Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

zondag 15 januari 2017 om 20:33
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 10:14
Klopt Vicky. Ik zou graag een gewone profielfoto op mijn profiel zetten, maar ik doe het niet. Als er een klik ik mail ik die wel. Mijn foto's zijn zonder hoofd, al hebben sommige van mijn vaste dates echt wel chantagemateriaal in hun bezit. Mijn redenatie: ik ben single, ik heb seks. Dat kan me ongemakkelijke momenten opleveren als het verspreid wordt, maar echt niet mijn baan kosten.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zondag 20 augustus 2017 om 20:45
Dank je Vlammetje voor je bezorgdheid.
We kennen sdc, exitant, kik enz , ook wij lopen al langer als een jaar mee.
Maar we zijn hier niet om dates af te zeiken.
Iets te verbergen hebben we ook niet, dus als je iets kwijt wil kan dat hier of op sdc.
Maakt ons niet uit.
De reden waarom we hier zijn is om eventueel mee te kletsen over nieuwe en te ontdekken dingen en plekken.
Veel plezier
X hijenzij
Ps als mensen zelf over hun sdc profiel beginnen waarom is het dan fout om ernaar te vragen?
We kennen sdc, exitant, kik enz , ook wij lopen al langer als een jaar mee.
Maar we zijn hier niet om dates af te zeiken.
Iets te verbergen hebben we ook niet, dus als je iets kwijt wil kan dat hier of op sdc.
Maakt ons niet uit.
De reden waarom we hier zijn is om eventueel mee te kletsen over nieuwe en te ontdekken dingen en plekken.
Veel plezier
X hijenzij
Ps als mensen zelf over hun sdc profiel beginnen waarom is het dan fout om ernaar te vragen?
Genieten met een geile G
zondag 20 augustus 2017 om 23:33
De tips waren dus meer voor Merle. Ik krijg de indruk dat ik jullie beledigd hebt? Ik ga er niet van uit dat wie dan ook hier is om dates af te zeiken, ik gaf slechts een voorbeeld waaruit blijkt dat iets onschuldigs als je profielnaam bekend hebben op een forum soms vervelende gevolgen kan hebben waar je in eerste instantie niet bij stil stond. Het was dus ook absoluut niet persoonlijk naar jullie toe bedoeld.
maandag 21 augustus 2017 om 09:01
Bedankt voor de tips Vlammetje.
Wij moeten en willen wel een beetje voorzichtig zijn, zowel privé (gezin) en professioneel. Niet dat ik zou ontslagen worden als foto's of activiteiten zouden uitlekken maar ongemakkelijk zou het wel zijn.
En in enthousiasme en door onwetendheid kan je al wel eens iets doen waar je later spijt van krijgt.
Ik weet ook wel dat alles wat je online zet, mogelijk kan uitlekken maar profielen gescheiden houden is alvast een goede tip.
Maar wat is kik?
Wij moeten en willen wel een beetje voorzichtig zijn, zowel privé (gezin) en professioneel. Niet dat ik zou ontslagen worden als foto's of activiteiten zouden uitlekken maar ongemakkelijk zou het wel zijn.
En in enthousiasme en door onwetendheid kan je al wel eens iets doen waar je later spijt van krijgt.
Ik weet ook wel dat alles wat je online zet, mogelijk kan uitlekken maar profielen gescheiden houden is alvast een goede tip.
Maar wat is kik?
maandag 21 augustus 2017 om 09:27
Helaas konden we door onverwachte omstandigheden niet gaan. Nieuwe datum staat gelukkig wel gepland!hijenzijsamen schreef: ↑19-08-2017 23:09wij zijn ook wel benieuwd of jullie ervaring daar net zo was!
We willen misschien ook wel eens daarheen gaan

maandag 21 augustus 2017 om 11:40
Ik hoop dat iedereen het weekend weer heeft overleefd....maar het volgend weekend staat over een paar dagen weer voor de deur..
We hebben ons oog laten vallen op de "Sexpertnight" in de Fun4Two....heeft iemand hier ervaring mee?
We zijn benieuwd of we hetzelfde publiek treffen als op de zaterdagavonden en is er een beetje actie....daar komen we tenslotte voor.
As je andere leuke suggestes hebt horen we het ook graag natuurlijk....het mag ook best een club(je) of feestje zijn waar beperkt alleengaande mannen aanwezig zijn......Barst maar los...
We hebben ons oog laten vallen op de "Sexpertnight" in de Fun4Two....heeft iemand hier ervaring mee?
We zijn benieuwd of we hetzelfde publiek treffen als op de zaterdagavonden en is er een beetje actie....daar komen we tenslotte voor.
As je andere leuke suggestes hebt horen we het ook graag natuurlijk....het mag ook best een club(je) of feestje zijn waar beperkt alleengaande mannen aanwezig zijn......Barst maar los...
maandag 21 augustus 2017 om 17:43
Hallo, wij volgen dit forum met tussenpozen. Afgelopen week zijn wij in een parenclub geweest en kwamen in gesprek met een ander koppel. Wij hebben in de club soms p.r. met een ander koppel (wanneer het klikt) en doen dat altijd met condoom. Het koppel waar wij afgelopen week een gesprek mee hadden, had regelmatig thuisdate's met meerdere personen. Zij deden dat zonder condoom en lieten zich minimaal één keer in de 3 maanden testen. Zij vroegen aan hun sexpartners dat zij zich ook één keer in de 3 maanden lieten testen. Hebben jullie ervaringen hiermee? Dus met meerdere personen een thuisdate zonder condoom, die zich regelmatig laten testen.
Live is short
maandag 21 augustus 2017 om 20:48
Geen ervaring mee en persoonlijk liep ik bij die mensen ook direct weer de deur uit. Ik snap niet dat mensen dat risico nemen. Want zij doen het allemaal weer met anderen en die doen het weer met anderen. Wie zegt dat ze het elders wel veilig doen? Ik zeg: vragen om problemen.

maandag 21 augustus 2017 om 21:01
Wat Vlam zegt.
Wil er nog aan toevoegen dat er veel minder getest wordt nu het bij de GGD niet meer gratis is voor swingers.
En resultaten vwb HIV worden pas veel later zichtbaar, dus wat heb je dan aan die 3 maanden?
Verder is het risico vooral hoog als er bloed of sperma contact is, vwb HIV en de viral load.
Maar een condoom maakt ook weer geen 100% safe seks en dat vergeten/realiseren zich sommigen hier duidelijk ook niet op dit forum of sdc bv. Dus testen is en blijft noodzaak met wisselende contacten.
Wil er nog aan toevoegen dat er veel minder getest wordt nu het bij de GGD niet meer gratis is voor swingers.
En resultaten vwb HIV worden pas veel later zichtbaar, dus wat heb je dan aan die 3 maanden?
Verder is het risico vooral hoog als er bloed of sperma contact is, vwb HIV en de viral load.
Maar een condoom maakt ook weer geen 100% safe seks en dat vergeten/realiseren zich sommigen hier duidelijk ook niet op dit forum of sdc bv. Dus testen is en blijft noodzaak met wisselende contacten.
anoniem_64ae66e217b4a wijzigde dit bericht op 21-08-2017 21:02
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
0.79% gewijzigd
maandag 21 augustus 2017 om 21:17
Ik denk ook dat velen zeggen dat ze regelmatig testen, maar het lang niet zo regelmatig doen. Daarbij is het een tijdelijke toetsing. Ik heb ook wel getest, negatief bevonden, maar vlak daarna bijvoorbeeld een ongelukje met een condoom. Dan zegt die test geen enkele moer meer. Maar met swingers feesten zonder condoom? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo stom is eigenlijk. En zoveel vertrouwen bij anderen neerlegt. Persoonlijk zou ik het alleen overwegen bij een vaste date die ik volledig vertrouw ivm condoomgebruik met derden of bij je eigen partner.
maandag 21 augustus 2017 om 22:05
dinsdag 22 augustus 2017 om 15:10
Wij gaan zaterdag nog eens een stapje in de wereld zetten.
We hebben niet met iemand afgesproken maar ik vind het toch heel erg spannend omdat het de eerste keer is dat we op voorhand weten dat er iets kan/mag gebeuren met anderen.
We zijn al een paar keer naar verschillende clubs geweest maar mijn man was er nog niet klaar voor eerder. Tot hij de laatste keer ineens heel onverwacht een super leuk stel benaderde en we een heel leuke avond hadden.
Ik was dan ook altijd heel voorzichtig in contacten en gesprekken met anderen, om geen verwachtingen te wekken maar nu kan ik lekker fijn ontspannen zijn. Ik kijk er echt naar uit.
We hebben niet met iemand afgesproken maar ik vind het toch heel erg spannend omdat het de eerste keer is dat we op voorhand weten dat er iets kan/mag gebeuren met anderen.
We zijn al een paar keer naar verschillende clubs geweest maar mijn man was er nog niet klaar voor eerder. Tot hij de laatste keer ineens heel onverwacht een super leuk stel benaderde en we een heel leuke avond hadden.
Ik was dan ook altijd heel voorzichtig in contacten en gesprekken met anderen, om geen verwachtingen te wekken maar nu kan ik lekker fijn ontspannen zijn. Ik kijk er echt naar uit.
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:29
Wij denken er precies zo over, zonder condoom not done. Het paar waar wij het in de vorige post over gehad hebben, zei (misschien terecht) dat beffen en pijpen zonder condoom net zo gevaarlijk is. Zij lieten zich in ieder geval één keer per 3 maanden testen en ik denk dat de meesten onder ons (waaronder wij) zich zichzelf niet zo vaak laten testen (daar hebben ze een punt). Verder denken wij dat er onder het forum vast wel mensen zijn die bij thuisdate's het zonder condoom doen, maar die zich hier niet (durven) melden. Wij hebben het in het gesprek met het andere koppel (dat vinden wij altijd heel leuk in de p.c., je kan met de meesten open over allerlei onderwerpen een discussie voeren) het ook gehad over het testen. Ook zij gaven toe dat er onder swingers het meest gelogen wordt over bijvoorbeeld het laten testen (en het dan nog zonder condoom doen).
Live is short
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:03
Hoi allemaal. Ik ga over 2 weken naar een parenclub, voor het eerst. Super spannend! Nu ben ik alvast een beetje aan het kijken wat ik aan moet.. zijn de meeste vrouwen daar in body's? Of gewoon bh en string/wat anders en kousen (wilde ik aan doen, maar misschien te bloot voor de eerste keer?).
En wat heb je aan voordat je in lingerie gaat? Kan een normaal hoog gesloten jurkje dat wel redelijk kort is? Of is dat weer te saai en moet je in een uitdagender jurkje? Ik heb geen idee wat "normaal" is, dus ik ontvang graag wat tips van jullie
Oh ja en heb je je lingerie al aan onder je jurkje? Of heb je dat mee en doe je dat pas in de kleedkamer aan?
En wat heb je aan voordat je in lingerie gaat? Kan een normaal hoog gesloten jurkje dat wel redelijk kort is? Of is dat weer te saai en moet je in een uitdagender jurkje? Ik heb geen idee wat "normaal" is, dus ik ontvang graag wat tips van jullie

Oh ja en heb je je lingerie al aan onder je jurkje? Of heb je dat mee en doe je dat pas in de kleedkamer aan?
dinsdag 22 augustus 2017 om 22:27
Geen kousen, veel te warm in de zomer en onhandig als je ook in het bubbelbad wilt of wilt douchen tussendoor. Welke club ga je? Je ziet zowel bh/slip als mooie body's. Ik hou zelf wel van een uitdagender jurkje voor het omkleedmoment, maar je moet niks, als dat jurkje jou goed staat en je voelt je er sexy in is het absoluut goed.
Het is maar net wat je zelf handig vindt, of je het eronder aan doet of niet. Op zich is het daar pas aantrekken wel lekker, voelt schoner of zo.
Veel plezier! Ga je alleen?
Het is maar net wat je zelf handig vindt, of je het eronder aan doet of niet. Op zich is het daar pas aantrekken wel lekker, voelt schoner of zo.
Veel plezier! Ga je alleen?
dinsdag 22 augustus 2017 om 22:30
Je trekt iets aan waarin jij je mooi en sexy voelt, zowel voor als na het omkleden. En sexy is niet hetzelfde als zo bloot mogelijk wat mij betreft! Je neemt je lingerie mee en kleedt je daar om. Wat je aan lingerie aan doet mag je zelf weten natuurlijk. Het viel me in de Fun op dat er veel mooie setjes waren, bh, slip, jarretelles. In de Showboat zie ik weer vaker body's en slipdresses. Weet je al waar je heen gaat?

woensdag 23 augustus 2017 om 10:19
Bedankt voor de tips! Ja ik wil nog even op zoek naar iets leuks om aan te trekken. Kousen niet dus in de zomer? Hmm dat vond ik juist zo mooi. Misschien doe ik ze aan en later alsnog uit. Als je in bubbelbad gaat, ga je dan gewoon naakt? Ik denken niet dat ik in sauna of bubbelbad ga. Ik weet nog niet naar welke club. Degene die me meeneemt houdt dat als een verrassing :p. Het is een scharrel van me en geen vaste partner. Zooo nieuwsgierig!