Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Tis un tesd die met paarde te make hebe Ik wort nooit un zwangersaurus....nooijt.
Nau zuukseks dan med de paardetest, weer es wat anders dan een schapetest!! Set m opppp!!
Voo duh sgapeteste ben ik chlansjreik geslage.
Halo alemal, hier benik weris. Okal slape juli musgien alemal al. Ik hep efe een beedje blei gelese (med Frans zun slag), wel veul werruk hoor! Jemugdepemug wat sgreive juli soms veul seg. Maja (bij), aangesiens ik mun staartdus van havettoebie noch enugsinds wild aanhouwe wild ik toch wel een b-tje op de hoochtepunte bleife van juli sijle&rijle, tuulk. Bij bleife, sotoespiek (nochmals Maja).

As juli nauw nog werus wad wille wete ofer un millilitereer, dan moche juli mein gerusterluk aansgiete hoor (niet leterluk chraach) wand daar hep ik harstikker feel vurstant van - me hup isdur namuluk 1.

Ojah, koekie, ik bent al lang weer los hoor, van Fiet zun hok. Hut vroos niemeer en opeens was hut perbleem opgeloze, heul gek?!

Baai! Lekr slape!
Hi jannigje, mei ben je dus niet vergaan. Leuk dat je er weer efe ben.

Hep jij een hup die gemilimeterd is? inturresant sech. fertel daar us meer ofer.
Nau Anelis, wad salik is fertelle... me hup is al heul lang un egte mililitereer, fan se werruk dus he. Hei seg wellis datie hut gewoon luek fin om sig te furkleje as soldad en datie dur darom so beiloop, maar datis nieso hoor, hei furdient dur ook gelt mee. Das dan weer een lueke bij (Maja) komstughijt vinnik.
sit ie monumenteel in oorlochsgebiet? Of is ie met furloof.
Willie misgien nog suurkool?
Nee, monumenteel sittie gewoon naast mein. Hei hep selluf ook een peesee, we hebbe dur ellekus eendje.

Hei is vorug jaar al naar de oorloch gewees, nou moeti eers weer een heuleboel oevene voor ie weer integt gaat oorloch voere.
Ik sallum effe frage...

Nee, hei hoefd geen suurkool segtie. Hei is harstikker druk anut keme (= speletje doen op peesee, voor ale diudelukhijt).
Mein bruur is ook een militiraar, heel stoer istie en knap in pask enzo maar wat nieszo leutig is, is dattie aleen (nouja, dan niet aleen maar meddun heule groep dusz..) dan ook naar Verafgaanweggistiedanhelemaaldaar-land moedt over twee (1) maanden.

Hij hout eg wel van cuurkool bij de weg, Annelieze. En hij krijgt heel graag post alstie der zit daar!
nahja agteruit dan maar weer. Wil ie wel suurkool meeneme naar hut slagtovver gebeid danookwel oorloggebiet? Hut sgeint dadt de weruld befolle king daar egt op sit te wagte.
nahja agteruit dan maar weer. Wil ie wel suurkool meeneme naar hut slagtovver gebeid danookwel oorloggebiet? Hut sgeint dadt de weruld befolle king daar egt op sit te wagte.
Moete juli nochnie slape trauwes? Sit hier midde in de nag alemal maar een b-tje te qwekke...!
Ja jei dan, Jannig!
Hoe ken jei nau sien datik nie slaapt?!
Maar je hep wel geleik hoor, ik slaabt nognie. Ik hat een hele gecke dach en dan kannik noojd so goet slape.
... Hep idereen naar bet gejaacht follugus mein. Nauja, dan gaat ik selluf ook maar...

Klig * ligd iut*

Bai!Bai!
*doet ligt aan en knipbeurd met haar ooge*

Goejemorge. Bleh, ik hep iets te feel wein gedronke chisterafont en ben ieds te laad na bet gegaan. Foel me nie suupervit. Maja, eeve wad ete en dan kompt het fast wel goet.
goeiesmorgens, wat was jei froeg lies

ik was ook al teitje want se kome de akuu brenguh voor mijn ootoo (die is nameluk een bietje stukkig)

en mijn ramenwisser is met duk teep fasgeset, dus die moet biljartbal ook ff fiksen fandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hij Hoh Hah Vedtas!

Ik heb hiiirlik uitgeslape feddaag en voel me lecka wielexst. Menhir B wil daddik feddaag is hillegaar NIX doe en zeker al nied aan lijsjes denk of gaan stofzijge of kamers oprijjme of uitgebrijt coake zowals gistere dus. Nou, dad laat ik mij 2, 3, 4x zegge!>!

Mogtik duzwad doen, dat july me ff 1 zijntje geven?±?

kuszjjez, bietst weel Li Bok.
Hallo Havettekes.

Liedewei, jouw menhir is vudaag een vustandig man, geniet durvan!

Ik foel me slegt en heul wiebelig vudaag. Me lijf laat me wir s errug in de steek, tewijl ik morruge eigeluk naar me neefje moet. Die ist vudaag jarig, net as Loes dur roepding! Me neefje wor al 6 (ja, zes!) jare.

Loes, puficiat met je roepdingetje!!! En met me neefje!!!

En me neefje woon hemaal naast Liedje dur stat, dus das best ver met de oto.
Liefu baps kejje niedt zegge dad je 1 annere keer komt voor ze fjaardag? Zowelzo is ik "moed' naar 1 fjaardag 1 leuge. Znorry daddik hud zeg. Jei zou da wille maar wannie kanda kannie, tog wijvie? je ben de 1xste om dat almar aan mei voor t ehoude tog. Dus...

En ja, Roepdingeke van Loezetje GEVISITEERT! :kusjesenknuveltjesz!:
Ja Liedje, da klopt.

Mar ik wil gewoon wannie kanda kan tog! En ik zeg so vaak af vanweges me lijf, da ik me steets sguldiger gaat voele. Stom lijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven