Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 14 februari 2009 om 00:43
Halo alemal, hier benik weris. Okal slape juli musgien alemal al. Ik hep efe een beedje blei gelese (med Frans zun slag), wel veul werruk hoor! Jemugdepemug wat sgreive juli soms veul seg. Maja (bij), aangesiens ik mun staartdus van havettoebie noch enugsinds wild aanhouwe wild ik toch wel een b-tje op de hoochtepunte bleife van juli sijle&rijle, tuulk. Bij bleife, sotoespiek (nochmals Maja).
As juli nauw nog werus wad wille wete ofer un millilitereer, dan moche juli mein gerusterluk aansgiete hoor (niet leterluk chraach) wand daar hep ik harstikker feel vurstant van - me hup isdur namuluk 1.
Ojah, koekie, ik bent al lang weer los hoor, van Fiet zun hok. Hut vroos niemeer en opeens was hut perbleem opgeloze, heul gek?!
Baai! Lekr slape!
As juli nauw nog werus wad wille wete ofer un millilitereer, dan moche juli mein gerusterluk aansgiete hoor (niet leterluk chraach) wand daar hep ik harstikker feel vurstant van - me hup isdur namuluk 1.
Ojah, koekie, ik bent al lang weer los hoor, van Fiet zun hok. Hut vroos niemeer en opeens was hut perbleem opgeloze, heul gek?!
Baai! Lekr slape!
zaterdag 14 februari 2009 om 00:52
Nau Anelis, wad salik is fertelle... me hup is al heul lang un egte mililitereer, fan se werruk dus he. Hei seg wellis datie hut gewoon luek fin om sig te furkleje as soldad en datie dur darom so beiloop, maar datis nieso hoor, hei furdient dur ook gelt mee. Das dan weer een lueke bij (Maja) komstughijt vinnik.
zaterdag 14 februari 2009 om 01:08
Mein bruur is ook een militiraar, heel stoer istie en knap in pask enzo maar wat nieszo leutig is, is dattie aleen (nouja, dan niet aleen maar meddun heule groep dusz..) dan ook naar Verafgaanweggistiedanhelemaaldaar-land moedt over twee (1) maanden.
Hij hout eg wel van cuurkool bij de weg, Annelieze. En hij krijgt heel graag post alstie der zit daar!
Hij hout eg wel van cuurkool bij de weg, Annelieze. En hij krijgt heel graag post alstie der zit daar!
zaterdag 14 februari 2009 om 11:10
zaterdag 14 februari 2009 om 11:16
Hij Hoh Hah Vedtas!
Ik heb hiiirlik uitgeslape feddaag en voel me lecka wielexst. Menhir B wil daddik feddaag is hillegaar NIX doe en zeker al nied aan lijsjes denk of gaan stofzijge of kamers oprijjme of uitgebrijt coake zowals gistere dus. Nou, dad laat ik mij 2, 3, 4x zegge!>!
Mogtik duzwad doen, dat july me ff 1 zijntje geven?±?
kuszjjez, bietst weel Li Bok.
Ik heb hiiirlik uitgeslape feddaag en voel me lecka wielexst. Menhir B wil daddik feddaag is hillegaar NIX doe en zeker al nied aan lijsjes denk of gaan stofzijge of kamers oprijjme of uitgebrijt coake zowals gistere dus. Nou, dad laat ik mij 2, 3, 4x zegge!>!
Mogtik duzwad doen, dat july me ff 1 zijntje geven?±?
kuszjjez, bietst weel Li Bok.
zaterdag 14 februari 2009 om 11:38
Hallo Havettekes.
Liedewei, jouw menhir is vudaag een vustandig man, geniet durvan!
Ik foel me slegt en heul wiebelig vudaag. Me lijf laat me wir s errug in de steek, tewijl ik morruge eigeluk naar me neefje moet. Die ist vudaag jarig, net as Loes dur roepding! Me neefje wor al 6 (ja, zes!) jare.
Loes, puficiat met je roepdingetje!!! En met me neefje!!!
Liedewei, jouw menhir is vudaag een vustandig man, geniet durvan!
Ik foel me slegt en heul wiebelig vudaag. Me lijf laat me wir s errug in de steek, tewijl ik morruge eigeluk naar me neefje moet. Die ist vudaag jarig, net as Loes dur roepding! Me neefje wor al 6 (ja, zes!) jare.
Loes, puficiat met je roepdingetje!!! En met me neefje!!!
zaterdag 14 februari 2009 om 11:59
Liefu baps kejje niedt zegge dad je 1 annere keer komt voor ze fjaardag? Zowelzo is ik "moed' naar 1 fjaardag 1 leuge. Znorry daddik hud zeg. Jei zou da wille maar wannie kanda kannie, tog wijvie? je ben de 1xste om dat almar aan mei voor t ehoude tog. Dus...
En ja, Roepdingeke van Loezetje GEVISITEERT! :kusjesenknuveltjesz!:
En ja, Roepdingeke van Loezetje GEVISITEERT! :kusjesenknuveltjesz!: