Altijd onzeker

23-08-2017 09:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_343227 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 18:56
99.87% gewijzigd
Naar de huisarts en je opnieuw laten doorverwijzen voor therapie!
Welke therapie heb je tot nu toe gehad?
Terug in therapie! Dat je dat één keer hebt geprobeerd en het voor jouw gevoel niet hielp, zegt helemaal niets. Er zijn verschillende soorten therapie, verschillende soorten therapeuten, dus wat dat betreft heb je nog heel veel opties.

Weer hulp zoeken zendt jouw man ook de boodschap dat je wilt veranderen, dat je zelf inziet dat je een probleem hebt. Als je doorgaat zoals je nu doet, raak je je man kwijt.

Je gelukkig voelen is geen doel, het is niet iets dat je kunt bereiken door bepaalde stappen te nemen. Gelukkig kun je alleen zijn, het is er soms wel, soms niet. Niemand is constant gelukkig, dus dat nastreven is onbegonnen werk.
Kurk schreef:
23-08-2017 09:50
Naar de huisarts en je opnieuw laten doorverwijzen voor therapie!
Welke therapie heb je tot nu toe gehad?
Via de huisarts doorverwezen naar algemene therapie. Dit hielp niet.
Rocket1984 schreef:
23-08-2017 10:00
Via de huisarts doorverwezen naar algemene therapie. Dit hielp niet.
terug naar de huisarts
Je zegt, dat je kind het merkt. Dan gaan er heeel veel alarmbellen af!
belle_epoque schreef:
23-08-2017 10:00
Terug in therapie! Dat je dat één keer hebt geprobeerd en het voor jouw gevoel niet hielp, zegt helemaal niets. Er zijn verschillende soorten therapie, verschillende soorten therapeuten, dus wat dat betreft heb je nog heel veel opties.

Weer hulp zoeken zendt jouw man ook de boodschap dat je wilt veranderen, dat je zelf inziet dat je een probleem hebt. Als je doorgaat zoals je nu doet, raak je je man kwijt.

Je gelukkig voelen is geen doel, het is niet iets dat je kunt bereiken door bepaalde stappen te nemen. Gelukkig kun je alleen zijn, het is er soms wel, soms niet. Niemand is constant gelukkig, dus dat nastreven is onbegonnen werk.
Het is zo ook niet te doen. Misschien moet ik maar weer terug. Vooral de gedachten willen weten hoe jij over me denkt en of ik goed genoeg ben. Dit komt echt door mijn gedachten die me steeds en opnieuw opkomen. Ik kan ze niet relativeren.
Heb je misschien teveel vrije tijd? Dus tijd om na te denken?
lilalinda schreef:
23-08-2017 10:03
terug naar de huisarts
Je zegt, dat je kind het merkt. Dan gaan er heeel veel alarmbellen af!

Ja. Dat is het allergrootste probleem. Mijn kind heeft in de gaten dat ik me niet blij meer voel. Voorheen was ik een gezellige moeder en nu zwakt dit af omdat alles zoveel energie kost. We doen wel leuke dingen maar moet dan m'n masker opzetten zodat hij niets merkt.
Jane Doe schreef:
23-08-2017 10:06
Heb je misschien teveel vrije tijd? Dus tijd om na te denken?

Nee,werken allebei veel. Wanner ik werk heb ik daar geen enkele last van. Soms dwalen m'n gedachten even af maar dat is niet zo erg als wanneer ik thuis ben.
Wat doe je dan als je thuiskomt en deze gevoelens komen op
Zit je in de overgang?
Is het wisselend per maand hoe erg je er last van heb? (Pms?)

Ga terug naar je huisarts en bespreek het!
:heart: Ik heb zelf veel verschillende soorten therapie gehad bij diverse hulpverleners. Na jaren merkte ikzelf met mijn angst en onzekerheid dat groepstherapie het best paste, maar dat is voor iedereen verschillend. Ga inderdaad weer in overleg met je huisarts! :there:
Je klinkt nogal labiel TO, ik zou nogmaals psychische hulp zoeken.
Ga naar een psycholoog, ik weet zeker dat dat je zal helpen. (Ik spreek uit ervaring.)
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Ik weet dat ik labiel klink en besef ook dat het labiel is... Moet mezelf terugvinden. Heeft tijd nodig maar ik kom er wel. Bedankt allemaal. Dit topic mag dicht.
absor schreef:
23-08-2017 10:18
Zit je in de overgang?
Is het wisselend per maand hoe erg je er last van heb? (Pms?)

Ga terug naar je huisarts en bespreek het!
Kan dat op je 30e?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven