een jaar tijd. Sommigen zetten hun kiknaam in hun profiel, maar ook daar heb ik liever controle over. Ik kik dus alleen met mannen waarvan het profiel me aanspreekt.