Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, je gaat gewoon naakt in het bubbelbad (denk ik, ik ga er zelf niet in, smetvrezerig op dat gebied, wat ik gek genoeg niet heb mbt de matrassen :$ ).

Ik heb zelf een aantal overslagjurkjes die ik normaal altijd draag met een hemdje eronder, maar naar de club zonder (en zonder bh). Je kunt ook denken aan een kort jurkje of rokje inderdaad, of een top met een mooi decolleté op een mooie broek, alles waar jij je maar sexy in voelt.
Welshy schreef:
22-08-2017 22:46
How busy does Fata get? For example how many couples on a quiet night?
I have no clue, Fata is pretty big and has a lot of defferent areas. That's why it's hard to estimate the number of people inside. They are only open on Friday night, Saterday night and Sunday. Saterday is normally the bussiest night.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Annanasje, niet iedere club kent een omkleedmoment. Bij een aantal ga je direct in lingerie. Handig om te weten, voordat je iets speciaal aanschaft.

Kousen draag ik echt niet meer, ben afgelopen week alweer een kwijt geraakt. Echt gedoe!

Het is een bovendien een parenclub hè, als je al met anderen iets wilt, kijk je vooral of je die personen lekker vindt (en dat ligt meer aan uitstraling), niet of ze mooie setjes dragen.
Oranjexxx schreef:
23-08-2017 15:17
Annanasje, niet iedere club kent een omkleedmoment. Bij een aantal ga je direct in lingerie. Handig om te weten, voordat je iets speciaal aanschaft.

Kousen draag ik echt niet meer, ben afgelopen week alweer een kwijt geraakt. Echt gedoe!

Het is een bovendien een parenclub hè, als je al met anderen iets wilt, kijk je vooral of je die personen lekker vindt (en dat ligt meer aan uitstraling), niet of ze mooie setjes dragen.
Ben ik 't niet mee eens, kledingkeuze bepaald mede de uitstraling. Ik zou zeker voor een mooi setje gaan!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
23-08-2017 15:29
Ben ik 't niet mee eens, kledingkeuze bepaald mede de uitstraling. Ik zou zeker voor een mooi setje gaan!
Eens! Voor mij zit uitstraling (juist in een parenclub) ook in wat iemand draagt. En dit dan zowel voor als na het omkleed moment... ;-)
Ik vind zelf dat ik meer uitstraal als ik iets draag wat bij me past, mij mooi staat.

Dat van dat omkleedmoment, vandaar ook mijn vraag naar welke club. Ook als er geen speciaal omkleedmoment is kun je eerst in 'gewone' kleding zitten acclimatiseren trouwens, als je om je heen allemaal mooie setjes ziet ga je je ook willen omkleden op een gegeven moment.
Natuurlijk ga je voor een mooi setje waar je je lekker in voelt. Maar ik heb nog nooit gedacht: wow, die heeft een mooi setje aan, daar wil ik wel een gesprek mee aanknopen. Of meer. Dan kijk ik toch echt naar heel andere dingen.
Oranjexxx schreef:
23-08-2017 16:04
Maar ik heb nog nooit gedacht: wow, die heeft een mooi setje aan, daar wil ik wel een gesprek mee aanknopen. Of meer.
Haha ja dat is waar dat heb ik ook niet! Overigens vind ik dat bijna alle vrouwen er mooi uitzien in een parenclub, je ziet inderdaad dat ze zich prettig voelen in wat ze dragen en dat stralen ze dan ook zeker uit! Ik kan echter wel afknappen op mannen met bijv. bepaalde boxershorts aan of veel beharing etc. Daar kan ik toch maar moeilijk doorheen kijken hoor. En dan bedoel ik puur qua seksuele aantrekkingskracht. Want om iemand aardig te vinden en een gezellig praatje mee te hebben is dat natuurlijk niet van belang. Hebben jullie dat ook? Of ben ik gewoon lastig ;-)
Ik ben gek op borsthaar, dus daar heb ik geen enkel probleem mee. Ik knap dan weer enorm af op tatouages.
Ik hou ook niet van teveel beharing maar waar ik het meest op afknap zijn bedrukte katoenen boxershorts.
Merle9988 schreef:
23-08-2017 18:36
Ik hou ook niet van teveel beharing maar waar ik het meest op afknap zijn bedrukte katoenen boxershorts.
Eens :high5:
Katoenen boxershorts vind ik inderdaad ook niks.
Eigenlijk vind ik bij mannen maar weinig mooi...

Ik overweeg trouwens te laten waxen. Doen jullie dat? Lijkt me super fijn, geen bultjes enzo, maar het plannen eromheen lijkt me ingewikkeld, je moet het dan telkens 2 weken laten groeien? Dan zou ik de helft van de maand niet naar een club kunnen? (Niet dat ik iedere week ga, maar het vooruitkijken/plannen wordt dan wel ingewikkelder).
fitch schreef:
23-08-2017 14:57
I have no clue, Fata is pretty big and has a lot of defferent areas. That's why it's hard to estimate the number of people inside. They are only open on Friday night, Saterday night and Sunday. Saterday is normally the bussiest night.
Thank you Fitch
As we will be visiting for the first time I was worried it would seem a little 'claustrophobic ' however we plan to explore the whole building 😊
Oranjexxx schreef:
23-08-2017 16:04
Natuurlijk ga je voor een mooi setje waar je je lekker in voelt. Maar ik heb nog nooit gedacht: wow, die heeft een mooi setje aan, daar wil ik wel een gesprek mee aanknopen. Of meer. Dan kijk ik toch echt naar heel andere dingen.
Ik wel! Ik heb ooit eens een hele leuke vrouw aangesproken omdat ik dacht wauw jij springt er echt uit met je eigen stijltje ipv de dertien in een dozijn kanten pabo jurkjes of babydolls (of het allerergste neon netpakjes....)
En het is toch ook gewoon leuk om eens heerlijk uit te pakken en je helemaal sexy te voelen in je outfit? Kousen kunnen prima hoor! Vooral als je niet gaat bubbelen inderdaad. Ik vind het onwijs sexy staan. Net als tepelkwastjes, fantastisch. Draag ook graag iets leuks in mn haar, een mooie fascinator met knalrode lipstick of een haarbandje met veer in great gatsby stijl. Of een leren rokje, corset met tutu, latexjurkje, alleen een mini stringetje met handschoentjes, kanten catsuit...... Doe aan waar je je sexy in voelt maar leef je vooral uit. Er is zoveel leuks te verzinnen! Als je inspiratie zoekt; zijn een paar leuke burlesque danseressen te volgen op instragram. Of ga eens naar een duitse parenclub, de dames daar zijn heel creatief in hun outfits.

En natuurlijk verdwijnen die handschoenen en haarbandjes halverwege de avond in mn kluisje omdat ze niet heel praktisch zijn bij verdere zaken ;) maar zo leuk als er op de dansvloer ook wat te kijken is! Ook erg leuke ijsbreker trouwens "wat heb jij een leuke outfit aan, heel gaaf die ...., staat je goed!"

Ik snap dat die kanten pabo pakjes lekker makkelijk zijn, maar kom op ladies, leef je uit :D

Tot zover mijn pleidooi ;)
vicky87 wijzigde dit bericht op 23-08-2017 22:39
0.06% gewijzigd
Sorry dubbele post
vicky87 wijzigde dit bericht op 23-08-2017 22:40
Reden: dubbel
98.15% gewijzigd
Ik vind het een mooi statement Vicky! :cheer:
Geweldig Vicky, ik deel uw mening helemaal. Ik vind het ook leuk om te zien dat iemand een beetje moeite gedaan heeft om een leuke outfit uit te zoeken.
Ik heb gisteren mijn outfit voor zaterdag uitgezocht (met mijn man als jury) en dat is al een deel van de voorpret :-D
Ik denk toch dat iedereen wel moeite doet voor z'n outfit?
Het meest sexy vind ik toch wel als iemand zich er lekker (letterlijk en figuurlijk) in voelt en dat ook uitstraalt. Soms ziet iemand er van buiten prachtig uit (hebben ook meerdere outfits) maar is het alleen maar show en stralen ze van alle kanten uit kijk mij eens mooi zijn, dat vind ik een ontzettende afknapper. Dan heb ik liever iemand in een "pabo pakje" die lacht en toegankelijkheid uitstraalt. Maar dat is mijn mening, het interesseert me dus eigenlijk niet wat iemand aan heeft, maar wel wat die uitstraalt.
Geniet!
Sempie schreef:
25-08-2017 10:53
Ik denk toch dat iedereen wel moeite doet voor z'n outfit?
Het meest sexy vind ik toch wel als iemand zich er lekker (letterlijk en figuurlijk) in voelt en dat ook uitstraalt. Soms ziet iemand er van buiten prachtig uit (hebben ook meerdere outfits) maar is het alleen maar show en stralen ze van alle kanten uit kijk mij eens mooi zijn, dat vind ik een ontzettende afknapper. Dan heb ik liever iemand in een "pabo pakje" die lacht en toegankelijkheid uitstraalt. Maar dat is mijn mening, het interesseert me dus eigenlijk niet wat iemand aan heeft, maar wel wat die uitstraalt.
Dat ben ik met je eens, maar als je bekijkt dat de vrouwen zich sexy kleden en de heren alleen in een hema short en t-shirt kleed is dat treurig. Ik kleed mij tegenwoordig anders dan de rest van de heren, korte lamsleren rok zwart/rood zonder slip, zonder t-shirt. Mijn vrouw vond dat extra geil toen ik haar hiermee confronteerde. Was een verrassing voor haar van mij. Als de vrouwen zich sexy "moeten" kleden denk ik dat de heren dit tegenover de vrouwen ook dienen te doen. Een Hema boxer met zwart t-shirt en Fila sneakers lijkt mij als vrouw niet erg sexy...
Om weg te komen als man met een rok moet je daar ook wel het type voor zijn denk ik.
Mijn man in een rok gaat het hem niet worden ;-D Hij weet trouwens ook dat ik gruwel van leer dat van een klein lief lammetje is gemaakt...

En ik vind eigenlijk niets mis met een mooie boxer hoor, val trouwens niet bepaald op 'speciale' types.

Kortom: smaken verschillen!
vicky87 schreef:
23-08-2017 22:39
Als je inspiratie zoekt; zijn een paar leuke burlesque danseressen te volgen op instragram. Of ga eens naar een duitse parenclub, de dames daar zijn heel creatief in hun outfits.
Heb je een voorbeeldje? Ik keek al ff, maar zag nog niet echt iets boeiend namelijk. Ben dol op Instagram!

Een rok bij mannen, nee. Ik kan er gewoon niet geil van worden. Gewoon een mooie man, mooie strakke boxer en i'm happy. Geen stomme printjes inderdaad, geen rare teksten erop. Ik denk wel dat het voor heren lastiger is dan voor dames, zeker ook wat schoeisel betreft. Ik vind zelf die grote stampers vreselijk, heb ik serieus liever een adidasslipper, die ook totaal niet geil is.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Bij mannen maakt het me eigenlijk ook niet zo veel uit. Leuke slip/boxer, paar slippers en ik vind het goed. M'n vriend sowieso zo lekker, maakt geen bal uit wat hij aantrekt. En hij heeft wel badslippers aan, je kijkt toch niet naar z'n voeten hahaha. Hij draagt nooit iets van boven :hyper:
Geniet!
Volgende week naar Kinky on the Beach, in het lak en leer. Iemand al eens geweest? Wij gaan voor het eerst.
Geniet!
Hoi Sempie.

Ik ben vaak naar kinky on the beach geweest.
ik vind het een heel leuk feest.
Ja,het is verplicht om in lak,leer of latex te gaan.
Het is ook een kinky feestje.
Er wordt ook gecontroleerd,en als je geen lak leer of latex aan heb,kan je de toe gang geweigerd worden.
dat zou zonde zijn.

Geregeld ga ik naar kinky feestjes,omdat ik dat soort feesten erg leuk vind,en de stap is de groot om naar een parenclub te gaan.
Ik ga ook naar toxic toe,maar dat is pas in oktober.

Sempie,heel veel plezier gewenst !!!
Vlammetje schreef:
27-08-2017 10:24
Heb je een voorbeeldje? Ik keek al ff, maar zag nog niet echt iets boeiend namelijk. Ben dol op Instagram!

Een rok bij mannen, nee. Ik kan er gewoon niet geil van worden. Gewoon een mooie man, mooie strakke boxer en i'm happy. Geen stomme printjes inderdaad, geen rare teksten erop. Ik denk wel dat het voor heren lastiger is dan voor dames, zeker ook wat schoeisel betreft. Ik vind zelf die grote stampers vreselijk, heb ik serieus liever een adidasslipper, die ook totaal niet geil is.
Gingerleevalentine, missbetsyrose, ginhouseburlesque, teaseifyouplease, missjoliepapillon, proudcabaret, officiallymosh, rubydeshabille, bestofburlesque
and ofcourse, ditavonteese ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven